Ja echt lief beest. Hij had flink b het zand kopen rollen dus z'n eigenaren zullen wel blij zijn als hij straks binnen komtquote:Op zondag 29 maart 2026 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Schattige kat @:derLudolf! En weer goed geklust zo te lezen
Nog niet, want neem de paracetamol zo vlak voor naar bed gaan pasquote:Op zondag 29 maart 2026 21:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja echt lief beest. Hij had flink b het zand kopen rollen dus z'n eigenaren zullen wel blij zijn als hij straks binnen komt![]()
Doet de paracetamol al iets? Pootje omhoog, paar extra kussens er onder in bed?
Ja, maar wel twee eenpersoons ikea boxspring bodems met eenpersoons matrassen, en dan een tweepersoons topper. Mijn topper heeft wel banden om om het matras te doen, maar die gebruik ik eerlijk gezegd niet eens. Mijn topper blijft keurig liggen.. ik lig wel maar op één helft, dus niet midden in bed, misschien scheelt dat. Je zou zo'n antislip ding tussen matras en topper kunnen leggen? Zo'n rubber matje achtig iets.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Over slapen en bedden gesproken, zijn er van de alleenstaanden alleenliggenden hier er bij met tweepersoons boxspring? Ik moet ongeveer elke derde nacht m'n topper op de goede plek liggen.
Tips om die op z'n plek te houden? Spanband er omheen is ook zoiets.
Ik heb een Friese boxspring en daarop zit de topper met 2 ritsen vast. Kan nergens heenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Over slapen en bedden gesproken, zijn er van de alleenstaanden alleenliggenden hier er bij met tweepersoons boxspring? Ik moet ongeveer elke derde nacht m'n topper op de goede plek liggen.
Nou ja, als er aan twee kanten iemand op ligt kan het moeilijk er af schuivenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een Friese boxspring en daarop zit de topper met 2 ritsen vast. Kan nergens heen
Bij sommigen zit dat ook aan elkaar vast hoor, bodem en matras!quote:Op zondag 29 maart 2026 21:37 schreef derLudolf het volgende:
Die zijn er voor gemaakt, die rubber matten?
Ik ben in de war van bodem, matras en topper. Drie delen, ik weet niet anders dan het zijn twee delen. Ook nog nooit naar gekeken trouwens
Officieel opmaken ook niet, kussens op de plek en dekbed recht leggen. Aan de kant waar de topper vandaan gaat zijn ook de gordijnen, alles gaat in één moeitequote:Op zondag 29 maart 2026 21:49 schreef derLudolf het volgende:
Bed opmaken doe ik niet aan![]()
Trek de topper om de zoveel dagen weer op zn plek.
Beter open laten liggen. Kan het uitdampen.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:49 schreef derLudolf het volgende:
Bed opmaken doe ik niet aan![]()
Trek de topper om de zoveel dagen weer op zn plek.
Ja nee precies, dat weet ik. Daarom doe ik hetquote:Op zondag 29 maart 2026 22:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beter open laten liggen. Kan het uitdampen.
quote:Op zondag 29 maart 2026 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Ja echt lief beest. Hij had flink b het zand kopen rollen dus z'n eigenaren zullen wel blij zijn als hij straks binnen komt![]()
Geen tips, mijn topper blijft goed liggen. Bij het verschonen van het beddengoed beuk ik die ene cm dat hij verschoven is weer recht.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Topmatras, een dunner matrasje op je matras dat ervoor zorgt dat je nog lekkerder ligt/je (in elk geval in theorie) de geul tussen twee eenpersoonsbedden minder goed voelt als je een tweepersoons topper op twee eenpersoonsbedden legt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |