Kleine bolliesquote:Op zondag 29 maart 2026 10:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Pups hebben buiten slapen (in de serre, in een bench op piepschuim, met daarin een schapenvacht en eromheen een hoes) overleefd.
[ afbeelding ]
En fok is er nog
Mooie bakken hequote:Op zondag 29 maart 2026 19:11 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk! Ik moet nog steeds zaaien, heb nog niks gezaaid (en wel ook van die farmdream bakken liggen, en een hele grote box vol zaad). Volgend weekend dan maar.
Uiteindelijk was het gezellig, het zonnetje scheen. Daarna lekker de koers gekeken (een deel aan de binnenkant van mijn ogenquote:
Hè toch, vervelend zo'n extra zaaibak.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooie bakken he![]()
Eindelijk mijn oude geducttapete Lidl meuk vervangen.
Ik heb het in 4 keer gedaan, steeds een stukje. En toen kreeg ik plots zomaar een nieuwe farm Dream bestelling binnen met een nieuwe zaaibak dus nu mag/moet ik eigenlijk nog een keer
Ah crap. Sterkte!quote:Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Groetjes vanaf de bank met een poot hoog. Ik heb vanmiddag alvast een paasei verstopt op mn enkel. Een mooie grote met blauw!. Ging vol door mn enkel, denk dat ik op stick van tegenstander ging staan, en hoorde n harde knak.
Teamgenootjes hebben me naar huis gereden, want leek me toch verstandiger om niet zelf te rijden. Ik kan er wel gewicht op zetten gelukkig, maar was wel direct heel dik. Morgenochtend maar ff naar de ha. Ik heb 2x mn enkelbanden ingescheurd rechts, maar daarbij nooit een knak gehoord. Visueel ziet het er wel vrijwel hetzelfde uit nu links als destijds rechts. We gaan het zien. Het begint inmiddels stijf te worden en daarmee ook pijnlijker, denk zo voor het slapen maar wel even aan de paracetamol. Gelukkig kan ik mn afspraken van morgen en dinsdag die ik op uni zou hebben ook vanuit huis doen. Hoop dat ik woensdag of iig donderdag al dan niet met krukken redelijk kan lopen, want heb donderdag psycholoog en begin woensdag op nieuwe uni en daar wil ik eig iig donderdag wel heel graag heen.
Goed bezig @:Vanyel!
@:sigme wat een zoete foto
Workawayers aan het werk zetten?quote:Op zondag 29 maart 2026 19:56 schreef Barreltje het volgende:
![]()
vandaag was een ideale fok dag geweest, want werkelijkwaar niks uitgevoerd..![]()
nouja het weekend is er blijkbaar voor om op de bank te chillen![]()
hier nog niks voorgezaaid, want Chef wil maarniet beslissen waar de verhoogde bedden moeten komen.. ik weet al wel waar, alleen ligt er nog vilt omheen en dat wil hij eerst weg hebben, dus dat duurt nog wel 4 jaar...... ik ben er behoorlijk chago van eigenlijk..
nog een paar daagies en dan mogen wij ook PuP bekijken
die hebben het al in mooie rijtjes verplaatst, en ik kan prima tussen die rijtjes de planten bakken zetten.. maar dat kan niet volgens de chef.. maar een alternatief aanbioeden is ook niet in zijn opties..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 29 maart 2026 20:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die hebben het al in mooie rijtjes verplaatst, en ik kan prima tussen die rijtjes de planten bakken zetten.. maar dat kan niet volgens de chef.. maar een alternatief aanbioeden is ook niet in zijn opties..Iets tijdelijks aanleggen zodat je wel met de plantjes kan aanmodderen zonder dat chef het idee heeft dat je hem passeert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefen tuintje![]()
Auch! Dring aan op een foto. Na krak heb ik dat niet gedaan. Na een maand toch een foto, breuk, wel geheeld maar 3 jaar later operatie en nooit meer kunnen hardlopen (gelukkig niet mijn hobby)quote:Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Groetjes vanaf de bank met een poot hoog. Ik heb vanmiddag alvast een paasei verstopt op mn enkel. Een mooie grote met blauw!. Ging vol door mn enkel, denk dat ik op stick van tegenstander ging staan, en hoorde n harde knak.
Teamgenootjes hebben me naar huis gereden, want leek me toch verstandiger om niet zelf te rijden. Ik kan er wel gewicht op zetten gelukkig, maar was wel direct heel dik. Morgenochtend maar ff naar de ha. Ik heb 2x mn enkelbanden ingescheurd rechts, maar daarbij nooit een knak gehoord. Visueel ziet het er wel vrijwel hetzelfde uit nu links als destijds rechts. We gaan het zien. Het begint inmiddels stijf te worden en daarmee ook pijnlijker, denk zo voor het slapen maar wel even aan de paracetamol. Gelukkig kan ik mn afspraken van morgen en dinsdag die ik op uni zou hebben ook vanuit huis doen. Hoop dat ik woensdag of iig donderdag al dan niet met krukken redelijk kan lopen, want heb donderdag psycholoog en begin woensdag op nieuwe uni en daar wil ik eig iig donderdag wel heel graag heen.
Goed bezig @:Vanyel!
@:sigme wat een zoete foto
Wijze woordenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg Barrel, pas jij ook een beetje op dat jij eea krijgt/uit deze relatie haalt? Je bent al naar een ander land verhuisd, zeer geduldig met verslavingsproblematiek en werkeloosheid... ik vind een paar fucking hobbybakkies niet zo gek veel gevraagd en je angst om ze te "eisen" verontrustend.
Ja zin inquote:Op zondag 29 maart 2026 19:52 schreef Tuindier het volgende:
Zo weer de eerste aflevering van de Vlaamse Mol. Zinnin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Op jullie perceel hoef je toch niet op een paar vierkante meter te kijken, zou ik zeggen...quote:Op zondag 29 maart 2026 19:56 schreef Barreltje het volgende:
![]()
vandaag was een ideale fok dag geweest, want werkelijkwaar niks uitgevoerd..![]()
nouja het weekend is er blijkbaar voor om op de bank te chillen![]()
hier nog niks voorgezaaid, want Chef wil maarniet beslissen waar de verhoogde bedden moeten komen.. ik weet al wel waar, alleen ligt er nog vilt omheen en dat wil hij eerst weg hebben, dus dat duurt nog wel 4 jaar...... ik ben er behoorlijk chago van eigenlijk..
nog een paar daagies en dan mogen wij ook PuP bekijken
quote:Op zondag 29 maart 2026 20:27 schreef Barreltje het volgende:
ik ben niet voor chef naar een ander land verhuist he.. ik heb hier zelf een huis gekocht waar hij in woont.. dus er is genoeg zelfstandigheid enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:27 schreef Barreltje het volgende:
ik ben niet voor chef naar een ander land verhuist he.. ik heb hier zelf een huis gekocht waar hij in woont.. dus er is genoeg zelfstandigheid enzo.Ja, als je het zo zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Either way, pas op jezelf in deze situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
quote:Op zondag 29 maart 2026 20:27 schreef Barreltje het volgende:
ik ben niet voor chef naar een ander land verhuist he.. ik heb hier zelf een huis gekocht waar hij in woont.. dus er is genoeg zelfstandigheid enzo.Ventileer hier maar lekker even hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik wat voor je kan doen, kom maar even in de lucht zoals dat heet
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zondag 29 maart 2026 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op jullie perceel hoef je toch niet op een paar vierkante meter te kijken, zou ik zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ik ga inderdaad wel aangeven dat ik gezien de knak en anders voelen dan bij eerdere twee ingescheurde enkelbanden aan andere voet, wel graag een breuk uitgesloten zou willen hebben. Da's in principe ook de enige reden waarom ik naar de huisarts ga. Anders zou ik weekje rust doen met op geleide v pijn met krukken of zonder, en dan liggend wat rondjes draaien en tenen naar me toe enzo, en dan daarna keer fysio.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Auch! Dring aan op een foto. Na krak heb ik dat niet gedaan. Na een maand toch een foto, breuk, wel geheeld maar 3 jaar later operatie en nooit meer kunnen hardlopen (gelukkig niet mijn hobby)
Dank allen. Buurvrouw heeft net geholpen met bed opmaken, want ik had beddengoed gewassen vanmiddag
en ik duik over halfuurtje mn bed in. Hopelijk beetje goede nacht en dan morgen maar zien wat het is.
@AnneX dat klinkt ook pijnlijk! Hopelijk trekt het snel weer weg.
Goede vragen van @DancingPhoebe, en helder genuanceerd antwoord van @Barreltjelastige situatie!
Schattige kat @derLudolf! En weer goed geklust zo te lezen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: