Ik zag het al voor me dat Michaelmoore de nieuwe TT zou kapen en er dan "Voedselbossen voor de elite" van zou maken, daar heb ik mooi even een stokje voor gestoken.quote:
quote:
PRO Eindhoven is een familiepartijtje dat afgelopen verkiezingen voor het eerst heeft meegedaan en minder dan 1500 stemmen heeft behaald wat ze precies 0 zetels opleverde.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)ssief-nederland.html
Staan partijen in zonder zetels. Zegt NU er niet bij.
Zijn uitkeringstrekkers ook al elitair tegenwoordig. Wat is dan wel niet volks?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:24 schreef EsserS het volgende:
[..]
Inkomens uit arbeid vinden ze daar niet belangrijk, wel uitkeringen.
Ook partijen zonder zetels kunnen er natuurlijk een probleem mee hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Bovendien: er zijn ook lokale Pro-partijen die juist enthousiast zijn en straks onder de vleugels van Progressief Nederland verdergaan. Die partijen zijn lokaal al gelieerd aan de linkse fusiepartij, of zijn opgericht door mensen die lid zijn van GroenLinks en/of PvdA. Progressief Pijnacker-Nootdorp hoeft nu bijvoorbeeld niet meer uit te leggen dat zij GroenLinks-PvdA zijn.
Maar blijkbaar wel in het IJsselmeer, weet niet hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:05 schreef Hanca het volgende:
Kaartje toont trouwens wel aan dat het woord progressief hier in het noorden inderdaad niet populair is, wat ik al zei:
Alle lokale partijen met de naam Pro of Progressief er in:
[ afbeelding ]
Dat is Progressief West-Friesland, wellicht opgericht op een boot?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel in het IJsselmeer, weet niet hoe dat werkt.
Ik vraag me af of bezwaar tegen "pro" wel mogelijk is? De partij zal zowel bij de KvK als Kiesraad progressief Nederland heten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:35 schreef Klopkoek het volgende:
Maar als je de afdelingen straks Progressief Plaatsnaam wil noemen, hebben de lokale partijen die al zo heten voorrang.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:22 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me af of bezwaar tegen "pro" wel mogelijk is? De partij zal zowel bij de KvK als Kiesraad progressief Nederland heten.
In welke wereld is dit een opgehouden hand?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Dat logo ook.. zo'n opgehouden hand.Past wel bij de achterban
Dat is toch evident?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
In welke wereld is dit een opgehouden hand?
[ afbeelding ]
In deze wereld.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
In welke wereld is dit een opgehouden hand?
[ afbeelding ]
Dit is vrij droevig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:18 schreef -XOR- het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn en het beestje bij de naam noemen. De reden waarom 'de afgehaakte arbeider' zo tegen PRO is, is het Omdat Negerisme, als je een beetje doorvraagt komt het daar altijd wel op uit. "Ja maar als je het licht uit doet dan zie je ze niet meer en dat is gevaarlijk en ze missen ook altijd pinanties, kijk maar naar Seedorf en het hele Nederlands Elfal zit er vol mee. En je mag ook al geen grappe meer make over zwarte piet of apen en het wordt ons allemaal afgepikt en het is niet eerlijk"
Meer dan dat is het niet.
PRO?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is vrij droevig.
Overigens heb ik wel een idee voor een naamsverandering van DENK (begint ook met een 'P')
Palestina natuurlijk, de volgende fusiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |