abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220449768
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk wel weer dit. Je vraagt je af of dit sentiment nu alleen door deze oorlog komt.

[ twitter ]
Waarom zouden wij moeten helpen bij een oorlog die ze, in hun eigen woorden, al lang en breed gewonnen hebben?
pi_220449776
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:00 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Waarom zouden wij moeten helpen bij een oorlog die ze, in hun eigen woorden, al lang en breed gewonnen hebben?
Hoewel Rubio onlangs zei dat de niet-oorlog nog zo'n 2 tot 4 weken zou duren.
Ik denk ter geruststelling.

We hebben de niet-oorlog gewonnen, maar we doen nog een aantal weken alsof het wel/niet oorlog is.
(Doorhalen wat wel/niet van toepassing is.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220449779
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk wel weer dit. Je vraagt je af of dit sentiment nu alleen door deze oorlog komt.

[ twitter ]
Rare vergelijking en uitkomst wel, de Libertariërs in de VS zijn ook danig conservatief, dat hebben ze gemeen met de Republikeinen, zie bijvoorbeeld John Malone, of Milton Friedman, Elon Musk.

Of ik ben lost in translation en gaat het hier om de Libertijnen.
pi_220449782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Maar je zoekt wel cheerleaders?
Moeten ze ouder zijn dan 13?
Ik ben geen moslim.
pi_220449787
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik ben geen moslim.
Aqu iq en onzin die je post lijkt het daar niet op.
pi_220449794
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Rare vergelijking en uitkomst wel, de Libertariërs in de VS zijn ook danig conservatief, dat hebben ze gemeen met de Republikeinen, zie bijvoorbeeld John Malone, of Milton Friedman, Elon Musk.

Of ik ben lost in translation en gaat het hier om de Libertijnen.
Je weet blijkbaar niet wat 'liberals' daar betekent.
Geeft niet, dat woord is pas heel recent uitgevonden. We zien het in elk geval voor het eerst.

Weet je wel wat 'special operation, limited in scope and time' betekent?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:07:27 #207
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220449797
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:03 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hoewel Rubio onlangs zei dat de niet-oorlog nog zo'n 2 tot 4 weken zou duren.
Ik denk ter geruststelling.

We hebben de niet-oorlog gewonnen, maar we doen nog een aantal weken alsof het wel/niet oorlog is.
(Doorhalen wat wel/niet van toepassing is.)
Het is volgens Rubio de niet-oorlog van Amerika tegen Iran. Maar de wel-oorlog van Iran tegen Amerika die al veel langer gaande was, aldus Rubio. Dus als de vraag wordt gesteld "is de oorlog al gewonnen", zal Rubio antwoorden: "de niet-oorlog van Amerika tegen Iran is inderdaad gewonnen zoals de Commander in Chief Donald Trump zegt wanneer hij aangeeft dat de oorlog is gewonnen". Maar de oorlog van Iran tegen Amerika is verloren". Accuraat antwoord. En duidelijk as fuck :7
enkelband
pi_220449798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Aqu iq en onzin die je post lijkt het daar niet op.
Dit is wel een fraai stukje racisme.
pi_220449803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:07 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Je weet blijkbaar niet wat 'liberals' daar betekent.
Geeft niet, dat woord is pas heel recent uitgevonden. We zien het in elk geval voor het eerst.

Weet je wel wat 'special operation, limited in scope and time' betekent?
Tering wat een armoede dit :')
pi_220449808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Tering wat een armoede dit :')
Lost in translation?
Best een goeie film.

Wat heeft de tering hier overigens mee te maken?
pi_220449812
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nou ik heb eigenlijk ook gehamsterd met koffie. Ik dacht "ja, economische crisis en oorlogen okee, maar ik moet koffie."

Dat is een grapje he?
ja beetje onder het mom er is pas paniek als het bier op is

maar, kan geen kwaad om te kijken in wat voor non-food artikelen olie nodig is en daar een voorraad van in huis te halen.
pi_220449836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]
ja beetje onder het mom er is pas paniek als het bier op is

maar, kan geen kwaad om te kijken in wat voor non-food artikelen olie nodig is en daar een voorraad van in huis te halen.
Hopelijk is niet iedereen zo bang anders krijgen we weer een toiletrollencrisis van jewelste.
pi_220449840
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hopelijk is niet iedereen zo bang anders krijgen we weer een toiletrollencrisis van jewelste.
Ja, een vuile reet is wel het beroerdste dat de superieure westerse mens kan overkomen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:14:26 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220449841
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ow dus vanaf volgende week gaan er grootschalige wapen leveranties naar de Oekraïne, een Amerikaanse bondgenoot verscheept worden. *O*
De VS heeft daar al verreweg de meeste militaire steun geleverd, mocht je dit ontgaan zijn. Zie ook:

Bron

Bovendien is het sentiment hier toch onder velen dat oorlog veel te veel kost en het allemaal niet waard is? Oh ja en we hebben de VS niet nodig, dat is onze bondgenoot niet, toch? Ook dat zijn opmerkingen die hier geregeld vallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220449872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:14 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ja, een vuile reet is wel het beroerdste dat de superieure westerse mens kan overkomen.
Kwestie van tijd voor de blanken zover zijn in de evolutie dat we geen lichaamsafval meer produceren.
pi_220449879
Kwestie van tijd voor het halve Arabische schiereiland overloopt naar Iran. :)

Tremble, Appelsapjes. :P
twitter
pi_220449921
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De VS heeft daar al verreweg de meeste militaire steun geleverd, mocht je dit ontgaan zijn. Zie ook:

[ afbeelding ]

Bron

Bovendien is het sentiment hier toch onder velen dat oorlog veel te veel kost en het allemaal niet waard is? Oh ja en we hebben de VS niet nodig, dat is onze bondgenoot niet, toch? Ook dat zijn opmerkingen die hier geregeld vallen.
👍

Klopt alweer.

Biden heeft heel veel geld in de oorlog van Oekraïne gestoken. Omdat een soeverein land dat wordt aangevallen best wat hulp kan en mag gebruiken.
Trump heeft de kraan daarna fors dichtgedraaid. Met instemming van het Amerikaanse congres.

En ja: we kunnen de VS missen als kiespijn.
Dat bewijzen de laatste 15 maanden wel.
Overigens zijn opmerkingen hier op FOK! van minder zwaar gewicht dan die van de president van de VS. Die inmiddels al -tig keer heeft gemeld dat de Europese bondgenoten lafaards zijn en dat de VS die bondgenoten niet nodig heeft.

Dus laat hem wegblijven met zijn gebedel om hulp en die Iraanse raketten in zijn eigen al dan niet afgeveegde reet schuiven.
pi_220449927
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kwestie van tijd voor de blanken zover zijn in de evolutie dat we geen lichaamsafval meer produceren.
Zolang er 'blanken' zijn die verbale stront afscheiden zal dat de wereld niet veel vooruit helpen.
pi_220449934
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]
👍

Klopt alweer.

Biden heeft heel veel geld in de oorlog van Oekraïne gestoken. Omdat een soeverein land dat wordt aangevallen best wat hulp kan en mag gebruiken.
Trump heeft de kraan daarna fors dichtgedraaid. Met instemming van het Amerikaanse congres.

Overigens zijn opmerkingen hier van minder zwaar gewicht dan die van de president van de VS. Die inmiddels al -tig keer heeft gemeld dat de Europese bondgenoten lafaards zijn en dat de VS die bondgenoten niet nodig heeft.

Dus laat hem wegblijven met zijn gebedel om hulp en die Iraanse raketten in zijn eigen al dan niet afgeveegde reet schuiven.
Dus Iran en zijn terroristenclubjes vernaggelen de gehele economie van Europa maar Trump krijgt de schuld en wij doen helemaal niets, zelfs geen zacht piepje van afkeuring?
pi_220449972
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dus Iran en zijn terroristenclubjes vernaggelen de gehele economie van Europa maar Trump krijgt de schuld en wij doen helemaal niets, zelfs geen zacht piepje van afkeuring?
Tot voor 4 weken ging het best aardig met de Europese economie, en met die van de rest van de wereld. Pieken en dalen, dat wel, maar vrij stabiel. Tot voor 15 maanden was het zelfs nog stabieler, ondanks de oorlog in Oekraïne.

En ja: Trump krijgt inderdaad de schuld. Omdat hij - en Netanyahu - schuldig zijn aan de shitshow die een speciale operatie werd/wordt genoemd. Met alle gevolgen van dien.

"The time was right."

8)7
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:28:42 #221
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220449974
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:16 schreef Since2003 het volgende:
Kwestie van tijd voor het halve Arabische schiereiland overloopt naar Iran. :)

Tremble, Appelsapjes. :P
[ x ]
Right, twee landen die ongeveer op elk vlak botsen van religie tot geopolitiek, gaan samenwerken omdat Trump iets zegt. Ik schaar dit voor nu even in de categorie 'highly unlikely'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220449986
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Right, twee landen die ongeveer op elk vlak botsen van religie tot geopolitiek, gaan samenwerken omdat Trump iets zegt. Ik schaar dit voor nu even in de categorie 'highly unlikely'.
Hahahahaha wees niet getreurd. Wacht maar tot Iran de golf oversteekt. Jij gaat jouw woordjes opeten. :P

Iedereen haat Israël daar op straat.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:33:17 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220450000
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]
👍

Klopt alweer.

Overigens zijn opmerkingen hier op FOK! van minder zwaar gewicht dan die van de president van de VS. Die inmiddels al -tig keer heeft gemeld dat de Europese bondgenoten lafaards zijn en dat de VS die bondgenoten niet nodig heeft.

Hmm, over dat aanvallen van soevereine landen gesproken, zouden we dan ook Israël niet eens wat meer moeten steunen?

Dit aangezien die ook regelmatig worden aangevallen maar het problem dan gek genoeg bij de tegenreactie wordt gelegd en niet de aanleiding en wordt Israël zelfs beticht van de aanstichter te zijn.
pi_220450005
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Doe dat maar, voor nu even.

Hoe lang duurt nu?
En hoe lang duurt even?
4 tot 6 weken?

Overigens hoeven de sjeiks helemaal niet openlijk over te lopen naar Iran.
Ze kunnen ook niet-openlijk Islami(s)tische terroristenorganisaties wat centen toeschuiven. Geld zat.
Daar zijn ze heel bekwaam in.
De meeste terroristen tijdens en na 9/11 waren van Soennitische en Saoedie-Arabische snit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 28-03-2026 09:40:33 ]
pi_220450014
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:30 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Hahahahaha wees niet getreurd. Wacht maar tot Iran de golf oversteekt. Jij gaat jouw woordjes opeten. :P

Iedereen haat Israël daar op straat.
De Soenie's en de Arabieren hebben inmiddels groot ontzag en respect voor de Joden na zovele bloedneuzen, die wilden een historische handreiking maken net voor de genocide op 7 oktober 2023, sterker nog dat was DE reden voor de Iraanse lafheid op die dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')