Laat Saoedi-Arabië dat maar oplossen. Zij gaan nog erger tekeer tegen de bevolking van Jemen dan Israël met de Gaza maar iedereen kijkt tenminste de andere kant op.quote:
De benzineprijs zal wel weer met 20ct stijgen.quote:
https://nos.nl/artikel/26(...)-paus-bezoekt-monacoquote:Op het Malieveld in Den Haag wordt een demonstratie gehouden tegen de Amerikaanse en Israëlische aanvallen op Iran. Het protest begint om 13.00 uur en is georganiseerd door koepelorganisatie de Nieuwe Vredesbeweging.
Gepland en hopelijk ook geplant. Het blijft veel te vaak bij vergaderen en overleggen in dit land.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)-paus-bezoekt-monaco
Binnenkort wordt daar een bonenveld gepland denk ik
Ik heb vorige week 6 kilo koffiebonen ingeslagen. Lekker hamsterenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeker denk te weten is dat de koffie veel duurder wordt.
Komt wel op en goedkoper wordt het zeker niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vorige week 6 kilo koffiebonen ingeslagen. Lekker hamsteren
Stond de meisjes school ook op een lijstje?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:32 schreef Akathisia het volgende:
Die Houthi's krijgen dan dagelijks een soort van lijstje welke boten wel en niet aan te vallen?
De Houthi's zijn een beetje de fatbike jeugd van het Midden-Oosten. Iedereen vindt ze irritant en ze hebben constant een grote bek, niemand weet echt hoe je ze moet aanpakken.quote:
Het kan zeker bij Trump en zijn administratie die de Europese landen en beleidsmaker diep verachten zomaar zo zijn dat later in deze termijn zij toch wel van mening zijn dat Groenland annexeren "uiterst noodzakelijk is". Zowel vanuit het perspectief om wraak tegen de Europese landen te nemen "voor het niet steunen van onze oorlog tegen Iran" als ook dat bij de uitkomst van de oorlog tegen Iran zij het nog noodzakelijker achten dat Amerika "ook Groenland in eigen handen heeft" (toekomstige geopolitieke calculaties en mbt grondstoffen).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:09 schreef Perrin het volgende:
Enkel verdere escalatie aan de horizon.
[ x ]
Regelen zij gewoon zelf. Hoofddoel is hetzelfde: reguleren wie wel en niet door de straat mag. En wie dat niet is zijn de landen die op enigerwijze Amerika-Israel steunen in de oorlog tegen Iran. Volgens mij hebben ze dat ook al zo geformuleerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:32 schreef Akathisia het volgende:
Die Houthi's krijgen dan dagelijks een soort van lijstje welke boten wel en niet aan te vallen?
Nou ik heb eigenlijk ook gehamsterd met koffie. Ik dacht "ja, economische crisis en oorlogen okee, maar ik moet koffie."quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vorige week 6 kilo koffiebonen ingeslagen. Lekker hamsteren
Hey, it was only meant to be a special operation, limited in scope and in time.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Stond de meisjes school ook op een lijstje?
Gewoon wat om zich heen slaan meer chaos, de vs en israel die een groter gebied moeten controleren om hun zogenaamde overwinning uit te kunnen gaan roepen.
De vs en israel hebben in sprookjes gelooft qau snelle overwinning en nu de geest uit de fles getoverd.
Je weet dat je de As van het Kwaad aan het toejuichen bent?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat Saoedi-Arabië dat maar oplossen. Zij gaan nog erger tekeer tegen de bevolking van Jemen dan Israël met de Gaza maar iedereen kijkt tenminste de andere kant op.
Heb je een goeie baan voor hem dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat je de As van het Kwaad aan het toejuichen bent?
Verdien je soms weinig geld?
Van hem is er geen bewijs dat een vd kinderen heeft gebeten. Bij trump wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent in de war met de profeet Mohammed.
Je vergeet raar HOOFDLETTER GEBRUIKquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hey, it was only meant to be a special operation, limited in scope and in time.
We only killed dozens of leaders and generals, and bombed the shit out of their defense and of their military launch platforms.
How on earth could we expect that they, and their allies, would declare war on us and fight back?
We never declared war.
This war is not our fault, it's theirs.
And Joe Biden's.
Thank you for your attention to this message.
Ow dan moet de propagnda dienst van Iran en de Houthi's ook gewoon zeggen dat ze speciale defensieve operaties uitvoeren, dan hebben we op de wereld geen oorlogen meer. Dan raken de goed geïndoctrineerden maga praat poppen nog meer in verwarring.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hey, it was only meant to be a special operation, limited in scope and in time.
We only killed dozens of leaders and generals, and bombed the shit out of their defense and of their military launch platforms.
How on earth could we expect that they, and their allies, would declare war on us and fight back?
We never declared war.
This war is not our fault, it's theirs.
And Joe Biden's.
Thank you for your attention to this message.
Jazeker maar ik weet niet of hij door de ballotage- en triagecommissie heen komt, geen behoefte aan een terroristencheerleader.quote:
👍quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk wel weer dit. Je vraagt je af of dit sentiment nu alleen door deze oorlog komt.
[ twitter ]
Maar je zoekt wel cheerleaders?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker maar ik weet niet of hij door de ballotage- en triagecommissie heen komt, geen behoefte aan een terroristencheerleader.
Ow dus vanaf volgende week gaan er grootschalige wapen leveranties naar de Oekraïne, een Amerikaanse bondgenoot verscheept worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk wel weer dit. Je vraagt je af of dit sentiment nu alleen door deze oorlog komt.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |