GPT at your service.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik wist niet dat saddam van oudsher de sponser van zoiets als hamas is/was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Van oudsher was Saddam alleen maar een sluwe machtswellustige hufter.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik wist niet dat saddam van oudsher de sponser van zoiets als hamas is/was.
Het regime zit er nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld bewust mooier verkocht zijn door Netanyahu gezien de Israëlische inlichtingendiensten zo'n beetje alles weten van het Iraanse regime. Dat kan echt geen inschattingsfout zijn. Wel begrijpelijk vanuit Israel. Zij moesten van Iraanse regime af en de timing was nu beter dan het ooit zou worden.
Paywallquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)rces-say-2026-03-27/
Eén derde.
Dit is toch wel weer een hele opmerkelijke post, jij wil dat de gehele Amerikaanse-regering om wordt gelegd?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wanneer leggen die Amerikane die hele Trump-kliek nou eens om? School-shootings is nooit een probleem, maar dit lukt dan weer niet.
En ik snap dat gelul van Rutte helemaal niet. En ik snap niet dat de koning en de koningin samen met Jetten gaan eten en logeren bij die oranje pedo. Tenzij Wim-Lex hem even een flesje cyaankali door zijn eten flikkert.
Wie? Ik zie eigenlijk vooral cynisme in de post van Hiemstra?quote:
Ik kan het gewoon lezen.quote:
Nee, de Trump-kliek. Het congres niet. Maar Trump, Hegseth, Vance Rubio, dat soort clowns.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is toch wel weer een hele opmerkelijke post, jij wil dat de gehele Amerikaanse-regering om wordt gelegd?
Alleen als zelfverdediging natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, de Trump-kliek. Het congres niet. Maar Trump, Hegseth, Vance Rubio, dat soort clowns.
Ik ben op zich niet echt voor lieden omleggen en zo, maar deze gasten kunnen gemist worden. Levenslang in een kerker met kogel om de nek en water en brood is ook goed. Als ze maar opflikkeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is toch wel weer een hele opmerkelijke post, jij wil dat de gehele Amerikaanse-regering om wordt gelegd?
Net als dat de Ayatollas hun macht legitimeerden met de voorspelling dat de VS en Israël Iran zouden willen vernietigen. Krijgen ze nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:02 schreef AFA2022 het volgende:
Het is aan de ene kant ook wel ironisch te noemen dat Iran al 47 jaar onder westerse sancties moet overleven en wij kunnen Iraanse sancties van 2 weken niet aan.
Heb 1/3 veiliggesteld. De rest kijken we over 25 jaar wel weer eens na.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:29 schreef Anoniem83832 het volgende:
[..]
Ik zou het weekend niet afwachten als je de mogelijkheid hebt een (deel) veilig te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |