Het is ook zo mooi hoe DEbby deze column niet mag schrijven, want daarmee doet ze alle mannen tekort, hoewel ze duidelijk mannen met bepaald gedrag beschrijft, maar mannen mogen dan wel in dit topic vrouwen volledig afbranden, want dat is dan weer wel terecht. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al wekenlang inmiddels, voor haar was het gewoon een column, en kennelijk zijn er wat mannen door getriggered.
Geen nuance nodig hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde een hele reactie typen, maar ik heb er eigenlijk ook geen zin in. Het is alleen maar gezeik over vrouwen, of een bepaalde soort vrouwen (wat er dan volgens de beschrijvingen toch wel heel veel zo niet bijna alle zijn) en ik heb helemaal geen zin meer om daaraan mee te doen.
Probeer eens wat nuance hier of daar.
Los daarvan, Debby zegt helemaal niet zoveel, ze quote vooral.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook zo mooi hoe DEbby deze column niet mag schrijven, want daarmee doet ze alle mannen tekort, hoewel ze duidelijk mannen met bepaald gedrag beschrijft, maar mannen mogen dan wel in dit topic vrouwen volledig afbranden, want dat is dan weer wel terecht. Ofzo.
deel 117 en dat allemaal om ff een meid te zoekenquote:
Ah, nu gaat het toch over 'vrouwen' die 'zelf veroorzaken dat mannen zo erg zijn'.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen nuance nodig hoor.
Klopt, wie weet nemen vrouwen ook eens hun deel van de verantwoordelijkheid in plaats van columns te schrijven over hoe erg mannen wel niet zijn, terwijl ze dit zelf veroorzaken.
Boo fucking hooquote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, nu gaat het toch over 'vrouwen' die 'zelf veroorzaken dat mannen zo erg zijn'.
Prima, dat was hem wel weer voor vandaag.
Jouw mening is anders ook niet helemaal eerlijk, want je weet zelf ook wel dat daar een hele industrie omheen is.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ga er eens heen knul , en praat dan je eerlijke mening
prachtige vakanties, geen vadsige mannetjes die vrouwen kopen gezien
lreker laten hosselen, die hosselen vanzelf weer naar huisquote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:26 schreef DjVero het volgende:
[..]
Jouw mening is anders ook niet helemaal eerlijk, want je weet zelf ook wel dat daar een hele industrie omheen is.
Ben er vaak genoeg geweest (mijn vrouw is ook Thaise), maar de hoeveelheid kneuzen die daar hosselen is niet mis, hea.Ook genoeg die in Nederland wonen met hun Thaise partner en hen kort houden, van wat ik zie en meemaak op Thaise festivals hier of in de vriendenkring van mijn vrouw.
Niet dat ik verder geen kneus ben, hoor, maar ik heb goddank een vrouw die haar eigen boontjes dopt.
Nou ja, er zijn natuurlijk ook gewoon genoeg mensen die inderdaad een partner uit een ander land hebben. En dat zijn echt niet allemaal nare, vadsige mannen die een vrouw moeten kopen. Ook daar vind ik alle mannen over een kam scheren niet oke.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:26 schreef DjVero het volgende:
[..]
Jouw mening is anders ook niet helemaal eerlijk, want je weet zelf ook wel dat daar een hele industrie omheen is.
Ben er vaak genoeg geweest (mijn vrouw is ook Thaise), maar de hoeveelheid kneuzen die daar hosselen is niet mis, hea.Ook genoeg die in Nederland wonen met hun Thaise partner en hen kort houden, van wat ik zie en meemaak op Thaise festivals hier of in de vriendenkring van mijn vrouw.
Niet dat ik verder geen kneus ben, hoor, maar ik heb goddank een vrouw die haar eigen boontjes dopt.
vrouwen kopen dat is zo 1200 voor christus, vrouw naar je grot slepen dat doen ze ook al haast niet meerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk ook gewoon genoeg mensen die inderdaad een partner uit een ander land hebben. En dat zijn echt niet allemaal nare, vadsige mannen die een vrouw moeten kopen. Ook daar vind ik alle mannen over een kam scheren niet oke.
Het is andersom. Ze worden bij de vleet gedrogeerd. Moet ook wel want die vrouwen zijn allang over hun houdbaarheidsdatum heen. Heeft Catherine Keyl nog eens een colim over geschreven. En ja ook minderjarige jongens zijn het slachtoffer want controle is er niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou laat ze pret hebben
dat ze minderjarig zijn , dat verzin je er zelf bij, dat scoort wel he
maar dat ze die vrouwen volstoppen en daarna leegtrekken dat zou goed kunnen
sex verslaafde vrouwen kom je overal tegen, ook in Moscow
Die berichten bestonden al lang voordat algoritmes überhaupt een ding waren. Zie mijn laatste post.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is maar net wat je newsfeed algoritme je voorschotelt. Dus over wie zegt dit iets?
er is nog nooit iemand dood gegaan aan neuken toch>??quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is andersom. Ze worden bij de vleet gedrogeerd. Moet ook wel want die vrouwen zijn allang over hun houdbaarheidsdatum heen. Heeft Catherine Keyl nog eens een colim over geschreven. En ja ook minderjarige jongens zijn het slachtoffer want controle is er niet.
https://www.gva.be/lifest(...)r-seks/31075308.html
Een permanente staat van ontevredenheid en dat is vervolgens allemaal de schuld van de man.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat voor feministische fratsen hebben we het dan over?
Daar denken de nabestaanden van de circa anderhalf miljoen aids doden in Afrika toch anders over.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is nog nooit iemand dood gegaan aan neuken toch>??
Hoe de neuk is dat feminisme?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Een permanente staat van ontevredenheid en dat is vervolgens allemaal de schuld van de man.
Vrouwenhaat is de laatste jaren een hot topic maar hoe sommige vrouwen hun partner behandelen lusten de honden ook geen brood van.
Hoe de neuk is dat feminisme?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zichzelf verheven voelen boven de man.
ik ben niet vatbaar voor aids, ik heb ook nooit griep of covidquote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar denken de nabestaanden van de circa anderhalf miljoen aids doden in Afrika toch anders over.
De problematiek van AIDS in Afrika is zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:46 schreef Elan het volgende:
Daar denken de nabestaanden van de circa anderhalf miljoen aids doden in Afrika toch anders over.
Een pop neuken of door geneukt worden zal nooit echt fysiek contact kunnen dupliceren laat staan vervangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Met de komst van AI zal neuken overbodig zijn. We zullen mensen genetisch kweken in buizen.
Voor jou vanuit je veilige bubbeltje is het makkelijk lullen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De problematiek van AIDS in Afrika is zwaar overdreven.
Ooit gehoord van het Bangui protocol?
Maar goed, dat is een andere discussie.
Je hebt dus nog nooit gehoord van het Bangui protocol ?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:04 schreef Elan het volgende:
Voor jou vanuit je veilige bubbeltje is het makkelijk lullen.
Nooit van gehoord. Zegt wat over het soort nieuws wat je zoekt en leest denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die berichten bestonden al lang voordat algoritmes überhaupt een ding waren. Zie mijn laatste post.
Het schijnt dat wereldwijd per jaar enkele tientallen mannen stikken terwijl er een vrouw bovenop hun gezicht zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is nog nooit iemand dood gegaan aan neuken toch>??
Is in het verleden vrij breed uitgemeten geweest ik de media, maar nogmaals als jij onder een steen leeft krijg je daar ongetwijfeld niks van mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zegt wat over het soort nieuws wat je zoekt en leest denk ik.
Mooie manier om dood te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het schijnt dat wereldwijd per jaar enkele tientallen mannen stikken terwijl er een vrouw bovenop hun gezicht zit.
ja die krijgen daar een vergoeding voor heb ik gehoord , maar dat is niet neuken hequote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het schijnt dat wereldwijd per jaar enkele tientallen mannen stikken terwijl er een vrouw bovenop hun gezicht zit.
Ik was vast te druk bezig met afgewezen worden door die verdomde vrouwen uit Nederlandquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Is in het verleden vrij breed uitgemeten geweest ik de media, maar nogmaals als jij onder een steen leeft krijg je daar ongetwijfeld niks van mee.
Je had beter in een cursus begrijpend lezen kunnen investeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik was vast te druk bezig met afgewezen worden door die verdomde vrouwen uit Nederland
Dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had beter in een cursus begrijpend lezen kunnen investeren.
Was inderdaad gewoon een ragebait trollcollumn. Columns zijn eigenlijk per definitie satire, en daarom niet te verwarren met feitelijke journalistiek. Zolang je dat in je achterhoofd houdt, zit je altijd goedquote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al wekenmaandenlang inmiddels, voor haar was het gewoon een column, en kennelijk zijn er wat mannen door getriggered.
Goddomme 3 maanden lang boos zijn om wat je zelf invult bij een column 😂😂😂
Als je sommige sanka's ziet begrijp ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het gaat hier al heel lang niet meer over de column…quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al wekenmaandenlang inmiddels, voor haar was het gewoon een column, en kennelijk zijn er wat mannen door getriggered.
Goddomme 3 maanden lang boos zijn om wat je zelf invult bij een column 😂😂😂
Vind je dit nu echt een goede samenvatting? Want eerlijk gezegd heb ik niet gelezen dat Debby dit niet mag schrijven. Er wordt commentaar op geleverd en dat gaat natuurlijk niet alleen over deze column. Zowel voor deze column als daarna heb ik veel berichten gelezen over dat vrouwen klaar zijn met mannen. Waarbij de schuld uiteraard bij de mannen ligt en niet bij de vrouwen die kennelijk geen leuke man kunnen aantrekken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook zo mooi hoe DEbby deze column niet mag schrijven, want daarmee doet ze alle mannen tekort, hoewel ze duidelijk mannen met bepaald gedrag beschrijft, maar mannen mogen dan wel in dit topic vrouwen volledig afbranden, want dat is dan weer wel terecht. Ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |