abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220444005
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
En, doorrrrr….
blablablabla
pi_220444006
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:45 schreef michaelmoore het volgende: [..] ja mijn dochters die zijn nog ouderwets die zijn niet van de groen links manie
Er zijn zelfs leuke vrouwen die GL stemmen. Dat je van een Zita Pels jeuk krijgt snap ik dan weer wel.
pi_220444011
michealmoore voelt zich een beetje aangevallen heb ik het gevoel.

En in heb niks tegen Thaise vrouwen, de vadsige mannen die daar gaan wife shoppen daar had ik het over.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:53:54 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220444015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook in de echte wereld wordt er iets van gezegd als een vrouw kiest om niet te werken voor de kinderen. Opmerkingen als dat je je dan afhankelijk maakt. Maar ook dat men gewoon neerkijkt op vrouwen die daarvoor kiezen.

Dan zwijg ik nog maar over de wettelijke regelingen die proberen af te dwingen dat beide partners werken. Tot aan ronduit bizar karige alimentatieregelingen.

Wat dat betreft zijn de ultraprogressieven de grootste vrouwenhaters. Toch bizar als je erover nadenkt.
Wat ik al zei: ik herken het niet, en ik stond op het schoolplein met artsen, psychologen, piloten, en de ouders van een kind dat in het buitenland geboren was omdat zij voor haar werk uitgezonden werd naar het buitenland, en hij gewoon meeging en daar het huishouden runde, net als de (vooral) vrouwen van andere ex-pats.

Het enige dat een beetje op "herkenning" zou kunnen lijken is één moeder die ooit in een kleuterklas tegen mij zei dat mijn jongste wel "vaak ziek was", nou viel dat wel mee, maar in een klas met veel kinderen met 2 werkende ouders koos ik er idd voor mijn kind gewoon thuis te houden en niet koste wat kost naar school te sturen en de rest van de klas te besmetten met weetikveel wat voor snotzooi.
Maar goed, dat heb ik dan ook gezegd: "Ik hou hem thuis zodat hij de rest niet besmet, dat lijkt me voor iedereen wel zo prettig".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220444020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik het over leuke vrouwen heb, doel ik zeker niet alleen op het uiterlijk.

Misschien dat jij ze nooit tegenkomt, maar dat vind ik persoonlijk vreemd.
Leuk is iets anders dan relatie materiaal. Zo'n Debby uit de OP zul je best een leuke avond mee kunnen hebben en een wip mee maken maar je moet er geen relatie mee beginnen laat staan samenwonen. Dan komen vroeg of laat die feministische trekjes naar boven en maakt ze je het onherroepelijk het leven zuur.
blablablabla
pi_220444022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij een ruggenprik ligt het wat gecompliceerder. Je moet een kind baren, met weeën die je moet volgen en zo. De boel compleet platspuiten is dan niet per se de beste oplossing.
In vrijwel de gehele wereld doen we niet meer zo barbaars.

Prima als een vrouw kiest om het zonder pijnstilling te doen. Maar vrouwen die dat wel doen zijn geen doetjes ofzo. Ik ken er meerderen die op andere vlakken al lang en breed zichzelf bewezen hebben die met ruggenprik bevallen zijn.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:55:10 #7
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220444023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Qua uiterlijk zeker maar de meeste jonge Nederlandse moderne vrouwen zijn een een blok aan je been en zeiken overal over. Als ze überhaupt nog een man willen, zie OP.
Dus het probleem is dat ze kut zijn maar ook dat ze niet beschikbaar zijn?
pi_220444029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat ik al zei: ik herken het niet, en ik stond op het schoolplein met artsen, psychologen, piloten, en de ouders van een kind dat in het buitenland geboren was omdat zij voor haar werk uitgezonden werd naar het buitenland, en hij gewoon meeging en daar het huishouden runde, net als de (vooral) vrouwen van andere ex-pats.

Het enige dat een beetje op "herkenning" zou kunnen lijken is één moeder die ooit in een kleuterklas tegen mij zei dat mijn jongste wel "vaak ziek was", nou viel dat wel mee, maar in een klas met veel kinderen met 2 werkende ouders koos ik er idd voor mijn kind gewoon thuis te houden en niet koste wat kost naar school te sturen en de rest van de klas te besmetten met weetikveel wat voor snotzooi.
Maar goed, dat heb ik dan ook gezegd: "Ik hou hem thuis zodat hij de rest niet besmet, dat lijkt me voor iedereen wel zo prettig".
Jouw beeld, mijn beeld. Prima. :)
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:57:02 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220444036
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Het typeert deze generatie vrouwen. Ergens moeite voor doen laat staan pijn lijden is uit den boze.
Sorry hoor, maar dat je het überhaupt in je botte harses haalt de ruggenprik erbij te halen.... serieus.

En mijn beide bevallingen waren zonder ruggenprik, waarvan de laatste een absolute horrorstory was.
Maar op het moment dat mannen dit soort BS beginnen te verkondigen, en "pijn lijden is uit den boze" voor vrouwen gaat roepen als het om een ruggenprik gaat dan gun ik ze van harte een onverdoofde sterilisatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220444045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In vrijwel de gehele wereld doen we niet meer zo barbaars.

Prima als een vrouw kiest om het zonder pijnstilling te doen. Maar vrouwen die dat wel doen zijn geen doetjes ofzo. Ik ken er meerderen die op andere vlakken al lang en breed zichzelf bewezen hebben die met ruggenprik bevallen zijn.
De ruggenprik is een moderne vinding, in het overgrote deel van de wereld gebruikt men die niet. Kiezen en met name extracties verdoven is zo oud als de weg naar Rome.

De helft van de vrouwen maakt ook geen gebruik van de ruggenprik en doet het wel op de natuurlijke manier. Dus je vergelijk gaat nogal mank.
blablablabla
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 13:58:41 #11
5428 crew  miss_sly
pi_220444048
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze zijn kut en willen geen man, maar het is aan mannen om deze kutwijven af te wijzen, niet omgekeerd. Kom op zeg. Wat denken ze wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:59:21 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220444053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jouw beeld, mijn beeld. Prima. :)
Ja, geeft verder ook niet, en ik weet ook dat het in de bible belt ook anders is dan in een interbellum wijk in de stad.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 13:59:46 #13
5428 crew  miss_sly
pi_220444057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar dat je het überhaupt in je botte harses haalt de ruggenprik erbij te halen.... serieus.

En mijn beide bevallingen waren zonder ruggenprik, waarvan de laatste een absolute horrorstory was.
Maar op het moment dat mannen dit soort BS beginnen te verkondigen, en "pijn lijden is uit den boze" voor vrouwen gaat roepen als het om een ruggenprik gaat dan gun ik ze van harte een onverdoofde sterilisatie.
Dit komt ten eerste van een kerel, en ten tweede van iemand die geen kinderen heeft, dus geen idee heeft over zwangerschap en bevalling. Alleen een lekkere harde mening om reacties te ontlokken. Niet op ingaan.
pi_220444059
Elan is dan ook aan het trollen uit verveling denk ik.
pi_220444064
quote:

[..]
Dat weten ze zelf vaak niet eens. Zo'n Debby met haar debiele standpunten en issues kan beter alleen zijn.
Al zijn er altijd wel weer sukkels die er in trappen .
blablablabla
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:01:13 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220444068
quote:

[..]
Ja, als zelfs kutwijven geen interesse in je hebben dan is het wel next level vervelend allemaal natuurlijk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:02:23 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220444074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:59 schreef Questular het volgende:
Elan is dan ook aan het trollen uit verveling denk ik.
Ah, vrijdagmiddag..... nou, op naar de sportschool dan maar :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220444081
quote:

[..]

Je hebt uiteindelijk geen ruggenprik gebruikt dus het zal allemaal wel meevallen.

Ook is het natuurlijk niet zo dat je zonder ruggenprik geen horror bevalling kunt hebben. Het is meer voor de zwakkelingen die niet in verbinding staan met hun eigen lichaam.
blablablabla
pi_220444093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, als zelfs kutwijven geen interesse in je hebben dan is het wel next level vervelend allemaal natuurlijk :D
Als ik zo'n Debby zou kunnen neuken prima maar als daar een relatie bij zou moeten dan hakte ik hem er liever af. Wat een verschrikkelijk mens.
blablablabla
pi_220444116
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Leuk is iets anders dan relatie materiaal. Zo'n Debby uit de OP zul je best een leuke avond mee kunnen hebben en een wip mee maken maar je moet er geen relatie mee beginnen laat staan samenwonen. Dan komen vroeg of laat die feministische trekjes naar boven en maakt ze je het onherroepelijk het leven zuur.
Ik heb er ook relaties mee gehad en dat het mis is gelopen had met andere zaken te maken. Het enige bijzondere aan de jongere dames was dat ze bellen eng leken te vinden.

Maar ach, zo heeft iedere generatie wel een eigenaardigheid.

Debby zou ik ook absoluut geen leuke vrouw noemen.
pi_220444120
quote:

[..]

Dat laatste… 😵💫
pi_220444141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]
De ruggenprik is een moderne vinding, in het overgrote deel van de wereld gebruikt men die niet. Kiezen en met name extracties verdoven is zo oud als de weg naar Rome.

De helft van de vrouwen maakt ook geen gebruik van de ruggenprik en doet het wel op de natuurlijke manier. Dus je vergelijk gaat nogal mank.
Er zijn inderdaad grote delen van de wereld waar fatsoenlijke medische zorg in zijn algemeenheid voor de meesten onbereikbaar is. Maar als je die eraf haalt is het eerder de norm dan de anomalie.
pi_220444148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, geeft verder ook niet, en ik weet ook dat het in de bible belt ook anders is dan in een interbellum wijk in de stad.
Ik ben optie c, voor de goede orde. ;)
pi_220444169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hebt uiteindelijk geen ruggenprik gebruikt dus het zal allemaal wel meevallen.

Ook is het natuurlijk niet zo dat je zonder ruggenprik geen horror bevalling kunt hebben. Het is meer voor de zwakkelingen die niet in verbinding staan met hun eigen lichaam.
Altijd makkelijk praten over iets wat een ander moet doormaken. Jij zal nog vaak genoeg pijnstilling accepteren, ook voor behandelingen die minder pijnlijk zijn.

Dus misschien gewoon niet zo oordelen?
pi_220444175
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:03 schreef Elan het volgende:

dan hakte ik hem er liever af.
Maar wel met verdoving, nietwaar? ;)
pi_220444183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb er ook relaties mee gehad en dat het mis is gelopen had met andere zaken te maken. Het enige bijzondere aan de jongere dames was dat ze bellen eng leken te vinden.

Maar ach, zo heeft iedere generatie wel een eigenaardigheid.

Debby zou ik ook absoluut geen leuke vrouw noemen.
Het zijn vaak types die zogenaamd er voor kiezen om alleen te zijn omdat ze teleurgesteld zijn in mannen terwijl de bittere realiteit is dat ze zelf totaal ongeschikt zijn voor een vaste relatie.

Of gewoon legitimatie zoeken om na een scheiding even lekker om zich heen te neuken. En hun eigen gedrag vergoelijken door heel hard roepen dat mannen maar kut zijn.
blablablabla
pi_220444194
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Het zijn vaak types die zogenaamd er voor kiezen om alleen te zijn omdat ze teleurgesteld zijn in mannen terwijl de bittere realiteit is dat ze zelf totaal ongeschikt zijn voor een vaste relatie.

Of gewoon legitimatie zoeken om na een scheiding even lekker om zich heen te neuken. En hun eigen gedrag vergoelijken door heel hard roepen dat mannen maar kut zijn.
Even voor de goede orde: vrouwen die claimen dat alle mannen zo kut zijn dat ze liever alleen blijven neem ik net zo serieus als mannen die het omgekeerde beweren.

Als je zelf de rode draad bent: kijk in de spiegel.
pi_220444205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien moeten die Nederlandse vrouwen eens in het buitenland voor een man kijken. Ik heb gehoord dat daar alles beter is!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:33:43 #29
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220444269
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:52 schreef Questular het volgende:
michealmoore voelt zich een beetje aangevallen heb ik het gevoel.

En in heb niks tegen Thaise vrouwen, de vadsige mannen die daar gaan wife shoppen daar had ik het over.
ga er eens heen knul , en praat dan je eerlijke mening

ik ben op Koh phi PHI geweests en bridge over the river kwai en Koh Samui en Pattaya , royal palace

prachtige vakanties, geen vadsige mannetjes die vrouwen kopen gezien

JIJ bent nog NOOIT in Thailand geweest , nog nooit
lekkere vissoep daar
en heerlijke full body oil massages :W ^O^
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220444285
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ga er eens heen knul

en praat dan je eerlijke mening

ik ben op Koh phi PHI geweests en bridge over the river kwai en Koh Samui en Pattaya , royal palace

prachtige vakanties, geen vadsige mannetjes die vrouwen kopen gezien

JIJ bent nog NOOIT in Thailand geweest , nog nooit
lekkere vissoep daar
en heerlijke full body oil massages :W ^O^
Ja dit dus. Nog iets leuks voor thuis kunnen vinden?
pi_220444292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ga er eens heen knul

en praat dan je eerlijke mening

prachtige vakanties

geen vadisige mannetjes die vrouwen kopen gezien
Thailand is inderdaad een fijne bestemming, niet in het minst vanwege het lekkere eten.

Maar om daar speciaal naartoe te gaan om een vrouw te vinden die vooral geïnteresseerd is in een beter leven… niet echt ok.

Het is wat anders als je daar iemand ontmoet op een gewone vakantie natuurlijk. Niets mis met een Thaise vrouw. Ook in Thailand zijn namelijk leuke vrouwen.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:37:30 #32
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220444294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:36 schreef Questular het volgende:

[..]
nee waarom ?
die dames zijn jou de dag erna weer vergeten,
De vissoep die weet ik nog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220444309
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee waarom ?
die dames zijn jou de dag erna weer vergeten
Dan moet je beter je best doen.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:40:51 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220444317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan moet je beter je best doen.
ik heb in mijn leven zoveel vrouwen gezien,
dacht niet dat er een bij is die snachts wakker ligt van mij

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 27-03-2026 14:47:16 ]
  vrijdag 27 maart 2026 @ 14:54:57 #35
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220444393
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:36 schreef Questular het volgende:

[..]
nou ik zit wel te kijken om weer een paar weken naar Thailand te gaan , komende maand
net voor de zomer hier

in Pattaya weet ik een hotel met een leuk zwembad

,
pi_220444422
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou ik zit wel te kijken om weer een paar weken naar Thailand te gaan , komende maand
net voor de zomer hier

in Pattaya weet ik een hotel met een leuk zwembad

,
Er is een Nederlandse reisvlogger die je wellicht wegwijs kan maken in Pattaya en je kan onderwijzen in de roesologie.

Ook al zit ie momenteel in de Filipijnen, zijn youtubekanaal is een schat aan informatie. Op youtube heet ie HalperNL. Bij een Thaise dame van lichte zeden door het condoom heen knallen voor die oerimpulsen lijkt mij niet helemaal de juiste afweging, maar uiteraard heeft eenieder de vrijheid zoiets voor zichzelf te bepalen.

Succes en have fun! ^O^
pi_220444429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik heb in mijn leven zoveel vrouwen gezien,
dacht niet dat er een bij is die snachts wakker ligt van mij
Wakker liggen is ook zo wat…
pi_220444455
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:20 schreef Questular het volgende:

[..]
Misschien moeten die Nederlandse vrouwen eens in het buitenland voor een man kijken. Ik heb gehoord dat daar alles beter is!
Nooit aan de Turkse Rivièra geweest zeker? Ook niet gelezen van het seks toerisme in Ghana waar vrouwen van middelbare leeftijd zich laten uitwonen door minderjarige jongens?
Jij komt wel echt uit een ei of niet?
blablablabla
pi_220444470
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even voor de goede orde: vrouwen die claimen dat alle mannen zo kut zijn dat ze liever alleen blijven neem ik net zo serieus als mannen die het omgekeerde beweren.

Als je zelf de rode draad bent: kijk in de spiegel.
Ik beweer nergens dat alle vrouwen kut zijn, wie kut zijn is de slag vrouwen a la Debby. Het ambivalent is waarschijnlijk de narcistische man en de Tate aanhangers. Geen haar op mijn hoofd om die ergens op een forum of in het echt te gaan zitten verdedigen.
blablablabla
pi_220444498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Nooit aan de Turkse Rivièra geweest zeker? Ook niet gelezen van het seks toerisme in Ghana waar vrouwen van middelbare leeftijd zich laten uitwonen door minderjarige jongens?
Het is maar net wat je newsfeed algoritme je voorschotelt. Dus over wie zegt dit iets?
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:27:57 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220444560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat voor feministische fratsen hebben we het dan over?
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:31:10 #42
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220444586
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:01 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Er is een Nederlandse reisvlogger die je wellicht wegwijs kan maken in Pattaya en je kan onderwijzen in de roesologie.
nou reizen heb je een vlogger voor nodig
ticket kopen en daar in taxi stappen en hotel zoeken

dat is het
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:32:46 #43
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220444596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]
nou laat ze pret hebben

dat ze minderjarig zijn , dat verzin je er zelf bij, dat scoort wel he

maar dat ze die vrouwen volstoppen en daarna leegtrekken dat zou goed kunnen
sex verslaafde vrouwen kom je overal tegen, ook in Moscow
  vrijdag 27 maart 2026 @ 15:53:41 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220444793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Whut? De tering...
Je hebt ook echt geen flauw benul hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 maart 2026 @ 16:10:40 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220444912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat voor feministische fratsen hebben we het dan over?
Vrouwen zoals Debby creeren drama in plaats van rust in een relatie.
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 16:13:44 #46
5428 crew  miss_sly
pi_220444937
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Vrouwen zoals Debby creeren drama in plaats van rust in een relatie.
En daar moeten anderen mannen dan de man waarmee ze zich een relatie heeft zich druk over maken?
  vrijdag 27 maart 2026 @ 16:18:50 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220444969
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En daar moeten anderen mannen dan de man waarmee ze zich een relatie heeft zich druk over maken?
Lezen is ook een vak, types zoals.
Er is een rede waarom dit soort vrouwen geen relatie kunnen onderhouden of bij mannen uitkomen die zich wel als een voetveeg laten behandelen.
pi_220444987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou reizen heb je een vlogger voor nodig
ticket kopen en daar in taxi stappen en hotel zoeken

dat is het
oke doei

veel plezier
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 16:26:36 #49
5428 crew  miss_sly
pi_220445009
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Lezen is ook een vak, types zoals.
Er is een rede waarom dit soort vrouwen geen relatie kunnen onderhouden of bij mannen uitkomen die zich wel als een voetveeg laten behandelen.
Ik wilde een hele reactie typen, maar ik heb er eigenlijk ook geen zin in. Het is alleen maar gezeik over vrouwen, of een bepaalde soort vrouwen (wat er dan volgens de beschrijvingen toch wel heel veel zo niet bijna alle zijn) en ik heb helemaal geen zin meer om daaraan mee te doen.

Probeer eens wat nuance hier of daar.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 16:28:46 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220445021
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En al wekenmaandenlang inmiddels, voor haar was het gewoon een column, en kennelijk zijn er wat mannen door getriggered.

Goddomme 3 maanden lang boos zijn om wat je zelf invult bij een column 😂😂😂
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')