Nooit van gehoord. Zegt wat over het soort nieuws wat je zoekt en leest denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die berichten bestonden al lang voordat algoritmes überhaupt een ding waren. Zie mijn laatste post.
Het schijnt dat wereldwijd per jaar enkele tientallen mannen stikken terwijl er een vrouw bovenop hun gezicht zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is nog nooit iemand dood gegaan aan neuken toch>??
Is in het verleden vrij breed uitgemeten geweest ik de media, maar nogmaals als jij onder een steen leeft krijg je daar ongetwijfeld niks van mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zegt wat over het soort nieuws wat je zoekt en leest denk ik.
Mooie manier om dood te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het schijnt dat wereldwijd per jaar enkele tientallen mannen stikken terwijl er een vrouw bovenop hun gezicht zit.
ja die krijgen daar een vergoeding voor heb ik gehoord , maar dat is niet neuken hequote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het schijnt dat wereldwijd per jaar enkele tientallen mannen stikken terwijl er een vrouw bovenop hun gezicht zit.
Ik was vast te druk bezig met afgewezen worden door die verdomde vrouwen uit Nederlandquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Is in het verleden vrij breed uitgemeten geweest ik de media, maar nogmaals als jij onder een steen leeft krijg je daar ongetwijfeld niks van mee.
Je had beter in een cursus begrijpend lezen kunnen investeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik was vast te druk bezig met afgewezen worden door die verdomde vrouwen uit Nederland
Dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had beter in een cursus begrijpend lezen kunnen investeren.
Was inderdaad gewoon een ragebait trollcollumn. Columns zijn eigenlijk per definitie satire, en daarom niet te verwarren met feitelijke journalistiek. Zolang je dat in je achterhoofd houdt, zit je altijd goedquote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al wekenmaandenlang inmiddels, voor haar was het gewoon een column, en kennelijk zijn er wat mannen door getriggered.
Goddomme 3 maanden lang boos zijn om wat je zelf invult bij een column 😂😂😂
Als je sommige sanka's ziet begrijp ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het gaat hier al heel lang niet meer over de column…quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al wekenmaandenlang inmiddels, voor haar was het gewoon een column, en kennelijk zijn er wat mannen door getriggered.
Goddomme 3 maanden lang boos zijn om wat je zelf invult bij een column 😂😂😂
Vind je dit nu echt een goede samenvatting? Want eerlijk gezegd heb ik niet gelezen dat Debby dit niet mag schrijven. Er wordt commentaar op geleverd en dat gaat natuurlijk niet alleen over deze column. Zowel voor deze column als daarna heb ik veel berichten gelezen over dat vrouwen klaar zijn met mannen. Waarbij de schuld uiteraard bij de mannen ligt en niet bij de vrouwen die kennelijk geen leuke man kunnen aantrekken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook zo mooi hoe DEbby deze column niet mag schrijven, want daarmee doet ze alle mannen tekort, hoewel ze duidelijk mannen met bepaald gedrag beschrijft, maar mannen mogen dan wel in dit topic vrouwen volledig afbranden, want dat is dan weer wel terecht. Ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |