Op die Tesla naquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:50 schreef CoolGuy het volgende:
Een Tesla Model Y uit 2024, gevolgd door een Mini Cooper SE uit 2022, gevolgd door een Koga elektrische fiets, gevolgd door een Cadillac Sedan DeVille uit 1964 (alleen bij goed weer een paar keer per jaar).
Oh maar het enige wat ik belangrijk vind is of ík het goede keuzes vind. En ik vind dat.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Op die Tesla naverder wel goede keuzes.
Pics van die Cadillac aub?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:50 schreef CoolGuy het volgende:
Een Tesla Model Y uit 2024, gevolgd door een Mini Cooper SE uit 2022, gevolgd door een Koga elektrische fiets, gevolgd door een Cadillac Sedan DeVille uit 1964 (alleen bij goed weer een paar keer per jaar).
Jazeker. Een fiets is zeker niet verkeerd. En kan heel praktisch zijn in bv de stad. Geen files, geen parkeerkosten. Wel paar goeie fietstassen als vervanging voor kofferbak aan te radenquote:Op donderdag 26 maart 2026 23:07 schreef Koortsdroom het volgende:
Fiets.
Als je erover nadenkt is de fiets gewoon geniaal.
Goede infrastructuur in Nederland.
Af en toe een nieuwe band, remkabeltje... tientjeswerk.
Intussen duizenden kilometers maken.
Ode aan de fiets![]()
Aaaah dus jij bent die oude oma die buiten Bisonspoor stond.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:07 schreef Koortsdroom het volgende:
Fiets.
Ode aan de fiets![]()
en gelijk al cardio gedaan onderweg naar je bestemmingquote:Op donderdag 26 maart 2026 23:07 schreef Koortsdroom het volgende:
Fiets.
Ode aan de fiets![]()
Heb je die nodig om je inlegkruisjes te halen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:50 schreef CoolGuy het volgende:
Tesla Model Y uit 2024, gevolgd door een Mini Cooper SE uit 2022
Pics van je RF.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
MX-5 ND RF omdat mijn scooter al 2 jaar een WOK heeft en ik te lui ben om hem te laten keuren.. ga ik nog wel doen want ik mis het scooteren wel
alweer?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Pics van je RF.
Die wilde ik eigenlijk, maar lag net boven budget wat ik uit wilde geven; dus dat werd een NC (die onderhouden is geweest bij 't Jan Scholten Team). Dus wel bovenkant NC markt.
ND RF's zaten ook wel in budget, maar dan de lagere pk versies. De 184pk versies net niet. Of met zeer hoge km-standen.
Puike auto' die RF's.
Mijne is een hardtop in Sunburst Yellow.
Nice. Ik zou normaal niet zo snel aan geel denken als kleur voor een auto, maar hier pakt het goed uitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |