Allemaal dankzij Trump en Netanyahu. Maar meer door Netanyahu denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet alleen 'pretty crazy', het garandeert een erg interessante tijd de komende jaren. Een economische en politieke crisis zoals we nog niet gezien hebben.
Ja, dat zeg je net in je vorige post, ik vraag waarom jij weet hoe de hazen lopen. Welke hazen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie sluit de straat van Hormuz af voor scheepvaart?
En wie zegt dat het hazen zijn, kunnen ook konijnen of marmotten zijnquote:Ja, dat zeg je net in je vorige post, ik vraag waarom jij weet hoe de hazen lopen. Welke hazen?
Ik denk dat het hen allebei niet slecht uitkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Trump en Netanyahu. Maar meer door Netanyahu denk ik.
Je moet de Socratische methode niet verwarren met bijdehante vraagjes stellen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De VS.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, het Iraanse regime doet dit.quote:
Wie valt iran aan terwijl men ermee aan het onderhandelen was en bijna een deal had?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het Iraanse regime doet dit.
Het blijkt dat die deal helemaal niet zo dichtbij was. En idealiter doet het Westen ook geen onderhandelingen met kwaadaardige regimes, tenzij deze wellicht kernwapens achter de hand hebben, dat heeft Iran gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wie valt iran aan terwijl men ermee aan het onderhandelen was en bijna een deal had?
Oorzaak en gevolg. Moeten we dat uit gaan leggen? Daar heb jij toch altijd de mond vol van?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, knokken tegen iedereen! Wilde jij nog Chinese spullen kunnen kopen? Je weet dat die bijna overal in zitten? En de Amerikanen willen de wapens en munitie terug die ze ons verkocht hebben, want ze zijn er doorheen. Dus dan staan we daar in ons blootje.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:54 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vanuit Amerikaans perspectief valt hier natuurlijk wel wat voor te zeggen. Europa heeft momenteel de Amerikaanse steun hard nodig dus we kunnen als westen maar beter gezamenlijk optrekken tegen de as van het kwaad Rusland Iran.
Boedapest memorandum, het is maar een papiertje.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je met je vuist tegen een muur stompt en je hand doet daarna pijn, ligt dat aan de muur, niet aan het feit dat je met je vuist tegen muur stompte. Ofzoquote:
Toch goed nieuws.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Het is druk aan de pomp in India.
Zelfs een kernoorlog is entertainment.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg. Moeten we dat uit gaan leggen? Daar heb jij toch altijd de mond vol van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |