Was jij niet met pensioen boomer 😂quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is nu X, boomer. En ja, dat zal het zijn, Trump is daar helemaal niet verantwoordelijk voor..
Jeugdige geest, ouwe..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:09 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Was jij niet met pensioen boomer 😂
Trump is inderdaad geen moslim nee.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Iraanse regime is dan ook een moslimfundamentalistische terreurgroepering, de democratisch verkozen president van de VS valt niet in die categorie.
[..]
Wat zou een makkelijke oplossing zijn geweest dan?
De manier waarop je het afweegt en je bagger spuit maakt het moslimpropaganda. Nogmaals, waar was jouw overduidelijke afkeuring ten opzichte van Iraanse vrouwen toen het regime losging op vrouwen zonder hoofddoek?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Amerikaans nieuws is nu ook al moslim propaganda. Doe eens niet zo boos en geef gewoon toe dat je fout zat.
Volgens Oman? Dat vind ik wel interessant, bron?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump is inderdaad geen moslim nee.
Alleen briljant rechts geloofd dat voor ieder probleem een makkelijke oplossing is.
In dit geval was de makkelijke oplossing waarschijnlijk een paar dagen langer onderhandelen, want volgens Oman waren de VS en Iran dichtbij een deal.
svp niet die erbij halen, dan begint ie over stoeptegels en voedselbossen..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:14 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Zo noemt hij zich niet. Het is een type account.
[..]
Hoor je dat @:michaelmoore
Geen idee hoe ik tag.
Strontweilandenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
svp niet die erbij halen, dan begint ie over stoeptegels en voedselbossen..
En niet te vergeten wolven 😱quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
svp niet die erbij halen, dan begint ie over stoeptegels en voedselbossen..
Oh ja, dat is de nieuwste in zijn stokpaardjes manegequote:
https://www.theguardian.c(...)man-foreign-ministerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Volgens Oman? Dat vind ik wel interessant, bron?
jammer, betaalmuur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)man-foreign-minister
Ik maak 1 post in de toon en woorden van Howard en je gaat nu al een uur uit je dak. Eerst roep je dat het niet waar is en allemaal maar zogenaamd, nu is het wel echt, maar moet ik mij verantwoorden voor het regime. Je bent niet goed snik jongen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De manier waarop je het afweegt en je bagger spuit maakt het moslimpropaganda. Nogmaals, waar was jouw overduidelijke afkeuring ten opzichte van Iraanse vrouwen toen het regime losging op vrouwen zonder hoofddoek?
Juist nergens. Want de juiste stam heeft een vrijbrief.
Gewoon x drukken, Guardian heeft artikelen open staan.quote:
Guardian heeft nooit een betaalmuur.quote:
Ah thanks, dit er even uitgelicht:quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gewoon x drukken, Guardian heeft artikelen open staan.
What the fuck is een nucleair suicide vest. Herpes?
Een ramp, dat is het.quote:“The American administration’s greatest miscalculation, of course, was allowing itself to be drawn into this war in the first place,” he wrote. “This is not America’s war, and there is no likely scenario in which both Israel and America will get what they want from it.”
Late on Thursday, Netanyahu denied he had dragged the US into the conflict, telling reporters: “Does anyone really think that someone can tell President Trump what to do?”
Albusaidi described the war, and its wider impact on the Gulf region which has borne the brunt of Iran’s retaliation, as a “catastrophe”, with neither side showing any willingness to negotiate.
Ik moest van alles wegklikken, joh, laat mij nu even boomer zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Guardian heeft nooit een betaalmuur.
Roflolz, ok boomer 😂quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moest van alles wegklikken, joh, laat mij nu even boomer zijn.
ah de joden slachtofferkaartquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:00 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Denk het. In Spanje pikken ze het in elk geval niet.
[ x ]
Mja, ze komen er al decennialang mee weg. Kritiek op israelische politiek = antisemitisme. Een normale discussie wordt dan gewoon heel moeilijk. En er zijn teveel mensen die dit conflict graag zien als een kruistocht ook nog eens.quote:
Ja, gelukt hoor. Je weet weer weg te sturen van de wortel van het onkruid: extremistische relihaatbaarden die het hele M-O terroriseren maar inmiddels ook de wereldeconomie.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:43 schreef Glazenmaker het volgende:
@:inslagenreuring
Speciaal voor jou doe ik het alsnog. Ik keur ten zeerste regimes af die (dodelijk) geweld gebruiken tegen vrouwen als ze protesteren. Overheden die vriendjes, hoog of laag, laten wegkomen met verkrachting zijn geen knip oor de neus waard. Leiders die na de executie van vrouwen nog even verbaal natrappen zijn extra triest en ik laat geen traan als ze zelf heengaan.
Ik hoop slechts dat het op een manier gebeurd dat het niet nog extra ellende oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |