Dat is elk seizoen het geval, ook die in Amsterdam. Dat is dus een bewuste keuze van regie wss om meer ergenis/vermoeidheid te veroorzakenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:46 schreef Chea49 het volgende:
Inderdaad verbaasd het mij dat niemand die de bovenverdiepingen moeten doen geen stortkoker hebben gehuurd, scheelt erg veel ergernissen en kapotte ruggen.
ZIJ heeft smaak, hij is er later gewoon bijgekomen. Jammer van die harde stem van haar, zou anders aardige vrouw zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Frank vind ik verschrikkelijk
Maar ze hebben wel smaak moet ik ze nageven
Nee, die hadden wel een kind maar géén baby. En ze was zó trots op die nep ass, vreselijk gewoon. Beiden werkten trouwens erg hard.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:08 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Hmm ik heb die corrupte stucadoor en zijn blonde vrouw met mega-ass, zijn helpertje en een botte hark in mijn hoofd. Was dat een ander programma?
Ik zag idd de aflevering staan van maandag (spotnet) waar komen die vandaan? Is geen videoland dingetje.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net alles van deze week teruggekeken. Goede verbetering dat er een bouwbegeleider bij is, al vind ik Ray dan weer wat overbodig (loopt een beetje ongeinteresseerd rond ook vind ik...)
Favorieten: Steffi en Gregor
Niet-favorieten: Sonja en Naamloze-meeloop-partner
Gelijk ook de aflevering van maandag bekeken.... nou, mensen dat wordt wat!![]()
Geen idee!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag idd de aflevering staan van maandag (spotnet) waar komen die vandaan? Is geen videoland dingetje.
Het antwoord op die vraag komt in de aflevering van maandag. Ben benieuwd wat jullie daar van vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:46 schreef Chea49 het volgende:
Inderdaad verbaasd het mij dat niemand die de bovenverdiepingen moeten doen geen stortkoker hebben gehuurd, scheelt erg veel ergernissen en kapotte ruggen.
Ah zie het al NL ziet heeft ze.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat busje idd... en gipsplaten op een aanhanger (die had het blok wel geregeld) lijkt me ook geen ideale en passende situatie? Ze hadden er beter samen wat meer geld tegenaan kunnen gooien, gevalletje: goedkoop is duurkoop
Wel jammer, vanavond geen uitzendingIk wil vermaakt worden en wel nu
![]()
![]()
(grapje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Chea49 op 28-03-2026 15:14:31 ]
Alleen de aflevering van a.s. maandag hoor, verder niet te bekijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee!
Edit: kun je gewoon via Kijk! bekijken, bij het kopje Afleveringen
https://www.kijk.nl/programmas/het-blok
[spoiler] en dan aan het einde [/ spoiler] maar dan aan elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En diegene die het idee opperde om een auto(busje) te kopen huurt nu een grote bus om hun eigen spullen in 1x te kunnen vervoeren.![]()
(sorry, weet niet hoe een spoiler te plaatsen)
In de uitzending van maandag komt alleen de lift om spullen naar het hoogste appartement te brengen naar voren hoor. Zeg verder niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag komt in de aflevering van maandag. Ben benieuwd wat jullie daar van vinden
Helaasquote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alleen de aflevering van a.s. maandag hoor, verder niet te bekijken.
Heb alleen deze ( en deze ) en dat zijn niet de juiste toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[spoiler] en dan aan het einde [/ spoiler] maar dan aan elkaar
En gezien ja! Leuke aflevering
Beter dan slopen en mauwen
Voor spoiler? Dan heb je die "vierkante" haakjes nodigquote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb alleen deze ( en deze ) en dat zijn niet de juiste toch?
Stom, maar op mijn laptop kan ik ze niet vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor spoiler? Dan heb je die "vierkante" haakjes nodig
Gewoon op ___ drukken in het invoer vak. En idd graag geen spoilers hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stom, maar op mijn laptop kan ik ze niet vinden.
Staan er wel op maar doen het niet.![]()
Gelukkig een andere manier gevonden!![]()
Ik vind daar wel wat van, van die uitlegquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag komt in de aflevering van maandag. Ben benieuwd wat jullie daar van vinden
Ik zou heel graag de nóg oudere seizoenen willen zien, jammer dat die er niet zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vind daar wel wat van, van die uitleg
En het mooie is, door dit topic kwam ik op kijk.nl en bleek ik ook nog 2 eerdere seizoenen te kunnen kijken. (allemaal zonder reclame, heerlijk) Bedankt voor de tip.
Ja...gewoon vanaf seizoen éénquote:Op maandag 30 maart 2026 18:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de nóg oudere seizoenen willen zien, jammer dat die er niet zijn.
Hahaha, heb gisteren ook vooruitgekeken (kon het niet laten). Maar heb niks tegen spoilers en kijk vanavond gewoon weer mee, er zijn altijd details die ik gemist heb en door anderen op gewezen wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas
En dan kijk ik maandag alsnog mee, tweede keer kijken, zodat ik kan mokken met jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |