abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick dinsdag 24 maart 2026 @ 21:42:47 #1
382129 crew  Donna
pi_220424474
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator / Colorchick dinsdag 24 maart 2026 @ 21:42:59 #2
382129 crew  Donna
pi_220424476
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:30 schreef proud_mami het volgende:
Hoe heet bbzonder op insta? Want bbzonder kan ik niet vinden, bbijzonder ook niet.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:43:48 #3
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220424480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:42 schreef Donna het volgende:

[..]

Het is bzzonder
Dank Donna!
pi_220424490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is bzzonder
Dank Donna!
Ja dank je Donna *O*
pi_220424507
Wat erg dat filmpje van Bzzonder |:(
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:49:31 #6
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220424512
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:48 schreef proud_mami het volgende:
Wat erg dat filmpje van Bzzonder |:(
Ja die vrouw vind ik zo niet leuk!
pi_220424522
Sorry hoor, maar zo kan je echt je kind niet neerzetten. Ook niet als je het stiekem hilarisch vindt.
En misschien kan ze eens beginnen met haar makeup op een niet bereikbare plek te leggen.
pi_220424548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:50 schreef Harper het volgende:
Sorry hoor, maar zo kan je echt je kind niet neerzetten. Ook niet als je het stiekem hilarisch vindt.
En misschien kan ze eens beginnen met haar makeup op een niet bereikbare plek te leggen.
Het komt niet over dat ze het hilarisch vindt, het lijkt meer dat ze haar frustratie online wil delen. Alsof ze boos is op haar kind en het daarom maar met iedereen en zijn moeder deelt. Ik vind haar altijd bitcherig over komen naar haar kinderen toe. Alles met een zucht. En dan kan je wel roepen dat je dochter niet bij de aanstekers kan, ze heeft er toch eentje te pakken.
pi_220424559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:55 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het komt niet over dat ze het hilarisch vindt, het lijkt meer dat ze haar frustratie online wil delen. Alsof ze boos is op haar kind en het daarom maar met iedereen en zijn moeder deelt. Ik vind haar altijd bitcherig over komen naar haar kinderen toe. Alles met een zucht. En dan kan je wel roepen dat je dochter niet bij de aanstekers kan, ze heeft er toch eentje te pakken.
Ik denk dat het een mix is. Ze laat heel graag zien dat haar dochter net zo ondeugend is als de jongens.
Maar tegelijkertijd is ze vaak écht niet leuk naar haar kinderen.
Ze wilde oh zo graag een dochter maar toch zijn de kinderen altijd teveel. Behalve als haar man er is.
pi_220424563
Michelle urenlang onafgebroken de slappe lach op een terras in Parijs. Gelooft ze dit nou echt zelf?
pi_220424591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
Michelle urenlang onafgebroken de slappe lach op een terras in Parijs. Gelooft ze dit nou echt zelf?
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.
pi_220424599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef Clavis het volgende:

[..]
Ja maar zij is na al die jaren nog niet uitgepraat met Tim he? Het is niet dat zij een gewóón stel zijn.
Ochnee je hebt gelijk, ze kennen elkaar al 20 jaar!! It’s amaaaaaazing
pi_220424605
Ik vind het toch wel zorgelijk worden met dat meisje bij bzzonder... als ze nu ook iets getjapt heeft wat moeders niet herkend als iets wat van hun zelf is heeft ze dus ergens anders lopen pikken 🤔 ik zou me echt zorgen gaan maken als 1 van mijn kinderen zoveel zou pikken... een keertje een lippenstift ofzo zou ik niet wakker van liggen maar dagelijks rare dingen? De fietssleutel? Why? Laatst had ze ook allerlei spullen uit een tasje gevist wat van iemand anders was... zorgelijk 🤯
pi_220424612
MCW
Het was wel lachen daar op dat terras, zeg! En gelukkig werd er steeds net een foto van gemaakt.
Heeft MCW nou een kunstgebit of zijn het van die facings?
Dat zijn toch niet haar echte tanden?
pi_220424617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Hyacinth het volgende:
De slappe lach kreeg ik ook. Maar dan van hun fitcheck.
pi_220424622
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:12 schreef lila01 het volgende:
MCW
Het was wel lachen daar op dat terras, zeg! En gelukkig werd er steeds net een foto van gemaakt.
Heeft MCW nou een kunstgebit of zijn het van die facings?
Dat zijn toch niet haar echte tanden?
Daar zat ik ook naar te kijken. Is mij niet eerder opgevallen dat haar gebit zo groot is. Maar nu lacht ze natuurlijk veel. Verliefd enzo.
pi_220424629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 21:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat het een mix is. Ze laat heel graag zien dat haar dochter net zo ondeugend is als de jongens.
Maar tegelijkertijd is ze vaak écht niet leuk naar haar kinderen.
Ze wilde oh zo graag een dochter maar toch zijn de kinderen altijd teveel. Behalve als haar man er is.
Die kinderen krijgen ook wel heel veel ruimte voor dit soort streken. Joas die zelf ijs tapt, niemand die het door had. Joas die er regelmatig vandoor gaat. Juup die van top tot teen onder de sudocreme zat, er gebeuren vaak dingen als wat ze hier laat zien. En gooit het allemaal online. Zij lijkt het moederen echt beu te zijn. En toch kregen ze 4 knd en is die man veel weg. Ik vind dat bzzzondere keuzes.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220424636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het toch wel zorgelijk worden met dat meisje bij bzzonder... als ze nu ook iets getjapt heeft wat moeders niet herkend als iets wat van hun zelf is heeft ze dus ergens anders lopen pikken 🤔 ik zou me echt zorgen gaan maken als 1 van mijn kinderen zoveel zou pikken... een keertje een lippenstift ofzo zou ik niet wakker van liggen maar dagelijks rare dingen? De fietssleutel? Why? Laatst had ze ook allerlei spullen uit een tasje gevist wat van iemand anders was... zorgelijk 🤯
Volgens AM verstopt L altijd van alles in haar onderbroek. Dat is gelogen volgens mij. Als het wel zo is:heel raar.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220424672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De slappe lach kreeg ik ook. Maar dan van hun fitcheck.
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.
pi_220424683
Hoeveel stress zouden Sandra en Helma hebben nu ze niet dagelijks op de insta van de Nagelkerkjes kunnen reageren? Zo trouw elke dag een berichtje, altijd positief, en moeder Nagelkerke die daar zelden tot eigenlijk nooit op reageert. En nu kan er al meer dan een week niet gereageerd worden.
pi_220424716
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 20:56 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb aankopen gezien de afgelopen dagen _O-
Die heb ik ook gezien, maar ging ervan uit dat ze dat besteld had 🤪
pi_220424718
En Judith gooit nog maar eens andermans kinderen online 🤦♀
pi_220424728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:18 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Volgens AM verstopt L altijd van alles in haar onderbroek. Dat is gelogen volgens mij. Als het wel zo is:heel raar.
Dat is wel anders.. lot probeert op die manier speelgoed mee naar school te smokkelen... ze steelt niet via haar onderbroek van andere mensen... of het waar is weet ik niet maar dat kinderen dat doen heb ik wel vaker gezien in mijn jaren kleuter juf zijn...
pi_220424788
Vraag mezelf af hoeveel de stappenteller nu dagelijks aangeeft bij Sanneke, nu ze vrijwel dagelijks winkels afgaat voor rotzooi boodschappen.
pi_220424798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:07 schreef Clavis het volgende:

[..]
Het is soms juist heerlijk om in stilte samen op een terras mensen te kijken. Zou het heel storend vinden als Mies dan met haar marktstem naast me zit te tetteren. En steeds die camera neerzetten voor het perfecte plaatje. Zoals iemand hier laatst al zei: als je zo verliefd bent, heb je daar helemaal geen behoefte aan. Echt niet normaal zoveel als zij met 'het plaatje' bezig is ipv met de liefde. Ook nog even noemen dat ze niets anders doen dan eten. Het is haar niet aan te zien. Het stralen ook niet.
pi_220424804
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik zit nog eens naar de stories te kijken. Zou MW nou in die grote tas extra schoenen hebben en voor de foto's een schoenwissel doen? Ik zie haar eerst op sneakers, maar in dezelfde outfit daarna op haar hoge palen, alsof ze 'heel Parijs' daarop rondloopt. En het zijn maar foto's en filmpjes waar ik naar kijk, maar het blijft iets ongemakkelijks hebben. Het moet het meer dan gelukkig, happy in love, blabla uitstralen, en op één of andere manier doet het dat niet. Het is te gemaakt, te veel in scène gezet om maar een goede foto te hebben. Zo zonde van je tijd in Parijs en het echt genieten van elkaar en deze geweldige stad.
Alles aan Mies is nep.
pi_220424878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 23:06 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Alles aan Mies is nep.
Het is wel zorgelijk hoor . Waarom ga je doen alsof je al 20 jaar een relatie hebt terwijl je 2 jaar geleden nog hopeloos verliefd was in de poly. Vriendinne kwijt , familie contact minimaal .. zij is zichzelf door het insta perfect plaatje echt kwijtgeraakt en vind dat heel heftig denk dat de gevolgen echt groot zijn
pi_220424928
MCW lijkt echt volledig de weg kwijt te zijn. Het zal mij niet verbazen als dat een reden is dat JVP en KB verder zijn gegaan zonder MCW. Zoiets is toch niet vol te houden? De omgeving van MCW zal hier toch ook met opgetrokken wenkbrauwen naar kijken?
pi_220424952
MCW
Het irritainment viert weer hoogtij. Ik houd van Parijs en van m'n man maar als ik alle uitspattingen van haar van afgelopen week bekijk, dan tolt het me gewoon. Helemaal als ik denk aan de verantwoording die ze heeft met een eigen bedrijf & personeel en co-ouderschap van jonge 4 kinderen - dan kun je dat "een dag niet in de overdrive, is een dag niet geleefd" motto toch helemaal niet vol te houden?

MCW rijdt "spontaan" (met een 20kilo koffer) naar Parijs na een rotdag, in gezelschap van iemand die braaf 30x per dag poseert voor de perfecte plaatjes en minstens zo vaak als een labrador naast haar in de camera kijkt, om vervolgens zonder extra overleg MCW door de stad te volgen want hij heeft precies dezelfde ideeen bij een citytrip als zij, met 3x per dag seks en het liefst minstens een uur want dan verbrand je pas goed calorieen (snippet uit de podcast - echt hi ha ho humor), van de ene hotspot naar het andere luxe restaurants hoppen en voor 1000en euro's per maand uit eten gaan en maximaal in de lampen hangen want slapen kan altijd nog.

Heel duidelijk wel dat KB en JvP veel te saai voor haar waren (geworden). Van die mensen waar je niets meer aan te melden hebt als je eens op een terrasje in Parijs zit. Al komt Tim ook een beetje over alsof hij niet weet wat hem overkomt. Soort fanboy. Meegezogen door manische Mies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')