Insanequote:Op woensdag 1 april 2026 16:15 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1543 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1747 2/6
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Geniet ervan topper.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een visje.
Geniet ervan topper.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GGMM is vooral een saaie eter.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die fok vergoeding moet echt goed zijn gezien jouw veelvoud aan biefstuk eten.
Sorry, was een beetje zuur na het lezen van de zoveelste trieste 1 april grap.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
Als ik dat nou lekker vind, laat mij nou lekker
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sorry, was een beetje zuur na het lezen van de zoveelste trieste 1 april grap.
Ik gun mensen hun plezier (ook als het biefstuk is) maar wat een niveau.
Woordle 1747 5/6quote:Op woensdag 1 april 2026 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Veel 1 april grappen zijn inderdaad te treurig voor woorden.
Pak Jan pannenkoeken naturel.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door capuchon_jongen op 01-04-2026 20:26:06 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 1 april 2026 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste allemaal,
Via deze weg willen wij jullie informeren dat de KLB SC per vandaag wordt stopgezet. In het kader van het stimuleren van activiteit binnen andere slowchats, is deze beslissing genomen.
Wij nodigen de mensen die actief waren in KLB SC van harte uit om het gesprek verder te zetten in deze slowchat. Nieuwe en vertrouwde gezichten zijn uiteraard meer dan welkom.
Alvast bedankt voor het warme onthaal!
Goed nieuws! van Aert heeft vandaag eindelijk weer een succes geboekt als de hoop van België.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste allemaal,
Via deze weg willen wij jullie informeren dat de KLB SC per vandaag wordt stopgezet. In het kader van het stimuleren van activiteit binnen andere slowchats, is deze beslissing genomen.
Wij nodigen de mensen die actief waren in KLB SC van harte uit om het gesprek verder te zetten in deze slowchat. Nieuwe en vertrouwde gezichten zijn uiteraard meer dan welkom.
Alvast bedankt voor het warme onthaal!
Ik geloof eerder dat de Rode Duivels het WK gaat winnenquote:Op woensdag 1 april 2026 20:13 schreef Makamba_ het volgende:
Dit was een hele slechte poging, alsof iemand zou geloven dat Van Aert iets zou winnen.
Get a roomquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Volgende keer beter
Voor mij ben je nooit te oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |