Hoe moet dat nou met de Formule 1 race in Japan? @ChevyCapricequote:Op woensdag 25 maart 2026 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag hele dag downtime. Dat hebben de meeste users hier al hun hele leven, niets nieuws dus.
[ afbeelding ]
Daar hep d’n Dennie helaas rekening mee gehouden:quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe moet dat nou met de Formule 1 race in Japan? @:ChevyCaprice
quote:Op zondagochtend worden de servers rond 9 uur smorgens uitgezet. Kan iedereen nog even F1 kijken.
Dan worden de servers uit het rack gehaald.
Bijbehorende sliders gaan ook mee.
Jij zei zondag HELE DAG downquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar hep d’n Dennie helaas rekening mee gehouden:
[..]
Bro ik ga waarschijnlijk niet eens posten tijdens de race, leidt me altijd alleen maar af.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe moet dat nou met de Formule 1 race in Japan? @:ChevyCaprice
quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro ik ga waarschijnlijk niet eens posten tijdens de race, leidt me altijd alleen maar af.
Gewoon lekker achteraf mijn mening geven
De tijd die ik slaap tel ik niet als dag. Dat is nacht.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij zei zondag HELE DAG down
[ afbeelding ]
Wat is jouw mening over mensen die hun brood zelf meenemen in een zakje of een broodtrommelquote:
Dat is iets voor kinderen of vegans en allergie mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over mensen die hun brood zelf meenemen in een zakje of een broodtrommel
Hoe doe jij dat dan? Stop je het in een boodschappentas of zo?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over mensen die hun brood zelf meenemen in een zakje of een broodtrommel
Bedrijfsrestaurant, je bent toch geen pauper?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Stop je het in een boodschappentas of zo?
Broodtrommel, al 18 jaar dezelfdequote:Op donderdag 26 maart 2026 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze manquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Broodtrommel, al 18 jaar dezelfde
Drinkt Amstel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze manheerlijk gewoon gebleven
Lekker kauwen op een broodje van de Makro ipv het eigen broodje van de verse bakker.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedrijfsrestaurant, je bent toch geen pauper?
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker kauwen op een broodje van de Makro ipv het eigen broodje van de verse bakker.
Wie is hier nu de pauper.
Hier klopt geen zak van.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker kauwen op een broodje van de Makro ipv het eigen broodje van de verse bakker.
Wie is hier nu de pauper.
Klinkt als verstandige mensen met een licht calvinistische inslag. Precies zoals een Nederlander hoort te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |