Vaseline.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ontvang graag wat advies.
SOWquote:Op woensdag 25 maart 2026 13:51 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1536 3/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1740 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Wie?quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand die gedoneerd heeft denkt dat Henk de Jong op FOK! zit (zie tikker)
😒quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja 10 pogingen leek mij wat overdreven
quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja 10 pogingen leek mij wat overdreven
Ik heb jou hoger zitten dan Adolf Hilter. Niet te streng zijn voor jezelf.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Naast de scores ben ik verder een hopeloos geval maar dat was al wel duidelijk
Ook jij mag er zijnquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Naast de scores ben ik verder een hopeloos geval maar dat was al wel duidelijk
Mijn Führer!quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb jou hoger zitten dan Adolf Hilter. Niet te streng zijn voor jezelf.
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Het spijt mij; vier mexicanos en een wit stokbrood. Veel fritessaus en ketchup. Ik heb mezelf niet in de hand.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
https://www.alzheimer-nederland.nl/geheugentest/zelfquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Behalve die rijst dan.
Oh ja gisteren bleek ik helemaal geen kip te hebben (in huis bedoel ik) maar er lag nog wel biefstuk dus heb ik dat op.
Ik wilde dat bij deze toch even rechtzetten.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag hele dag downtime. Dat hebben de meeste users hier al hun hele leven, niets nieuws dus.
[ afbeelding ]
Zo'n biefstuk met een groene gloed omdat hij er veel te lang lag?quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Behalve die rijst dan.
Oh ja gisteren bleek ik helemaal geen kip te hebben (in huis bedoel ik) maar er lag nog wel biefstuk dus heb ik dat op.
Ik wilde dat bij deze toch even rechtzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |