Je snapt er weinig van volgens mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dom rechts is boos omdat dom rechts beleid niet werkt.
Wat willen deze mensen eigenlijk? Grenzen dicht? En dan failliet gaan als land omdat er geen handel meer is, geen arbeidseconomie en de consumptie lager ligt. De bevolking krimpt en bedrijven dus failliet gaan.
Zijn het dan toch mensen die thuis zitten met een uitkering, allemaal toeslagen en in een sociaal huurhuis terwijl ze klagen over de overheid, links en migranten?
Wat een reactie, niet verwacht.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van volgens mij.
Het gaat om asielzoekers, niet EU-migranten.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Vertel mij dan. Hoe wil je handel drijven met de grenzen dicht? Mogen Poolse vrachtwagens wel het land in? Wie gaat het vieze werk doen in de kassen en tomaten plukken? Of in de magazijnen van Picnic? Hoe ga je economisch groeien als de horeca geen personeel of nieuwe klanten meer kan vinden? Waarom zouden bedrijven investeren in een krimpende markt?
Ook asielzoekers komen in de magazijnen van Picnic terecht. Al dan niet na een status/tewerkstellingsvergunning. Bijv Oekrainers.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Het gaat om asielzoekers, niet EU-migranten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:33 schreef Homey het volgende:
https://x.com/geenstijl/status/2036443123123917163
check dit dan
Deze D66 dame beweert doodleuk dat voorrang blijven geven aan statushouders de wachtlijsten omlaag brengt.
Bizarre omkering, en vervolgens beent ze weg.
Pion van de asielindustrie, hooghartigheid van de bestuurselite.
Wel een uitgebreid interview geven in buitenlandse pers (zonder kritisch weerwoord), maar weglopen voor wel kritische vragen van media in Nederland. Geen NPO uiteraard, die stelt nooit kritische vragen aan D66 regenten.
Die asielzoekers hebben we - net zoals Picnic - dan ook helemaal niet nodig in Nederland.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ook asielzoekers komen in de magazijnen van Picnic terecht. Al dan niet na een status/tewerkstellingsvergunning. Bijv Oekrainers.
De PVV won niet zo lang geleden 37 zetels terwijl ze anti Oekraine(rs) retoriek uitdragen.
Jij wilt grote bedrijven wegjagen uit Nederland? Betaal jij de economische crisis?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die asielzoekers hebben we - net zoals Picnic - dan ook helemaal niet nodig in Nederland.
Ik zag ook oppositie partijen los gaan op haar in de 2e Kamer.quote:
Er zijn tig landen in de wereld met hele grote bedrijven en geen asielzoekers. Hoe verklaar jij dat dan? Ik noem een Zuid-Korea bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Jij wilt grote bedrijven wegjagen uit Nederland? Betaal jij de economische crisis?
Een soort Gaza 2.0 maar dan Nederland. Een hoge werkloosheid, slechte economie en een bekrompen ideologie die de dienst uitmaakt.
Instructies van hogerhandquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik zag ook oppositie partijen los gaan op haar in de 2e Kamer.
wat opvalt: het woord statushouders spreekt ze continu uit, maar het woord nederlander niet.
Het mag wel overduidelijk zijn wat haar prioriteiten zijn.
Ik zei al vaker, D66 is anti-nationalisme. Beleid moet juist ten koste gaan van de Nederlander. Het is een vreemde omkering, maar we zien het gewoon.
Ik vind de salarissen ook niet misselijk die geboden worden bij het COA. Moet je voor de grap eens kijken bij de vacatures.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:42 schreef 111210 het volgende:
[..]
Idd, geld komt toch wel met bakken binnen, dus waarom zou je iets veranderen
Dat is nu wel obvious idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Instructies van hogerhand![]()
Ze volgt ze keurig op. Brave Nederlanders die een huis zoeken, hebben het nakijken.
Dat lan je ook al zien als je langs de parkeerplaats voor medewerkers loopt. Daar staan een paar dikke leasebakken waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:17 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik vind de salarissen ook niet misselijk die geboden worden bij het COA. Moet je voor de grap eens kijken bij de vacatures.
Beter maar wel tegen ageren a la PVV want de AZC's zitten vol met mensen die hier beslist niet zouden moeten zijn. O.a. door mensensmokkelaars uit veilige landen hierheen gelokt. De overlast die dat geeft heeft ervoor gezorgd dat het draagvlak voor asiel enorm is afgenomen maar we zeker wel de plicht hebben om asielzoekers zoals Jezidi vrouwen op te nemen. Het hele systeem wordt op alle manieren zwaar misbruikt, ook door het COA.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:22 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is nu wel obvious idd.
Ik heb het vaker gezegd, zolang die brave Nederlander op die wachtlijsten zelf niet een keer wat mondiger worden, de straten opgaan, ludieke acties uitvoeren, gaat er weinig veranderen.
Een proteststem levert niks op, daarvoor is het cordon sanitair en de grip van de bestuurselite op asiel te groot.
Doe als XR, wordt brutaal, wordt schreeuwerig, en eis luid je woonrechten op. Eis ook voorrang.
Want dat is het, je hoeft niet te ageren tegen die asielzoekers (a la PVV), maar ga ook voorrang eisen op een woning.
Alleen ik zie dit niet snel gebeuren. De Nederlander is als het gaat om de eigen rechten, erg tam.
Veel Nederlanders laten zich afkopen, er gaan miljarden om in die asielmaffia. Geldt ook voor gemeenteambtenaren, burgemeesters, en noem maar op.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:17 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik vind de salarissen ook niet misselijk die geboden worden bij het COA. Moet je voor de grap eens kijken bij de vacatures.
Asieladvocaten vooral ook. Het is 'gouden handel' helaas.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:44 schreef Homey het volgende:
[..]
Veel Nederlanders laten zich afkopen, er gaan miljarden om in die asielmaffia. Geldt ook voor gemeenteambtenaren, burgemeesters, en noem maar op.
Dat is ook een cynisch aspect van de omvolking: we financieren het zelf.
Genoeg stukjes grond in Africa waar je de lange rebellen leider wat pegels toe kan schuiven om te dumpen. Denken in oplossingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:11 schreef Qarrad het volgende:
Als COA moet je ook iets, want zoals ze terecht zeggen: we kunnen al die mensen niet op straat zetten. Het is ook niet de schuld van hen, maar van het zwalkende beleid waarbij er opvanglocaties afgebroken worden en opgebouwd zonder vooruitziende blik. Door hetzelfde falende beleid blijft de instroom torenhoog en worden de kansloze asielzoekers niet uitgezet. Die importeert het COA ook niet.
Het COA doet wat dat betreft gewoon haar taak.
Ik begrijp het niet goed. Soms denk ik wel eens dat 90% van Nederland niet naar Opsporing Verzocht kijkt. Er zou intussen toch wel een lampje schijnwerper moeten gaan branden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:44 schreef Homey het volgende:
Dat is ook een cynisch aspect van de omvolking: we financieren het zelf.
Nou, bel jij het COA om dit door te geven? Gaat vast een wereld van verschil maken!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Genoeg stukjes grond in Africa waar je de lange rebellen leider wat pegels toe kan schuiven om te dumpen. Denken in oplossingen.
Kijken hoelang het duurt voordat die gelukszoekers dan een deurtje verder kijken wanneer dit standaard beleid wordt. We praten onszelf problemen aan.
Die gaan de kip met de gouden eieren nooit slachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, bel jij het COA om dit door te geven? Gaat vast een wereld van verschil maken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |