Morgen zegt ie weer wat anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien zegt ie daar nu wel wat over.
"great job."quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al wat woorden voor de bingo?
"obliterated"
"biden"
"radical left"
"winning"
"Huuuuurmoose"
"Strongest military"
'Terrible Deal'quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al wat woorden voor de bingo?
"obliterated"
"biden"
"radical left"
"winning"
"Huuuuurmoose"
"Strongest military"
Ik dip WC rollen in benzine en die winkel ik dan om USB stickjes heen met bitcoin codes erop, en leg ik dan in het vriesvak. Zo heb ik alles in 1 geregeld.quote:
Extra skincare inslaan voor het geval dat er oorlog uitbreektquote:
Dat is sws altijd goed. Positieve note voor jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Extra skincare inslaan voor het geval dat er oorlog uitbreekt
Bij de huiskamer temperatuur IQ's in het witte huis hebben ze het idee dat ze "wat" moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Weet iemand al het nut en noodzaak van dat eiland veroveren? Zover ik het begrijp ga je duizenden relatief makkelijk te doden Amerikanen in bereik van Iran droppen voor een eiland dat nu al niks meer doet.
Dat lijkt me erg onverstandig. Dan kom je aan op dat eiland en word je verwelkomd door een zwerm drones.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Weet iemand al het nut en noodzaak van dat eiland veroveren? Zover ik het begrijp ga je duizenden relatief makkelijk te doden Amerikanen in bereik van Iran droppen voor een eiland dat nu al niks meer doet.
Praktisch alle export van olie van Iran loopt via dat eiland, dus je snijdt een grote inkomenstenbron van ze af.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Hopen dat Iran dat eiland (belangrijke infra) vernietigt en dat je daarna zowel de schuld van die vernietiging van hun olieexport-capaciteiten aan henzelf kunt geven en met alle Amerikaanse militaire slachtoffers je tevens een reden hebt voor verdere escalatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Dan kun je het net zo goed bombarderen. Kost waarschijnlijk minder levens.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Praktisch alle export van olie van Iran loopt via dat eiland, dus je snijdt een grote inkomenstenbron van ze af.
Ja dan is het écht objectief aantoonbaar de schuld van de VS dat heel Azië en eigenlijk ook de rest van de wereld een jarenlange energiecrisis tegemoet gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed bombarderen. Kost waarschijnlijk minder levens.
Ik denk inderdaad dit vooral.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bij de huiskamer temperatuur IQ's in het witte huis hebben ze het idee dat ze "wat" moeten doen.
Proberen dat eiland te veroveren is "wat".
Wat daarna, of het nou lukt of niet, zien ze dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |