Oh, en de eerste die "kritiek op Israël" zegt is af.quote:Van de 867 geregistreerde incidenten hadden ruim 400 betrekking op (verondersteld) Joodse personen en instellingen in de woonomgeving, op straat, bij Joodse gebouwen en begraafplaatsen.
...
Daarnaast telt het OM in 26 procent van alle discriminatie antisemitische discriminatiefeiten, dit terwijl Joden minder dan 0,3 procent van de Nederlandse bevolking uitmaken.’’
Kritiek op Israel is niet gelijk aan kritiek (laat staan haat) van joden.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
Deze complicatie is ontzettend goed en tekenend voor het narratief in zowel linkse als extreemrechtse kringen. Het laat op uitstekende wijze zien hoe het hele 'kritiek op Israël' gedachtegoed vol zit met allerlei antisemitische tropes en karikaturen.
[ twitter ]
Onder de noemer van 'antizionisme' worden antisemistische complottheorien op het internet gepleurd.quote:Op maandag 27 april 2026 13:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kritiek op Israel is niet gelijk aan kritiek (laat staan haat) van joden.
Tja, dit is wat je gaat krijgen. Maar don't worry jongens, het is alleen maar 'kritiek op Israël'.quote:
quote:Now I know we should have hired frightening rent-a-cops back then already, the kind the hoodlums don't approach if they know what's good for them.
...
We shouldn't have burrowed inside and kindly asked the police for perhaps another cop on the other side of the street, but stormed the accosters and given them hell.
"Kritiek op Israël"quote:Het bekladden gebeurde in de nacht van zondag op maandag, vlak voor de Dodenherdenking. Onder meer het woord ‘genocide’ werd op het monument gespoten. De politie kon nog niet zeggen wanneer en door wie de bekladdingen zijn aangebracht. Dat wordt onderzocht.
Ja, jouw 'kritiek op Israël' kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 27 april 2026 14:10 schreef bianconeri het volgende:
Toch wel grappig hoe bepaalde kringen spottend aankomen met ´´kritiek op Israel´´.
Terwijl dat juist alles onderuit haalt waar ze zo hard om schreeuwen.....
Kritiek op Israel is wat anders dan antisemitisme.
Lol. Ik like een post die niets met antisemitisme te maken, nou boeehoeeequote:Op maandag 4 mei 2026 12:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, jouw 'kritiek op Israël' kennen we inmiddels wel.
[ afbeelding ]
Een nazi-tekening van een jood liken heeft niets te maken met antisemitisme?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:43 schreef bianconeri het volgende:
Lol. Ik like een post die niets met antisemitisme te maken, nou boeehoeee
Hou op met dit soort idiote gaslighting. Wie denk je nu hier voor de gek te kunnen houden?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol. Ik like een post die niets met antisemitisme te maken, nou boeehoeee
Het gaat toch om de tekst....quote:Op maandag 4 mei 2026 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Een nazi-tekening van een jood liken heeft niets te maken met antisemitisme?
Alsof ook maar iemand die ´´happy merchant´´ kent en gebruikt.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hou op met dit soort idiote gaslighting. Wie denk je nu hier voor de gek te kunnen houden?
[ afbeelding ]
Nee hoor, bij die tekst staat een antisemitische tekening en die werd door jou geliked.quote:
Die tekst gaat over, in die context, wie er nou weer achter de trol berichten zou zitten.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, bij die tekst staat een antisemitische tekening en die werd door jou geliked.
En bij die tekst staat die tekening. Je kunt dat niet los van elkaar zien.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:04 schreef bianconeri het volgende:
Die tekst gaat over, in die context, wie er nou weer achter de trol berichten zou zitten.
Alsof die tekening mij ook maar iets kon schelen en alsof ik zo´n meme ken....quote:Op maandag 4 mei 2026 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En bij die tekst staat die tekening. Je kunt dat niet los van elkaar zien.
Wat ben jij toch ontzettend vermoeiend.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof die tekening mij ook maar iets kon schelen en alsof ik zo´n meme ken....
Ik lees de tekst, de tekst past heel goed op onze huis trol en dus een like.
Niet iedereen kent eventueel misschien wel bestaande rare memes.
Dus dan kijk ik liever naar de tekst die het uitstraalt.
Dus iedereen waar jij het niet mee eens bent en die niet ook (extreem) rechts is, is vermoeiend?quote:Op maandag 4 mei 2026 14:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ontzettend vermoeiend.
Je kunt dan ook maar beter ver uit de buurt blijven van die contreien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
Ach ach, FvD laat weer eens zien wat voor sentimenten er in die kringen leven. Het is ook wel bijzonder om weer te zien dat soortgelijk gedachtegoed (over de vermeende macht van Joden/Zionisten) zowel bij extreemlinks als bij extreemrechts leeft.
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |