Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 23-03-2026 17:32:17 ]Smile, it's free therapy.![]()
Geen TT beste TT![]()
![]()
![]()
Natuurlijk na de TT "Forza Ferrari" en: "Cha Cha Cha, Charles Leclerc"![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik heb je natuurlijk onherkenbaar in de OP gezetquote:Op maandag 23 maart 2026 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
Geen TT beste TT![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Ik ben bang dat ik kree nog moet gaan bedanken ook voor een ontdekking waar ik het bestaan niet van wist![]()
![]()
In een proces waarin Calciumhydroxide kan worden gewonnen, wordt acetyleen (ook wel ethyn genoemd) gewonnen, wat weer gebruikt word in autogeen lassen. En daar moet ik iedere 2 jaar weer mijn certificaatje voor halen om te bewijzen dat ik het nog steeds kan.
The more you know
Gij vuige rebel gij!quote:Op maandag 23 maart 2026 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb je natuurlijk onherkenbaar in de OP gezet
Ik had je nog zo gezegd geen beeld materiaal van me te nemen terwijl ik die 3e hands duitse kever aan het testen was![]()
quote:Op maandag 23 maart 2026 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gij vuige rebel gij!
Ik had je nog zo gezegd geen beeld materiaal van me te nemen terwijl ik die 3e hands duitse kever aan het testen was![]()
quote:
ja wellicht dat ik het dan snap enzo, beetje belangrijk voor iedereen om te begrijpen dat ik dit dus niet hoef te weten?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat de simpelste manier om deze formule te benaderen het volgende is.
Ga een middag elke stof apart opzoeken en bestuderen tot je snapt wat die stof is en wat de eigenschappen ervan zijn.
Daarna ga je van iedere stof uitzoeken wat de chemische reactie tot elke andere stof is als je deze 1 op 1 mixt en wat er dan gebeurd en het resultaat is.
Zodra je dat allemaal snapt word de formule in zijn geheel makkelijker te begrijpen.
Tis meer vanuit persoonlijke interesseDo what you love, love what you do!![]()
Vaker naar zijn wijze alwetende woorden luisterenquote:Op maandag 23 maart 2026 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben bang dat ik kree nog moet gaan bedanken ook voor een ontdekking waar ik het bestaan niet van wist![]()
![]()
In een proces waarin Calciumhydroxide kan worden gewonnen, wordt acetyleen (ook wel ethyn genoemd) gewonnen, wat weer gebruikt word in autogeen lassen. En daar moet ik iedere 2 jaar weer mijn certificaatje voor halen om te bewijzen dat ik het nog steeds kan.
The more you know
hey BirdieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha. thx voor de moeite, naar als he net dingen werkt ga je je afvragen he>?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
The more you know
Dat is dit voor mij. Niet dat ik het nodig heb ofzo.
Maar benieuwd hoe het in elkaar zit.Do what you love, love what you do!![]()
tis compleet ander vakgebied en vast genoeg die het wel snappen. dus hoef me er niet druk over te maken?
maar wil gewoon weten hoe het zit.Do what you love, love what you do!![]()
De alwetende en almachtige Kree met zijn levensvragen en wijze teksten waar zijn Johanius Cruijfius moeite mee had gehad om te begrijpenquote:Op maandag 23 maart 2026 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vaker naar zijn wijze alwetende woorden luisteren
'Mijlpaal' immer beste TTquote:Op maandag 23 maart 2026 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
Geen TT beste TT![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
wat ik hierover weet en kan niet lassen? dat het vooral nl zuurstof weghoud ofzo met TIG / MIG en etcquote:Op maandag 23 maart 2026 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
The more you know
weet ik veel ter voorkomen oxidatie.Do what you love, love what you do!![]()
Bij TIG en MIG lassen word Argon gebruik als gas om zuurstof weg te houden op het las brandpunt. Compleet ander proces.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik hierover weet en kan niet lassen? dat het vooral nl zuurstof weghoud ofzo met TIG / MIG en etc
weet ik veel ter voorkomen oxidatie.
Autogeen lassen kan veel hogere temperaturen gebruiken en word dus gebruikt bij andere materialen
ze hebben het mij proberen te leren. Oke wat is dat met dat draadje? wtf gelijk vast enzo.
Toen nog met die sticks hahahaha hele werkplaats vol rook. Nouja. niet mijn vak gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Moet je wel nuchter zijn, heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: