Het befaamde Weg met ons Syndroom.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet te filmen. Gewoon waarheidsontkenning.
Hoe ver kunnen users nog zinken.
Volgens mij is deze youtuber normaal gesproken Poetin aan het behemelen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je eigen denken en gezond verstand uitbesteden aan dit soort clowns![]()
Hier naar luisteren en daarna denken dat je er iets van hebt opgestoken![]()
Ik dacht dat Godwins uit den boze waren. Of is dat alleen als je links van extreemrechts bent?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Duitsers werden ook niet verslagen met een bosje bloemen, een kop thee en een lief ansichtkaartje.
Heb je het wel begrepen?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat Godwins uit den boze waren. Of is dat alleen als je links van extreemrechts bent?
Ah, meneer is weer bezig. Meneer wil weer "onderzoek" zien.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuke retoriek.
Kan ik alleen vrij weinig mee. Ik zie liever bronnen en feiten, vanuit een diepgravend onderzoek.
Hij steunt en belicht enkel alles wat anti westers is.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is deze youtuber normaal gesproken Poetin aan het behemelen.
Ja. Mijn punt blijft staan. Dat je terug moet vallen naar de nazi’s om je punt kracht bij te zetten laat zien dat je punt nogal beroerd was.quote:
Dat klopt. Het ligt er dus aan hoe Iran zich de komende tijd opstelt hoever die consequenties gaan. Maar in principe zul je moeten afmaken wat je begonnen bent als Amerika en Israël.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien hadden Don en Benno iets langer na moeten denken voor ze bommen gingen gooien? Acties hebben nou eenmaal consequenties.
Ik ga er ook niet meer op in ook.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het befaamde Weg met ons Syndroom.
Ja, het trauma van in servie door de NAVO gebombardeerd worden zit diep.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij steunt en belicht enkel alles wat anti westers is.
Dus de enige uitweg is Israël en de VS laten winnen? Ook als er daarna honderd miljoen mensen dood zijn en de regio onleefbaar? Want daar heeft de VS zelf toch geen last van? En dat is nou eenmaal wat de Israëlische elite graag wil? 1 Jood of Amerikaan zijn meer waard dan een heel land vol moslims?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben dit nogmaals volledig aan zichzelf te danken. Maar los van de discussie aan wiens kant je staat is er nu ook geen weg meer terug. Als Iran die vitale infrastructuur opblaast zit de hele wereld straks in een economische crisis die zijn weerga niet kent.
Reiken je principes zover dat je dat bereid bent voor lief te nemen?
Soms is het belangrijk om iemand die helemaal de weg kwijt is op de Duplo manier wat uit te leggen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja. Mijn punt blijft staan. Dat je terug moet vallen naar de nazi’s om je punt kracht bij te zetten laat zien dat je punt nogal beroerd was.
Alleen weet niemand waar ze nou eigenlijk aan begonnen zijn, incluis Don&Benno zelf.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt. Het ligt er dus aan hoe Iran zich de komende tijd opstelt hoever die consequenties gaan. Maar in principe zul je moeten afmaken wat je begonnen bent als Amerika en Israël.
Ja mee eens. Misschien moet dat maar ‘s met je gedaan worden dan.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is het belangrijk om iemand die helemaal de weg kwijt is op de Duplo manier wat uit te leggen.
Als die dood is zal die wel balen dat 72 meisjes hem bespringen in de hemel.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast was toch dood of tenminste zwaargewond?![]()
Tijd voor Impeachment
Regime change. Je mag tegenwoordig immers weer politiekleiders die je niet aanstaan een kogel door de kop knallen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast was toch dood of tenminste zwaargewond?![]()
Tijd voor Impeachment
Trump krijgt straks een door de Ayatollah bedachte vredesprijs uitgereikt.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staat straks hoger op zijn lijstje dan de leiders van de Europese Unie.
De minst slechte uitkomst is dat de VS de overwinning uitroept en weer naar huis gaat. Ja de wereld is dan slechter af, dan een maand geleden, maar deze clown en de psychopaat uit Israël gaan de situatie alleen maar verder verslechteren.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt. Het ligt er dus aan hoe Iran zich de komende tijd opstelt hoever die consequenties gaan. Maar in principe zul je moeten afmaken wat je begonnen bent als Amerika en Israël.
Alle doden van afgelopen januari waren ook 'propaganda'.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, meneer is weer bezig. Meneer wil weer "onderzoek" zien.
Wie precies dan dat "onderzoek" moet gaan doen, geen idee, maar dat vind meneer eigenlijk wel prima ook, want dan kan hij alles wat niet in z'n straatje past afdoen als propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |