Niet de mijne gelukkig, ik heb er geenquote:
Ik mis nog:quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Iran en Israel: Mogen elkaar niet zo, misschien staat er een boom op de erfgrens?
VS en Israel: bombarderen Iran de vernieling in
Iran: Beschiet schepen in de straat van Hormuz en valt bondgenoten van de VS aan
VS: JA WEL VERDOMME, DAT IS NIET DE BEDOELING
Israel: Beschiet Iraanse olie-raffinaderij
Iran: Beschiet Israelische olie-raffinaderij
VS: ALS JE DAT NOG EEN KEER DOET DAN BOMBARDEREN WE JE OLIEDEPOTS HELEMAAL DE MOEDER
Iran: Weet je het zeker? We kunnen die hele straat gewoon sluiten he?
VS: JA NEE HO EFFE. DAT IS NIET DE BEDOELING. ALS JE DAT DOET BOMBARDEREN WE JE ELEKTRICITEITSCENTRALES!
Nu met gratis caps om Trump goed te emuleren.
Ja, je mag je niet verweren. Als je meer doet dan op je rug gaan liggen en smeken om je leven als de VS je aanvalt, is tegenwoordig grootschalige vernietiging je straf.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nadat ze eerst Het Westen in de grootste energiecrisis alle tijden dreigen te storten door Hormuz af te sluiten. Een oog om een oog en een tand om een tand.
Waar dan?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen want ik heb het al eens eerder gevraagd.
Over hoeveel aanslagen stoppen de islamisten precies met het islamiseren van Europa en over hoeveel uitgemoorde Israeliers is het precies klaar in Israel?quote:Maar, over hoeveel kruisraketten mogen ze eindelijk zonder hoofddoekje over straat dan?
Het bombarderen is niet zomaar begonnen daar ging massamoord op de eigen bevolking en het illegaal werken aan kernwapens aan vooraf. Verder interesseert het lot van boevenstaat Iran mij ook helemaal niks als ze vervelend doen bombardeer ze meer, net zo lang tot ze indimmen en wij weer fatsoenlijk olie en gas kunnen vervoeren via Hormuz.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Iran en Israel: Mogen elkaar niet zo, misschien staat er een boom op de erfgrens?
VS en Israel: bombarderen Iran de vernieling in
Iran: Beschiet schepen in de straat van Hormuz en valt bondgenoten van de VS aan
VS: JA WEL VERDOMME, DAT IS NIET DE BEDOELING
Israel: Beschiet Iraanse olie-raffinaderij
Iran: Beschiet Israelische olie-raffinaderij
VS: ALS JE DAT NOG EEN KEER DOET DAN BOMBARDEREN WE JE OLIEDEPOTS HELEMAAL DE MOEDER
Iran: Weet je het zeker? We kunnen die hele straat gewoon sluiten he?
VS: JA NEE HO EFFE. DAT IS NIET DE BEDOELING. ALS JE DAT DOET BOMBARDEREN WE JE ELEKTRICITEITSCENTRALES!
Nu met gratis caps om Trump goed te emuleren.
quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuke retoriek.
Kan ik alleen vrij weinig mee. Ik zie liever bronnen en feiten, vanuit een diepgravend onderzoek.
Duizenden Palestijnen? De meeste illegalen in de VS leven nog, ze zitten gewoon in een concentratiekamp.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee man, ieder stukje kritiek op het regime wordt gewoon geaccepteerd. Jongeren kunnen ook prima leven in Iran. Vrouwen kunnen ook prima leven zonder hoofddoek in het openbaar als ze zouden willen. En je kan dat makkelijk uitten daar... De gevluchtenen die hier zitten hebben ook genoeg redenen om terug te keren naar Iran, ze zijn er allemaal nog.
En ook die van het vrouwelijke voetbal team van Iran. Allemaal heeeeeeel vrijwillig teruggekeerd na hun asielaanvraag.
Blijkbaar niks gezien in het nieuws van de afgelopen jaren. Duizenden vermoord.
Ik snap dat je dat wil ontkennen met die uitspraak?
De mogelijkheden tot het maken van kernwapens waren vorig jaar toch al volledig vernietigd?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het bombarderen is niet zomaar begonnen daar ging massamoord op de eigen bevolking en het illegaal werken aan kernwapens aan vooraf. Verder interesseert het lot van boevenstaat Iran mij ook helemaal niks als ze vervelend doen bombardeer ze meer, net zo lang tot ze indimmen en wij weer fatsoenlijk olie en gas kunnen vervoeren via Hormuz.
De bronnen waren op?quote:
Voor iedere beschadigde tanker mag je 1000 Iraanse burgers vermoorden?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee Iran beschiet tankers en houden bewust die straat dicht. Daar moet zo snel mogelijk een einde aan gemaakt worden desnoods met grof geweld.
Ik blijf het toch ironisch vinden. De VS heeft zoveel op met het lot van de inwoners van Iran, dat ze bereid zijn hun energie-infrastructuur te vernietigen.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het bombarderen is niet zomaar begonnen daar ging massamoord op de eigen bevolking en het illegaal werken aan kernwapens aan vooraf. Verder interesseert het lot van boevenstaat Iran mij ook helemaal niks als ze vervelend doen bombardeer ze meer, net zo lang tot ze indimmen en wij weer fatsoenlijk olie en gas kunnen vervoeren via Hormuz.
Zo lief! Hier, vang een kruisraket!quote:Op maandag 23 maart 2026 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Agressor nog wel
Niks gezien in de afgelopen jaren blijkbaar hoe iran zich opstelt, zich gedraagt en wat ze veroorzaken.
Zal wel iets met selectiviteit te maken hebben. Ieder heeft recht op zn mening en zn hoop. Zie hier wel de 5de colonne in het westen tot uiting komen.
Ik hoop dat het regime tot stof wordt gebombardeerd en de lieve iraniers (en daar zijn er een hoop van) een vrij lang leven kunnen vieren hierna. Overal waar haatbaarden zitten, is en wordt het een zooitje.
Geen retoriek he, die opsomming is een opsomming van feiten als je de afgelopen jaren het nieuws had gevolgd. Maar hey, ik snap uit je post dat je dat niet hebt gedaan en je dus ongefundeerd je onderbuikje wil legen.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuke retoriek.
Kan ik alleen vrij weinig mee. Ik zie liever bronnen en feiten, vanuit een diepgravend onderzoek.
Ze hebben dit nogmaals volledig aan zichzelf te danken. Maar los van de discussie aan wiens kant je staat is er nu ook geen weg meer terug. Als Iran die vitale infrastructuur opblaast zit de hele wereld straks in een economische crisis die zijn weerga niet kent.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, je mag je niet verweren. Als je meer doet dan op je rug gaan liggen en smeken om je leven als de VS je aanvalt, is tegenwoordig grootschalige vernietiging je straf.
Ik neem dit met een korreltje zout.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:50 schreef Red_85 het volgende:
Ik hoop dat het regime tot stof wordt gebombardeerd en de lieve iraniers (en daar zijn er een hoop van) een vrij lang leven kunnen vieren hierna. Overal waar haatbaarden zitten, is en wordt het een zooitje.
Niet te filmen. Gewoon waarheidsontkenning.quote:
Je eigen denken en gezond verstand uitbesteden aan dit soort clownsquote:Op maandag 23 maart 2026 13:39 schreef LethalNinja het volgende:
Interessante analyse over de mogelijkheid voor "boots on the ground" inclusief meerdere opties ondersteund door beeld en geluid.
Bekijk deze YouTube-video
Misschien hadden Don en Benno iets langer na moeten denken voor ze bommen gingen gooien? Acties hebben nou eenmaal consequenties.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben dit nogmaals volledig aan zichzelf te danken. Maar los van de discussie aan wiens kant je staat is er nu ook geen weg meer terug. Als Iran die vitale infrastructuur opblaast zit de hele wereld straks in een economische crisis die zijn weerga niet kent.
Reiken je principes zover dat je dat bereid bent voor lief te nemen?
Leuk. Again, heb je een link naar die bronnen?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:01 schreef Red_85 het volgende:
als je de afgelopen jaren het nieuws had gevolgd.
Interessant wel. Jij stelt en dan moet ik gaan bewijzen dat het onwaar is?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:01 schreef Red_85 het volgende:
Kom anders even met bewijs dat het hele wereldwijde mediacircus het fout had tijdens die protesten.
Nah, na vandaag neem ik jou vooral met een pak zout.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik neem dit met een korreltje zout.
Waarschijnlijk zal je klagen over de miljoenen vluchtelingen die deze kant opkomen. De Iraanse vijfde colonne zoals je ze zelf zal noemen.
Natuurlijk is Iran fout en dient het aangepakt te worden. De manier waarop het nu aangepakt wordt is alsof je herhaaldelijk een bazooka op een mug afschiet en erna zegt: “ja hallo, anders was je door die mug geprikt”quote:Op maandag 23 maart 2026 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben dit nogmaals volledig aan zichzelf te danken. Maar los van de discussie aan wiens kant je staat is er nu ook geen weg meer terug. Als Iran die vitale infrastructuur opblaast zit de hele wereld straks in een economische crisis die zijn weerga niet kent.
Trumps ultimatum was om morgen de straat vrij te hebben en anders ging hij energiecentrales volledig verwoesten. Te starten met de grootste. Dat is een kerncentrale.quote:
De Duitsers werden ook niet verslagen met een bosje bloemen, een kop thee en een lief ansichtkaartje.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik blijf het toch ironisch vinden. De VS heeft zoveel op met het lot van de inwoners van Iran, dat ze bereid zijn hun energie-infrastructuur te vernietigen.
"Ja je gaat dan wel dood van de kou, maar wel in vrijheid!"
<insert JD Vance: HEB JE AL S DANK JE WEL GEZEGD?!>
Het befaamde Weg met ons Syndroom.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet te filmen. Gewoon waarheidsontkenning.
Hoe ver kunnen users nog zinken.
Volgens mij is deze youtuber normaal gesproken Poetin aan het behemelen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je eigen denken en gezond verstand uitbesteden aan dit soort clowns![]()
Hier naar luisteren en daarna denken dat je er iets van hebt opgestoken![]()
Ik dacht dat Godwins uit den boze waren. Of is dat alleen als je links van extreemrechts bent?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Duitsers werden ook niet verslagen met een bosje bloemen, een kop thee en een lief ansichtkaartje.
Heb je het wel begrepen?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat Godwins uit den boze waren. Of is dat alleen als je links van extreemrechts bent?
Ah, meneer is weer bezig. Meneer wil weer "onderzoek" zien.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuke retoriek.
Hij steunt en belicht enkel alles wat anti westers is.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is deze youtuber normaal gesproken Poetin aan het behemelen.
Ja. Mijn punt blijft staan. Dat je terug moet vallen naar de nazi’s om je punt kracht bij te zetten laat zien dat je punt nogal beroerd was.quote:
Dat klopt. Het ligt er dus aan hoe Iran zich de komende tijd opstelt hoever die consequenties gaan. Maar in principe zul je moeten afmaken wat je begonnen bent als Amerika en Israël.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien hadden Don en Benno iets langer na moeten denken voor ze bommen gingen gooien? Acties hebben nou eenmaal consequenties.
Ik ga er ook niet meer op in ook.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het befaamde Weg met ons Syndroom.
Ja, het trauma van in servie door de NAVO gebombardeerd worden zit diep.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij steunt en belicht enkel alles wat anti westers is.
Dus de enige uitweg is Israël en de VS laten winnen? Ook als er daarna honderd miljoen mensen dood zijn en de regio onleefbaar? Want daar heeft de VS zelf toch geen last van? En dat is nou eenmaal wat de Israëlische elite graag wil? 1 Jood of Amerikaan zijn meer waard dan een heel land vol moslims?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms is het belangrijk om iemand die helemaal de weg kwijt is op de Duplo manier wat uit te leggen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja. Mijn punt blijft staan. Dat je terug moet vallen naar de nazi’s om je punt kracht bij te zetten laat zien dat je punt nogal beroerd was.
Alleen weet niemand waar ze nou eigenlijk aan begonnen zijn, incluis Don&Benno zelf.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt. Het ligt er dus aan hoe Iran zich de komende tijd opstelt hoever die consequenties gaan. Maar in principe zul je moeten afmaken wat je begonnen bent als Amerika en Israël.
Ja mee eens. Misschien moet dat maar ‘s met je gedaan worden dan.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is het belangrijk om iemand die helemaal de weg kwijt is op de Duplo manier wat uit te leggen.
Als die dood is zal die wel balen dat 72 meisjes hem bespringen in de hemel.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast was toch dood of tenminste zwaargewond?![]()
Tijd voor Impeachment
Regime change. Je mag tegenwoordig immers weer politiekleiders die je niet aanstaan een kogel door de kop knallen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast was toch dood of tenminste zwaargewond?![]()
Tijd voor Impeachment
Trump krijgt straks een door de Ayatollah bedachte vredesprijs uitgereikt.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staat straks hoger op zijn lijstje dan de leiders van de Europese Unie.
De minst slechte uitkomst is dat de VS de overwinning uitroept en weer naar huis gaat. Ja de wereld is dan slechter af, dan een maand geleden, maar deze clown en de psychopaat uit Israël gaan de situatie alleen maar verder verslechteren.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt. Het ligt er dus aan hoe Iran zich de komende tijd opstelt hoever die consequenties gaan. Maar in principe zul je moeten afmaken wat je begonnen bent als Amerika en Israël.
Alle doden van afgelopen januari waren ook 'propaganda'.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, meneer is weer bezig. Meneer wil weer "onderzoek" zien.
Wie precies dan dat "onderzoek" moet gaan doen, geen idee, maar dat vind meneer eigenlijk wel prima ook, want dan kan hij alles wat niet in z'n straatje past afdoen als propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |