abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220412661
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:06 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Mogen we inmiddels tot de conclusie komen dat die zo ongeveer heilig verklaarde constitutie van de VS, met al z'n 'checks and balances', totaal niet berekend was op iemand als Trump, of is het daarvoor nog te vroeg?
Met liegende Bush jr en Obama die de executive orders intensiveerde wordt de rechtstaat al langere tijd gesloopt. Maar onder Trump gaat het in sneltreinvaart.

Ik ben overigens links
pi_220412666
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:21 schreef Elan het volgende:
Geloven we nu al blind wat de Iraanse media schrijven? Dat lijkt me ook puur door het regime gedreven propagandazooitje, nog een potje kutter dan Trump en zijn kornuiten.
Hmmm lastige, wie gaan we geloven?

Trump of Khameini?

In elk geval als Trump iets stelt moet je het soberso met een korreltje zout nemen, tot het echt waar blijkt te zijn
  maandag 23 maart 2026 @ 14:25:40 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220412677
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:19 schreef Sabata het volgende:

[..]
de loodgieter moet nog zoeken naar een plaats in de agenda. voorrij kosten zijn niet mals jeweet
Moet ook helemaal naar Kreta...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220412678
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Trump of Khameini?

In elk geval als Trump iets stelt moet je het soberso met een korreltje zout nemen, tot het echt waar blijkt te zijn
Als dit een lastige voor je is kun je beter in een paddenstoel gaan wonen.
  maandag 23 maart 2026 @ 14:26:22 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220412680
quote:

[..]

Trump of Khameini?

Die laatste zin geldt voor iedere politicus.
1947-2016
pi_220412681
quote:

[..]

Trump of Khameini?

Geen van beide natuurlijk. Maar als je leest waar dat persbericht vandaan komt die beweren dat er geen contact is kun je daar ook wel wat vraagtekens bij zetten:

quote:
De Fars News Agency (Perzisch: خبرگزاری فارس), afgekort FNA, is een (semi-)officieel persbureau gevestigd in Iran.

De FNA werd opgericht in 2003 als een niet-publiekelijk persbureau en brengt nieuws in het Perzisch, Engels, Turks en Arabisch. De FNA beschrijft zichzelf als "Irans voornaamste onafhankelijke persbureau",[1] maar organisaties zoals CNN, Reuters en BBC omschrijven het echter als semi-officieel vanwege de sterke betrekkingen met Iran en Mahmoud Ahmadinejad.[2]
:')
blablablabla
pi_220412682
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als dit een lastige voor je is kun je beter in een paddenstoel gaan wonen.
#Tegeltjeswijsheid
pi_220412683
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jij wil dat het regime blijft zitten in Iran begrijp ik?
Lekker het eigen volk uitmoordend, Israel blijft bestoken en aanslagen (ook in NL) blijft organiseren?
Je hebt gemist dat de coalitie ter bevrijding van het Iraanse volk morgen een kernramp wilde veroorzaken?
pi_220412686
quote:

[..]
Lekker het eigen volk uitmoordend, Israel blijft bestoken en aanslagen (ook in NL) blijft organiseren?
Het eigen volk is nooit gemoord
pi_220412687
quote:

[..]
Ik hoop vooral dat het huidige Israël en de huidige VS als agressor en vijanden van de gehele menselijkheid en de wereldeconomie het grootste pak slaag gaan krijgen wat ze ooit gehad hebben.

Tenminste, als ze daadwerkelijk binnenvallen. Beter trekken ze gewoon terug en zeggen ze sorry.
pi_220412691
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:21 schreef Elan het volgende:
Geloven we nu al blind wat de Iraanse media schrijven? Dat lijkt me ook puur door het regime gedreven propagandazooitje, nog een potje kutter dan Trump en zijn kornuiten.
Het is debiel maar waar, ik geloof in deze het Iraanse regime eerder dan de president van de vs.

Die man heeft meer redenen om te liegen dan Iran. (Loos dreigement, angstig dat Iran terug slaat in de regio, manipuleren van de aandelenmarkt).

Terwijl Iran heeft precies 0 redenen om te liegen, want stel je bent in gesprek en bijna tot een deal. Dan zeg je dit toch niet? Waarom zou Iran hier over liegen?
  maandag 23 maart 2026 @ 14:29:27 #62
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220412702
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:27 schreef koemleit het volgende:

[..]
Het is debiel maar waar, ik geloof in deze het Iraanse regime eerder dan de president van de vs.

Die man heeft meer redenen om te liegen dan Iran. (Loos dreigement, angstig dat Iran terug slaat in de regio, manipuleren van de aandelenmarkt).

Terwijl Iran heeft precies 0 redenen om te liegen, want stel je bent in gesprek en bijna tot een deal. Dan zeg je dit toch niet? Waarom zou Iran hier over liegen?
Daar heb je een punt :Y

Trump is sowieso niet te vertrouwen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220412709
quote:

[..]

Trump kent geen angst.
pi_220412717
quote:

[..]

Gezichtsverlies? Zijn net helemaal de moeder geschoten door De VS en Israël dan ga je niet openlijk lopen koketteren dat er achter de schermen hele goede en constructieve gesprekken plaatsvinden.
blablablabla
pi_220412723
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Johnny Harris heeft geen overdreven thumbnails en die steekt echt tijd in zijn video's als onafhankelijke journalist
Ik weet niet wie er voor betaalt, maar hij heeft altijd een duidelijke agenda en neemt het niet zo nauw met feiten. Dus hoogstens dat hij voor zichzelf werkt en de objectiviteit opzij zet om zijn sponsors blij te maken.
pi_220412725
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Gezichtsverlies? Zijn net helemaal de moeder geschoten door De VS en Israël dan ga je niet openlijk lopen koketteren dat er achter de schermen hele goede en constructieve gesprekken plaatsvinden.
Iran heeft alles te verliezen en niets te winnen met daarover liegen. Ik zie echt niet waarom zij daarover zouden liegen.
pi_220412734
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Het lijkt Trump wel!
pi_220412736
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Iran heeft alles te verliezen en niets te winnen met daarover liegen. Ik zie echt niet waarom zij daarover zouden liegen.
Een poging tot coup verijdelen.
pi_220412743
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De Iraanse machtshebbers hebben juist alles te verliezen natuurlijk, zelfs hun leven.
pi_220412757
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Iraanse machtshebbers hebben juist alles te verliezen natuurlijk, zelfs hun leven.
"Iran heeft alles te verliezen." was dan ook wat ik zei.

Nog een keer proberen :*
pi_220412763
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:35 schreef beefkeek het volgende:

[..]
"Iran heeft alles te verliezen." was dan ook wat ik zei.

Nog een keer proberen :*
Excuses, vond het al zo raar gezegd.
pi_220412765
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat hebben ze sowieso. Of ze nu wel of niet met America in gesprek zijn.
Ik zie nog steeds niet in waarom ze hier op dit moment op dit punt over zouden liegen.
  maandag 23 maart 2026 @ 14:37:12 #73
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220412770
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt gemist dat de coalitie ter bevrijding van het Iraanse volk morgen een kernramp wilde veroorzaken?
Nou laat eens zien dan.
1947-2016
  maandag 23 maart 2026 @ 14:39:06 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220412783
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Heb recent meerdere podcasts gezien, met Amerikaanse militair analisten en Amerikaanse oud-generaals en dergelijke, en allemaal kwamen ze tot de conclusie dat het, welk doelwit het ook wordt, het een enorme bloedbad wordt onder de mariniers.
Oftewel: je kinderen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220412785
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:32 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het lijkt Trump wel!
Tja ben verder ook fan van die oranje clown maar wat Trump allemaal uitvreet moet hij uiteindelijk wel verantwoordelijkheid voor afleggen aan De Senaat en Supreme Court en de onafhankelijke pers die hem controleren. Wat Iran precies wel en niet doet heeft helemaal niemand zicht op. En als je te kritisch bent dan ruimen ze je op.

Ik ben 100% voor VS en Israël in dit conflict. Alles van serieuze wapens dat Iran bezit moet tot as verworden. Kernwapens al helemaal. Het is een duivels regime.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')