Ik vind dat Crimson Desert het meest lijkt op RDR2, maar met iets minder realistische mechanics. In mindere mate doet het me ook denken aan The Witcher 3.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
60 uur![]()
Het is net of ik White Orchard uit ben, maar dan een stuk extremer.
En Zelda Breath of the Wildquote:Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vind dat Crimson Desert het meest lijkt op RDR2, maar met iets minder realistische mechanics. In mindere mate doet het me ook denken aan The Witcher 3.
Toffe movequote:Op woensdag 1 april 2026 15:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dus het kan toch.![]()
Straks maar proberen.
Ook een leuke is dat je met stijl je wapen kan sheathen door snel twee keer achter elkaar op de sheath knop te drukken.
32 inchquote:Op donderdag 2 april 2026 00:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zat net in een soort Grand Canyon achtig gebied in het spel, en echt… onvoorstelbaar mooie graphics. Op een 32-inch 4K OLED HDR scherm komt het zó indrukwekkend over. Ik heb dit niveau van visuele kwaliteit nog nooit eerder gezien, kreeg er bijna tranen van, zo mooi was het.
Datquote:
Hey ik heb zijn grotere broertje! LG GX 77quote:
Refine je gear tot level 3.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Gisteravond eindelijk een poging gedaan om die Excavatron (of hoe heet die gozer) kapot te maken, maar dat ging niet zo goed! Ik merk dat ik nog veel moet leren. Dat hele kamp verder uitmoorden ging probleemloos, maar als ik wat wil dodgen of wat meer druk erop krijg ben ik zo dood.
Moet nog steeds terug naar hem, kijken of ik met een hijskraan die steen kan pakken uit zijn huis.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:20 schreef Divje het volgende:
Nu ik weet dat NPC's je hints/kleding/materialen geven als je hun trust maxed groet en gift ik iedereen die ik tegen kom
Die man waar een steen z'n huis had verwoest en waarvan al z'n koeien gestolen waren (Bremer) heb ik gemaxed en daarna kon ik een koe kopen voor m'n ranch. Shop owners krijgen extra inventory of je krijgt de mogelijkheid om hun spullen ook in je kamp te kopen
Soms zie je ook NPC's lopen met materialen, als je hun trust maxed kunnen ze je zelfs endgame materials geven![]()
Zoveel systemenquote:Op donderdag 2 april 2026 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Refine je gear tot level 3.
Il gebruik mijn preorder gear, wat standaard al level 3 Refined is.
Ge
Heb alleen mijn zwaard zelf moeten Refinen naar level 3.
Eerste poging meteen verslagen.
Wel een hoop grilled meat gegeten tijdens het gevecht.
En als je Hornsplitter verslagen hebt, kun je van zijn zwaard de Abyss Gears verwijderen en die op je eigen zwaard zetten.
Als je de heks gevonden hebt tenminste.
Dat scheelt echt enormquote:Op donderdag 2 april 2026 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoveel systemenMaar dank voor de tips, ik las je post eerder al een keer over de preorder gear, die had ik nog niet eens geclaimed maar daarna dus wel dus hoera! Stap 1. Die heks heb ik idd ook maar geen idee nog wat ik ermee moest, dat dus lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |