Maar misschien dat de bevolking dan wel in opstand komt? En dan natuurlijk niet tegen de landen die hun eigen land in puin hebben gegooid he, dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Niet. Wel heb ik het idee (en volgens mij veel in dit topic met mij) dat de oplossing niet ligt in het halve land te veranderen in een krater.
Zijn minions zijn zeer effectief, als je het probleem aankaart is het 'Dus jij bent een aanhanger van Iran'?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je reinste marktmanipulatie, voor de ogen van de hele wereld.
En hij komt er mee weg![]()
Israël gaat zich op zichzelf richten, de steun uit de VS wordt opgeschort en het Westen bemoeit zich niet meer met het Midden-Oosten en met dit piepkleine land wat na decennia nu echt wel eens mag leren om op eigen poten te staan. Van ons wordt nu ook verwacht dat wij op eigen benen gaan staan. Israël zoekt het lekker zelf uit. Waarom moeten wij ons bekommeren om hun?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Israel wordt niet bedreigd. Door niemand niet.
Dat hebben we gezien in de afgelopen jaren, en die daarvoor.
Hoe zie je een oplossing voor je voor die regio dan?
'Dank je wel voor het verwoesten van mijn huis en bombarderen van de school waar mijn kind op zat! 'quote:Op maandag 23 maart 2026 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar misschien dat de bevolking dan wel in opstand komt? En dan natuurlijk niet tegen de landen die hun eigen land in puin hebben gegooid he, dat moeten we niet willen met z'n allen.
Ja, want anders had een ander het gedaan, en dat moet je niet willen.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Dank je wel voor het verwoesten van mijn huis en bombarderen van de school waar mijn kind op zat! '
Zoiets?
Iran wordt letterlijk platgegooidquote:Op maandag 23 maart 2026 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iran wordt ook niet continu zo bedreigd door zn buurlanden als Israel en de Joden die daar wonen.
Welke proxy's gebruikt Israel trouwens om de burgerbevolking van Iran op te blazen en uit te moorden zodra ze naar hun werk gaan?
Israel richt zich op zichzelf. Op het overleven van het land. Is het een tijdje rustig vinden dat de pali's 'te weinig aandacht is voor hun zaak' een moorden ze een heel feest uit en nog wat extra willekeurig spul wat ze kunnen vinden.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:01 schreef Nexum het volgende:
[..]
Israël gaat zich op zichzelf richten, de steun uit de VS wordt opgeschort en het Westen bemoeit zich niet meer met het Midden-Oosten en met dit piepkleine land wat na decennia nu echt wel eens mag leren om op eigen poten te staan. Van ons wordt nu ook verwacht dat wij op eigen benen gaan staan. Israël zoekt het lekker zelf uit. Waarom moeten wij ons bekommeren om hun?
In dergelijke landen is zulke praat dan ook vooral voor binnenlandse consumptie, bedoeld om aan de bevolking te laten zien hope sterk het regime wel niet is.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij he, is Iran 'grote satan' al een aantal decennia aan het bedreigen. Dat is niet van Trump periode af.
Maar mooie hap zand weer die je probeert te gooien in de ogen.
Vertel me, wie frustreert over de jaren heen continu de vredesvoorstellen tussen de pali's en Israel?
Het helpt ook niet echt als je ze laat leven in een kutstrook achter hekken. Welk volk dan ook, als je ze gaat onderdrukken en opsluiten, dan komen daar nooit goede dingen uit, zelfs als ze niets terug zouden doen.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:07 schreef Red_85 het volgende:
Israel richt zich op zichzelf. Op het overleven van het land. Is het een tijdje rustig vinden dat de pali's 'te weinig aandacht is voor hun zaak' een moorden ze een heel feest uit en nog wat extra willekeurig spul wat ze kunnen vinden.
Correctie: het regime, de defensie en de manier waarop het regime geld peurt wordt platgegooid. Niet heel Iran. Lukraak raketten op gebouwen afvuren, dat is Iran wel aan het doen op Israel.quote:
Die mindset zal er niet beter op worden als je huis plat wordt gebombardeerd.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:07 schreef Red_85 het volgende:
Lijkt wel alsof jouw manier een beetje is als 'leave the muslims alone', maar denk je echt dat er dan een duurzame vrede kan komen als die moslims een mindset hebben van 'from the river...'?
Dat zie je helaas bij heel veel religies. Puntje bij paaltje kunnen alle andere mensen de tering krijgen en is hun leven niets waard.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:11 schreef Since2003 het volgende:
Jammer dat de Appelsapjes de hele wereld bij deze oorlog willen betrekken. Anders komt hun Messiah niet.
Genoeg, zolang ze maar uit arme gezinnen komen. Sterven voor puissant rijke landgenoten is nog nooit zo glorieus geweest als nu.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:07 schreef Vis1980 het volgende:
Hoeveel van je eigen tieners is de oorlog in Iran eigenlijk waard?
ASYLANTENHEIM? NEIN DANKE.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe had de wereld eruit gezien als de Duitse politicus meneer Hitler de kans had gekregen om zijn plan om de joodse bevolking naar Madagaskar te verplaatsen, ten uitvoer had kunnen brengen? Dat vraag ik mij weleens af, namelijk.
quote:Trump: vijf dagen geen aanvallen op Iraanse energievoorzieningen
De Amerikaanse president Trump zegt dat de VS de komende vijf dagen geen aanvallen zal uitvoeren op Iraanse energievoorzieningen. Dat is volgens hem het gevolg van "zeer goede en productieve" gesprekken tussen de twee landen "over de volledige en definitieve beëindiging van de vijandelijkheden in het Midden-Oosten". Dat overleg vond dit weekend plaats, zegt Trump.
Kort na de bekendmaking van het nieuws daalden de olieprijzen met zo'n 10 procent.
De gesprekken zullen deze week doorgaan, schrijft Trump op zijn socialemediakanaal Truth Social. Het is onduidelijk of ook Israël voorlopig zal stoppen met de aanvallen op energiefaciliteiten. Iran heeft nog niet gereageerd op de aankondiging van de VS.
Trump dreigde gisteren dat de VS de Iraanse energiesector zou bombarderen als het land de Straat van Hormuz niet binnen 48 uur zou heropenen. Die deadline zou komende nacht aflopen.
Een goy of de goyim zijn geen mensen in hun optiek. Staan letterlijk gelijk aan dieren. Nogal een nuance verschilletje. Goyim kunnen zich niet eens bekeren.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zie je helaas bij heel veel religies. Puntje bij paaltje kunnen alle andere mensen de tering krijgen en is hun leven niets waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |