'Maar die kun je sowieso niet vertrouwen, want Moslims' en dus moeten we de notoire leugenaar op zijn oude ogen geloven.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iran heeft ook nog niks bevestigd. Tot nu toe.
Iran wordt ook niet continu zo bedreigd door zn buurlanden als Israel en de Joden die daar wonen.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of je israel wel zoveel beter kunt inschalen als Iran. Iran is geen oorlogen begonnen. Israël is verantwoordelijk voor Gaza.
Los van de vraag of je het als Israëlische burger met vrijheid en welvaart hebt vind ik de acties van Israël helemaal niet door de beugel kunnen. En dat begon al in 2003 met de oorlog in irak
Waarschijnlijk dus een typisch geval vanquote:Op maandag 23 maart 2026 12:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iran heeft ook nog niks bevestigd. Tot nu toe.
Israël wordt niet bedreigd. Alle Iraanse proxies zijn verzwakt. Ze lopen geen enkel gevaar. Israël is inderdaad de agressor in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iran wordt ook niet continu zo bedreigd door zn buurlanden als Israel en de Joden die daar wonen.
Welke proxy's gebruikt Israel trouwens om de burgerbevolking van Iran op te blazen en uit te moorden zodra ze naar hun werk gaan?
Ik gok dat de volgende Truth, met een bozere toon, pas komt nadat de markt sluit.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dus een typisch geval van
[ afbeelding ]
Lol. En de VS is geen buurland uit het MO, dat klopt wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iran wordt ook niet continu zo bedreigd door zn buurlanden als Israel en de Joden die daar wonen.
Welke proxy's gebruikt Israel trouwens om de burgerbevolking van Iran op te blazen en uit te moorden zodra ze naar hun werk gaan?
DAT ZAG ECHT NIEMAND AANKOMEN.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef Perrin het volgende:
Ah daar hebben we ze al:
[ x ]
Trump is weer lekker de markt aan het bespelen met zijn leugens.
Schandalig dat dit kan.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik gok dat de volgende Truth, met een bozere toon, pas komt nadat de markt sluit.
Even een dagje pompen voor Trump & Co, en daarna vast de puts voorbereiden voor de dag erna.
Die is er al genoeg.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:47 schreef Nexum het volgende:
Het is duidelijk dat Amerika deze oorlog snel wilt beëindigen en dat Israël het tegenovergestelde wilt. Het lijkt me daarom logisch dat er een zeer uitgebreide anti-Israël lobby wordt opgezet.
Lol, ook in caps.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef Perrin het volgende:
Ah daar hebben we ze al:
[ x ]
Trump is weer lekker de markt aan het bespelen met zijn leugens.
Dit gaat al eeuwen zo in die regio. Sinds men in allerlei geloven 'heilige plekken' is gaan aanwijzen. Die zijn zo heilig, dat een ander er niet mag wonen.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die is er al genoeg.
En dan? Oorlog stopt, de proxies blijven bestaan. Israel en de Joden blijven aangevallen worden en Israel blijft represailles uitvoeren. De etterende pusbult van geweld blijft groeien tot de wit-gele zooi er over een paar jaar weer uitspat.
Vertel me, wat is je oplossing?
Het was de bedoeling ze daar de hongerdood te laten sterven, dat weet je?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe had de wereld eruit gezien als de Duitse politicus meneer Hitler de kans had gekregen om zijn plan om de joodse bevolking naar Madagaskar te verplaatsen, ten uitvoer had kunnen brengen? Dat vraag ik mij weleens af, namelijk.
Het maakt niet uit, daarvoor was het al eeuwen vechten om een stuk land.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe had de wereld eruit gezien als de Duitse politicus meneer Hitler de kans had gekregen om zijn plan om de joodse bevolking naar Madagaskar te verplaatsen, ten uitvoer had kunnen brengen? Dat vraag ik mij weleens af, namelijk.
Kijk The Man in the High Castle op Netflix (of Prime)?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, dat is waar. Israel wordt niet bedreigd. Door niemand niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Israël wordt niet bedreigd. Alle Iraanse proxies zijn verzwakt. Ze lopen geen enkel gevaar. Israël is inderdaad de agressor in het Midden-Oosten.
De geschiedenisboeken worden geschreven door de overwinnaars.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was de bedoeling ze daar de hongerdood te laten sterven, dat weet je?
Niet. Wel heb ik het idee (en volgens mij veel in dit topic met mij) dat de oplossing niet ligt in het halve land te veranderen in een krater.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Israel wordt niet bedreigd. Door niemand niet.
Dat hebben we gezien in de afgelopen jaren, en die daarvoor.
Hoe zie je een oplossing voor je voor die regio dan?
Je reinste marktmanipulatie, voor de ogen van de hele wereld.quote:
Volgens mij he, is Iran 'grote satan' al een aantal decennia aan het bedreigen. Dat is niet van Trump periode af.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lol. En de VS is geen buurland uit het MO, dat klopt wel ja.
Dann hätten wir dieses Gespräch auf forum.fok.de auf Deutsch geführt.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |