Uuh, doen we zelf.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De EU begint eindelijk eens in te zien dat de migratiecrisis door Rusland wordt aangejaagd.
Je ziet letterlijk vluchtelingen Polen binnen stormen, geholpen door gewapende (Wit) russische grenswachters.quote:
Dat weet de EU natuurlijk al langer. Waarom denk je dat ze niks doen tegen de hekken die oa Polen en Finland bouwen?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De EU begint eindelijk eens in te zien dat de migratiecrisis door Rusland wordt aangejaagd.
En wat betekent dit precies?quote:Op maandag 23 maart 2026 21:52 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Bepaalde kanalen delen dat er Oekraiense gripens boven kyiv zijn gespot.
Onder biden mocht zweden die niet leveren, want VS motor. Dus opzich nieuwswaardig.quote:
Oh, al meer dan 10 jaar is dat bekend.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Interessante podcast: Engelen, Smits, van Dijk, en die pipo van left laser. Gaat dus over links en de oorlogszucht.
Misschien goed om eens te bekijken.
Ja je zou je horizon maar eens gaan verbreden. Stel je voor dat je jezelf verrijkt met nieuwe inzichten. Moet je echt niet willen hoor.quote:
Niet willen kijken naar een filmpje over de oorlogszucht van linkse types zoals Poetin, Netanyahu en Trump.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:09 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Damn! Jammer dat er niet genoeg drones waren om ze allemaal te raken, maar toch 1 zircon lanceer installatie minder
Geen idee wat je rookt, maar volgens mij wel goed spul.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou die lui graag eens allerlei filmpjes laten zien in welk rap tempo Oekraine bezig is met de demilitarisatie van de wereld door aan de lopende banden raketinstallaties te slopen eigenlijk. Wellicht draaien ze dan van mening?
Die actie van Trump in Iran en Venezuela heb ik al veroordeeld hoor. Domme acties.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet willen kijken naar een filmpje over de oorlogszucht van linkse types zoals Poetin, Netanyahu en Trump.____!
Plaats dan zelf wat filmpjes van wat Oekraïners die worden opgeblazen, iedereen blij.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wat er ook gebeurt hier, Oekraïne heeft altijd gewonnen, en de Russen hebben altijd verloren. En daarbij zijn heel veel Russische slachtoffers gevallen. Men weet dat héél zeker.
Daar word ik niet blij van. En waarom zou ik die willen opzoeken?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Plaats dan zelf wat filmpjes van wat Oekraïners die worden opgeblazen, iedereen blij.
alleen jij ziet dit gebeuren hierquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Wat er ook gebeurt hier, Oekraïne heeft altijd gewonnen, en de Russen hebben altijd verloren. En daarbij zijn heel veel Russische slachtoffers gevallen. Men weet dat héél zeker.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Oekraine was tijdens de Sovjet periode al een centrum van rakettechnologie. Ze produceren zelf ondertussen de nodige raketten. De oorlog tussen Oekraine en Rusland geeft mij dan ook niet bepaald de indruk dat het tot wereldwijde demilitarisatie leidt, integendeelquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou die lui graag eens allerlei filmpjes laten zien in welk rap tempo Oekraine bezig is met de demilitarisatie van de wereld door aan de lopende banden raketinstallaties te slopen eigenlijk. Wellicht draaien ze dan van mening?
Schijnt een klooster te zijn, zowaar UNESCO werelderfgoed:quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:16 schreef MaxMark het volgende:
Had toevallig een stream aanstaan van iemand die in Oekraïne woont Ik was een half uurtje weg en blijkbaar is zojuist in de verte een inslag geweest, je ziet de rookwolk erg goed. Op dit moment nog live: https://www.twitch.tv/bobuubi.
Schijnt in Lviv te zijn, flatgebouw geraakt. Alhoewel met die rook zou het ook wat "brandbaarders" kunnen zijn geweest.
Edit: Zie net deze Twitter post van Julian Röpcke waar een gebouw midden in de stad wordt geraakt:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |