SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Dit is volledig dankzij Dick-effect. Anders was het gewoon 0-3 geworden.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:18 schreef Caland het volgende:
Als je niet eens kan winnen van Van PersieBall hoor je jezelf gewoon op te heffen als club.
Die viel echt zwak in inderdaad. Is Edvardsen hadden we beter kunnen gebruiken.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:05 schreef BEFEM het volgende:
Bounida laat voor een toptalent toch wel heel weinig zien.
Is niet de eerste keer dat hij dramatisch invalt. Sowieso heeft ie mijn inziens nog maar 1 of 2x een goede wedstrijd gespeeld. Valt flink tegen tot nu toe.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:07 schreef papert het volgende:
[..]
Die viel echt zwak in inderdaad. Is Edvardsen hadden we beter kunnen gebruiken.
Merkte ook dat toen Wijndal inviel, het team ook opeens nog angstiger ging spelen, en met nog minder rust.
en nog steeds heeft feyenoord niet gewonnenquote:Op zondag 22 maart 2026 21:44 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De Hand Van Dick was direct zichtbaar.
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en nog steeds heeft feyenoord niet gewonnen
gelijkspel was uiteindelijk wel terecht. Beide teams verdienden niets meer.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef PicoMMP het volgende:
We waren wel echt weer heel slecht. Bizar dat we zo weinig weten te creëren tegen zo'n gemankeerd elftal. Toen we na de 0-1 ook stopten met voetballen wist je gewoon dat het mis zou gaan. We hebben totaal niet de selectie om een 0-1 te verdedigen en de wissels waren echt om te janken.
Dubbel gevoel qua resultaat. Aan de ene kant voelt het als een gestolen punt, aan de andere kant verdiende Feyenoord ook niet de winst. Ik baal vooral vanwege de late gelijkmaker.
Als je door 3 trainers niet wordt opgesteld..quote:Op zondag 22 maart 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Carrizo heb ik nog niets van gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Als die echt matig zou zijn, waarom haalt Ajax hem dan? Gloukh heeft zijn waarde toch wel bewezen. Er schijnt kritiek te zijn op zijn verdedigende inzet, maar is dat een reden om hem ineens echt niet meer te gebruiken? Vreemde gang van zaken.
Zo he, die viel vies tegen. Met die counter, 4 tegen 2 en hij laat zo de bal van zijn voet lopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:05 schreef BEFEM het volgende:
Bounida laat voor een toptalent toch wel heel weinig zien.
We hadden inderdaad moeten winnen en dit was de uitgelezen kans, maar de manier waarop wij de wedstrijd in gingen was echt dramatisch.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:50 schreef Black-Death het volgende:
Het viel allemaal bar tegen.. zonde, je had Feyenoord een tikkie kunnen geven.
Deze pot had je imho toch moeten winnen voor plek 2. Ik verwacht dat plek 3 nu het maximaal haalbare is.
Vind ik ook niks voor steur. Vind juist dat hij meestal goed naar voren durft te voetballen. Zal wel de opdracht van de trainer geweest zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ja vreemde vervelende pot. Ajax ook wel heel erg voorzichtig wanneer ze wel een periode in balbezit waren. Vond nog het meest opmerkelijke het moment in de 45e minuut waar Steur in de omschakeling de bal heeft en Feyenoord 3 tegen 3 staat en hij temporiseert en niet verder de aanval zoekt.
[twentsaccent]quote:Op maandag 23 maart 2026 07:39 schreef Hetekip het volgende:
Heitinga moet terugkomen die heeft Ajax dna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |