Pure onkunde, heeft niet met pech of geluk te maken. Nooit meer opstellen die jongen, heeft niets bij Ajax te zoeken. Misschien bij Almere City ofzo al zullen ze hem daar ook liever zien gaan dan komen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:36 schreef Red_85 het volgende:
Rest: Jim schopt per ongeluk langs de bal op zn enkel. 0 intentie, gewoon een spel moment wat ongelukkig is.
Het is toch allemaal lood om oud ijzer? Ze zijn allemaal even matig.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:39 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem met Gloukh en Carrizo? Gloukh zit tegenwoordig alleen maar op de bank en voor Carrizo, wat toch een leuke speler schijnt te zijn, geldt hetzelfde. Daarentegen mogen mensen zoals Weghorst, Klaasen (die beide toch echt op hun retour zijn) en matige spelers zoals Regeer en Fitz Jim (wekelijks) minuten maken.
Een bijzonder aardige jongen ja, maar nul voetbalkwaliteiten. Daar gaat het natuurlijk wel om als je bij Ajax (of welke profclub dan ook) speelt.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:40 schreef Hetekip het volgende:
Fitz jim vind ik wel een sympathieke speler.
ga je maar bezig houden met je verstappen gezanikquote:Op zondag 22 maart 2026 16:40 schreef Hetekip het volgende:
Fitz jim vind ik wel een sympathieke speler.
Carrizo heb ik nog niets van gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Als die echt matig zou zijn, waarom haalt Ajax hem dan? Gloukh heeft zijn waarde toch wel bewezen. Er schijnt kritiek te zijn op zijn verdedigende inzet, maar is dat een reden om hem ineens echt niet meer te gebruiken? Vreemde gang van zaken.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is toch allemaal lood om oud ijzer? Ze zijn allemaal even matig.
Gloukh is wel opvallend ja.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:39 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem met Gloukh en Carrizo? Gloukh zit tegenwoordig alleen maar op de bank en voor Carrizo, wat toch een leuke speler schijnt te zijn, geldt hetzelfde. Daarentegen mogen mensen zoals Weghorst, Klaasen (die beide toch echt op hun retour zijn) en matige spelers zoals Regeer en Fitz Jim (wekelijks) minuten maken.
Dit is een vraag die miljoenen Ajacieden zich wekelijks afvragen sinds Overmars is vertrokken. Er is voor 200 miljoen euro aan spelers gehaald en niemand die er enigszins wat van kan.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Carrizo heb ik nog niets van gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Als die echt matig zou zijn, waarom haalt Ajax hem dan?
Speelt soms een aardige wedstrijd, maar is te veel met zichzelf bezig. Is ook te wisselvallig, beetje net zoals Traoré vorig seizoen. Af een toe een goede actie (zoals toen tegen PSV) maar 8 van de 10 wedstrijden is het huilen met de pet op.quote:Gloukh heeft zijn waarde toch wel bewezen. Er schijnt kritiek te zijn op zijn verdedigende inzet, maar is dat een reden om hem ineens echt niet meer te gebruiken? Vreemde gang van zaken.
Probleem is dat onze defensie zwak is, dus een middenveld dat wat druk op die jongens weghaalt is wel fijn.. Dus vandaar uit gezien snap ik het wel een beetje.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Carrizo heb ik nog niets van gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Als die echt matig zou zijn, waarom haalt Ajax hem dan? Gloukh heeft zijn waarde toch wel bewezen. Er schijnt kritiek te zijn op zijn verdedigende inzet, maar is dat een reden om hem ineens echt niet meer te gebruiken? Vreemde gang van zaken.
Wellicht helpt het ook niet om spelers na tien of vijftien wedstrijd af te schrijven. Zoals onder meer met Conceição, Mikautadze, Ramaj en Moro is gebeurd. Met Gloukh lijkt dit nu ook weer te gaan gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is een vraag die miljoenen Ajacieden zich wekelijks afvragen sinds Overmars is vertrokken. Er is voor 200 miljoen euro aan spelers gehaald en niemand die er enigszins wat van kan.
Het is gewoon een aardige knul, dat hij minder goed kan voetballen, jammer. Maar kan hij niks aan doen, de trainer zet hem in het veld niet hijzelf.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ga je maar bezig houden met je verstappen gezanik
Ja maar snap niet dat mensen dan zo boos op hem worden. Het is de trainer die hem laat spelen, het is Ajax die hem een contract heeft gegeven. Dan moet je daar op boos zijn, en niet op een sympathieke jongen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een bijzonder aardige jongen ja, maar nul voetbalkwaliteiten. Daar gaat het natuurlijk wel om als je bij Ajax (of welke profclub dan ook) speelt.
Daar staat Ajax inmiddels wel bekend om. Buitenlandse spelers krijgen vaak geen serieuze kans. Vervolgens gaan ze weg en doen ze het ineens goed. Het Man Utd van Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht helpt het ook niet om spelers na tien of vijftien wedstrijd af te schrijven. Zoals onder meer met Conceição, Mikautadze, Ramaj en Moro is gebeurd. Met Gloukh lijkt dit nu ook weer te gaan gebeuren.
alleen daarom snak ik al naar volgend seizoen. Hopelijk snapt de nieuwe trainer dat je niet meer kan aankomen met klaassen, weghorst en berghuis.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Probleem is dat onze defensie zwak is, dus een middenveld dat wat druk op die jongens weghaalt is wel fijn.. Dus vandaar uit gezien snap ik het wel een beetje.
Maar ook dit middenveld faalt in het ondersteunen van de verdediging. Klaassen is gewoon oud aan het worden en kan het niet meer dichtlopen allemaal..
Dat heeft ook te maken met de hoeveelheid trainers die we hebben en compleet mismanagement. Een gloukh kan echt wel voetballen, alleen krijgt te weinig kansen en volgens mij is het een 10 waar hij nooit staat.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht helpt het ook niet om spelers na tien of vijftien wedstrijd af te schrijven. Zoals onder meer met Conceição, Mikautadze, Ramaj en Moro is gebeurd. Met Gloukh lijkt dit nu ook weer te gaan gebeuren.
IN plaats van naar volgend seizoen te snakken zou ik als ik jou was wennen aan deze spelers. Misschien met de zomer een andere trainer, maar er is geen budget vrij voor ineens veel andere goede spelers. Sommige spelers zitten met stevige contracten icm een dik salaris die gaan altijd wel minuten maken waar mogelijk. O.a Berghuis, Klaassen etc.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alleen daarom snak ik al naar volgend seizoen. Hopelijk snapt de nieuwe trainer dat je niet meer kan aankomen met klaassen, weghorst en berghuis.
[..]
Dat heeft ook te maken met de hoeveelheid trainers die we hebben en compleet mismanagement. Een gloukh kan echt wel voetballen, alleen krijgt te weinig kansen en volgens mij is het een 10 waar hij nooit staat.
mwaw van weghorst zijn we straks wel af en er zit meer in de groep dan dat we zien. Daarnaast heeft cruijff aangegeven dat er wel wat gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
IN plaats van naar volgend seizoen te snakken zou ik als ik jou was wennen aan deze spelers. Misschien met de zomer een andere trainer, maar er is geen budget vrij voor ineens veel andere goede spelers. Sommige spelers zitten met stevige contracten icm een dik salaris die gaan altijd wel minuten maken waar mogelijk. O.a Berghuis, Klaassen etc.
In eerste instantie was ik btw saggerijnig dat we met Wout begonnen maar toen die was gewisseld voor Ijskonijn had ik helaas niet het gevoel dat het beter liep voorin
Hopelijk dan ook weer wat realistisch beleid. Begin eerst de selectie weer top eredivisiewaardig te krijgen en de jeugdopleiding weer op de rit te krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alleen daarom snak ik al naar volgend seizoen. Hopelijk snapt de nieuwe trainer dat je niet meer kan aankomen met klaassen, weghorst en berghuis.
Wat een onzin. 1 van de weinige die het spelletje wel snapt. Neemt alleen iets te veel risico soms wat behoudende trainers niet leuk vinden. Een trainer met ballen stelt hem sowieso op.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een bijzonder aardige jongen ja, maar nul voetbalkwaliteiten. Daar gaat het natuurlijk wel om als je bij Ajax (of welke profclub dan ook) speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |