quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/benjinaesen/status/2037954455488868707
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Riccardo Lorello derde in de 4e etappe in Coppi e Bartali, toch even opgezocht of het toevallig niet de schaatser is.Ha, ik dacht precies hetzelfde. Bijzonder toeval wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HALLO MEDAILLESPIEGELquote:
Coquard was ook hondszenuwachtig voor mijn Clementquote:Op maandag 30 maart 2026 10:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
HALLO MEDAILLESPIEGEL
Wel echt bizarre flow en benzineWondercoach Kittel krijgt zelfs Venturini weer aan het winnen die al bijna 8 jaar geen koers had gewonnen
Die babbel kan ook vanuit de studio hè!quote:Op maandag 30 maart 2026 11:18 schreef WAvanBuren het volgende:
VRT en stuurt geen radiocommentator meer naar de Tour.
RIP de babbel.
Ja hoe zit dit eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:48 schreef Fretwork het volgende:
Geen idee waar Arvid last van heeft, maar die mag wel even aanpoten
Als de Hoogmis maar doorgaat tochquote:Op maandag 30 maart 2026 13:20 schreef Steven184 het volgende:
No UCI races today
Dat God dit toestaat in de heilige week.
Ik begreep dat zn rentree er wel aan zit te komen, zal wel een vormprobleem of blessure zijn.quote:
Dat was fantastisch ja, ach Visma.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:40 schreef Faraday01 het volgende:
Op Sporza nog even lachen om de koers van 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |