Je kunt ook dit jaar bij VTM kijken, als je ingelogd bent.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:47 schreef Marcoss het volgende:
Oh, E3 helemaal niet bij Sporza morgen en ES begint pas na Catalonië.. wordt online kijken dan
Alles buiten de startpagina is niet bereikbaar. Slecht, matigquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:00 schreef Steven184 het volgende:
Steef lijkt wat problemen te hebben. Die is zijn servers ook aan het verplaatsen?
Movistar is ook wel veel rommelquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:54 schreef Faraday01 het volgende:
De UCI 3jaren ranking vind ik interessant om in de gaten te houden. Wat zich aftekent is dat er vrij breed middenveld is, grofweg tussen 8 of 10 (want Ineos en waarschijnlijk ook Alpecin zullen daar van weglopen) en 21 waar het heel dicht bij elkaar zit en waar gevochten wordt om de WT voor over 3 jaar. Lidl zit nog ver in het middenveld maar die zullen ook makkelijk richting top 10 gaan. En Picnic die van alle WT ploegen enorm achter blijft.
https://www.procyclingstats.com/rankings/ranking-2026-2028
ja was vorig jaar nog 1.1 volgens Steef (en ging niet door)quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:07 schreef Steven184 het volgende:
Classic Loire Atlantique was vroeger toch gewoon 1.1?
Jammer toch welquote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ja was vorig jaar nog 1.1 volgens Steef
Movistar heeft nog wel aardige renners als Romeo, Romo, Castrillo, Garcia Pierna.quote:
Jayco heeft met Schmidt een zeer goede start gemaakt van het jaar en je mag verwachten dat Matthews, Plapp, Ackermann, Vendrame en O'Conner ook punten sprokken. Dat zou toch ruim voldoende moeten zijn om bij de eerste 18 ploegen te blijven staan. En Cofidis is al geen WT meer. Die hebben natuurlijk de enorme bonus dat ze bij de ASO altijd een uitnodiging krijgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Movistar heeft nog wel aardige renners als Romeo, Romo, Castrillo, Garcia Pierna.
Ik zou me meer zorgen maken over Lotto en Cofidis. En Jayco lijkt me eigenlijk ook niet zo goed.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:06 schreef Kopiko het volgende:
Stukje seriemoord op Indeleiderstrui:
[ afbeelding ]
Shots fired door deze seriemoordenaar.quote:'Dit was geen zwakte van Van der Poel. Ik heb het al gehoord, maar dat was het echt niet. Het is debet aan de koerssituatie en het parcours, met zo'n lang stuk over brede wegen terug naar Harelbeke. Tegen de wind in. Dat kun je niet vergelijken met de Ronde van Vlaanderen.'
'Mathieu ging heel vroeg en achter hem zaten er nog veel sterke renners bij elkaar, dus dan weet je wel dat het lastig kan worden in je eentje. Wat Van der Poel laat zien, is uitzonderlijk en extreem goed', klinkt het bij de ploegleider van de geelzwarte formatie. 'De mensen die dat niet zo inschatten, hebben zelf niet gekoerst.'
Dit zijn een heleboel woorden om te zeggen dat van der Poel torren in zijn hoofd heeft en een totale idioot was om zo vroeg alleen aan te vallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Shots fired door deze seriemoordenaar.
Wat verwacht je eigenlijk van Matje morgen? Wordt een lastig verhaal denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:12 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zou het zo leuk vinden als Matje volgende week zondag Pogacar wel een paar klimmetjes kan volgen en daarna alleen nog maar in het wiel gaat zitten
Het zal wel niet gebeuren maar Matje vanaf 2e keer Kwaremont 50k in het wiel lijkt me echt genot.
Knechten voor Jasper.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk van Matje morgen? Wordt een lastig verhaal denk ik.
Het is sowieso een lastige koers voor hem, maar ik sluit niet uit dat hij mee zit met een selectie groep na kemmel of op de plug streets. Ik zie hem niet snel winnen. Vooordeel is dat hij met Philipsen wel makkelijker kan pokeren, alleen doet hij dat eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weersomstandigheden zijn redelijk gunstig. Meewind in de finale.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat Cofidis dit ook wel prima vindt. Die zijn niet meer verplicht om te starten in alle WT-koersen en kunnen de koersen uitkiezen die ze wel interessant vinden. Zolang ze elk jaar top-3 blijven eindigen van de niet-WT ploegen, is de situatie eigenlijk ideaalquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jayco heeft met Schmidt een zeer goede start gemaakt van het jaar en je mag verwachten dat Matthews, Plapp, Ackermann, Vendrame en O'Conner ook punten sprokken. Dat zou toch ruim voldoende moeten zijn om bij de eerste 18 ploegen te blijven staan. En Cofidis is al geen WT meer. Die hebben natuurlijk de enorme bonus dat ze bij de ASO altijd een uitnodiging krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:09 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/benjinaesen/status/2037954455488868707
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Riccardo Lorello derde in de 4e etappe in Coppi e Bartali, toch even opgezocht of het toevallig niet de schaatser is.Ha, ik dacht precies hetzelfde. Bijzonder toeval wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HALLO MEDAILLESPIEGELquote:
Coquard was ook hondszenuwachtig voor mijn Clementquote:Op maandag 30 maart 2026 10:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
HALLO MEDAILLESPIEGEL
Wel echt bizarre flow en benzineWondercoach Kittel krijgt zelfs Venturini weer aan het winnen die al bijna 8 jaar geen koers had gewonnen
Die babbel kan ook vanuit de studio hè!quote:Op maandag 30 maart 2026 11:18 schreef WAvanBuren het volgende:
VRT en stuurt geen radiocommentator meer naar de Tour.
RIP de babbel.
Ja hoe zit dit eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:48 schreef Fretwork het volgende:
Geen idee waar Arvid last van heeft, maar die mag wel even aanpoten
Als de Hoogmis maar doorgaat tochquote:Op maandag 30 maart 2026 13:20 schreef Steven184 het volgende:
No UCI races today
Dat God dit toestaat in de heilige week.
Ik begreep dat zn rentree er wel aan zit te komen, zal wel een vormprobleem of blessure zijn.quote:
Dat was fantastisch ja, ach Visma.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:40 schreef Faraday01 het volgende:
Op Sporza nog even lachen om de koers van 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |