Alpecin heeft geen mannen en wie wil Philipsen meenemenquote:Op woensdag 1 april 2026 15:16 schreef DiegoFuser het volgende:
G2 lijkt niks te hebben geleerd van de succesvolle achtervolging in Gent Wevelgem.
De winnaar zit vooraan.
Ik zie nog aardig wat scenario'squote:Op woensdag 1 april 2026 15:29 schreef franklop het volgende:
Hoe gaat WOUT dit alsnog weer verliezen?
Dan ga je niet op podium eindigen. Je zult wellicht al blij moeten zijn met plek 2quote:Op woensdag 1 april 2026 15:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Rocket zou ik halve beurtjes doen van hier.
Ja waardevolle puntjes te scoren, zowel individueel als voor het teamquote:Op woensdag 1 april 2026 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je niet op podium eindigen. Je zult wellicht al blij moeten zijn met plek 2
Vind Roubaix persoonlijk ook groter dan Vlaanderen.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
Vlaanderen de grootste koers van het voorjaar. Ik zou toch zeggen Roubaix op basis van wereldwijde exposure.
Wout kan heel goed zijn maar alleen tegen de drie lijkt me een lastig verhaalquote:Op woensdag 1 april 2026 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je niet op podium eindigen. Je zult wellicht al blij moeten zijn met plek 2
Nou was dat voor zijn dijbeenbreuk ook wel grote belofte, ook met zijn prestaties op de baan. Terugkeren daarvan heeft lang geduurd, maar dit is wel nieuw.quote:
Drie? Jij denkt dat serieus dat Hij heelhuids de eerste keer Kwaremont zal bereiken?quote:Op woensdag 1 april 2026 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout kan heel goed zijn maar alleen tegen de drie lijkt me een lastig verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |