Ik hoop voor Israël dat ze nog meer dan genoeg afweer hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk toch dat het knap vervelend kan gaan worden voor Israël, gezien ook hoe krachtig ze zijn. Als Iran Israël z'n AD heeft laten leeglopen en de Houthi's straks ook flink te keer gaan dan kan het nog wel naar worden.
Mja, koekje van eigen deeg voor zo ver dat mogelijk is.
Hey deze heb ik gebruikt in Falloutquote:
Een deel wel. Weten we ook hoe groot hun productiecapaciteit is?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Blijkbaar produceren ze het meeste toch zelf....Dacht ook dat daddy Trump ze zouden voorzien..
[..]
Oeps, verkeerde knopje ingedrukt, had je reactie gerapporteerd, man, hahaha. Hierbij dus per ongeluk..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit, zoals wel vaker als je eenmaal een doos van Pandora opent, nog jarenlang doorettert.
De geest weer terug in de fles krijgen, is niet zo eenvoudig.
Als je een munitiedepot raakt, krijg je een grote boem.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:13 schreef cosmosis het volgende:
Nog wat beelden van de "nuke"....Lijkt wel in de categorie van een MOAB...
[ x ]
Ja, bij een MOAB explodeer je een grote tank brandstof, zodat het een enorme, explosieve wolk vormt. En dan steek je die in de fik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:13 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Geen idee...Maar het verbaast me dat ze al zeer lange tijd Gaza kunnen bombarderen, Libanon beetje nuken en nu ook zonder berichten de VS bij kunnen houden betreffende Iran de moeder bombarderen.....Of ze hebben gigantische voorraden, of een flinke defensie industrie..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Een deel wel. Weten we ook hoe groot hun productiecapaciteit is?
Of een hoop kunstmestquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je een munitiedepot raakt, krijg je een grote boem.
Poeh heeft die vrouw gelukquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:14 schreef Perrin het volgende:
Waarom je niet in de buurt van ramen moet zijn.
[ x ]
Weer zo ontzettend dom om niet even naar die mamad te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:14 schreef Perrin het volgende:
Waarom je niet in de buurt van ramen moet zijn.
[ x ]
Is dit niet in strijd met het Internationaal Recht?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef cosmosis het volgende:
Dimona ook geraakt...Israels Iron Dome laat vandaag wel wat raketjes door....
[ x ]
Hulde voor de cameramanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:13 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Als dat rondvliegend spul je raakt, ben je goed zuur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Weer zo ontzettend dom om niet even naar die mamad te gaan.
Correct.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als dat rondvliegend spul je raakt, ben je goed zuur.
Woohoo, Woohooquote:
Iran doet Israel na, die waarschuwen ook van te voren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Lekker stressvol voor de burgers daar. Iran heeft dus ook nog best veel materiaal nu.
Aanvallende raketten, zeker voor gronddoelen, zijn vele malen eenvoudiger te maken dan onderscheppingsraketten. Die eerste hebben alleen een inertiesensor nodig om hun positie te bepalen (een chipje van een paar kwartjes). Of misschien een GPS sensor (ook zo iets). Verder een microcontroller en een paar servo's. En wat chemicaliën voor een vaste brandstof raket (een vuurpijl). Of een tweetakt motortje voor de drones.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen idee...Maar het verbaast me dat ze al zeer lange tijd Gaza kunnen bombarderen, Libanon beetje nuken en nu ook zonder berichten de VS bij kunnen houden betreffende Iran de moeder bombarderen.....Of ze hebben gigantische voorraden, of een flinke defensie industrie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |