Wat ik mij afvraag bij al deze punten, die mensen schijnbaar zien als een mislukking. Wat had men na slechts 3 weken oorlog verwacht? Dat de klus al geklaard zou zijn?quote:
Trump blijkbaar wel, dat was hij al vrij snel aan het blèren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag bij al deze punten, die mensen schijnbaar zien als een mislukking. Wat had men na slechts 3 weken oorlog verwacht? Dat de klus al geklaard zou zijn?
Dit zijn dezelfde mensen die straks heel hard piepen en klagen als ze straks 5 euro voor een litertje benzine moeten betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag bij al deze punten, die mensen schijnbaar zien als een mislukking. Wat had men na slechts 3 weken oorlog verwacht? Dat de klus al geklaard zou zijn?
Trump blijkbaar wel, dat was hij al vrij snel aan het blèren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is toch pas lachwekkend als.jij dadelijk loopt te piepen en klagen dat je je benzine en energie niet meer kan betalen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde mensen die straks heel hard piepen en klagen als ze straks 5 euro voor een litertje benzine moeten betalen.
Trump heeft al meermaals de overwinning geclaimt anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En tevens stelde dat voor de oorlog in Oekraïne de prijsverhogingen en inflatie het allemaal waard waren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde mensen die straks heel hard piepen en klagen als ze straks 5 euro voor een litertje benzine moeten betalen.
Trump zij dat de oorlog meerdere weken zou gaan duren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trump blijkbaar wel, dat was hij al vrij snel aan het blèren.
Wat denk jij dat het plan van Trump was, in deze fase en in de komende weken en maanden?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wanneer zei zij dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump zij dat de oorlog meerdere weken zou gaan duren.
Trump heeft al een paar keer geroepen dat het klaar is. Het is niet zo dat alleen het laatste wat je roept, dat dat telt. Denkt die man wel. Maar zo werkt het niet in deze wereld. Meeste mensen hebben een geheugen dat iets meer data vast kan houden dan alleen wat er vandaag geroepen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De steun aan Oekraïne is tot nu toe rationeler te motiveren dan de huidige oorlog met Iran.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En tevens stelde dat voor de oorlog in Oekraïne de prijsverhogingen en inflatie het allemaal waard waren.
quote:
quote:Zondag 1 maart, 21:36
Trump: 'ongeveer vier weken' gepland voor aanvallen Iran
President Trump zegt dat de aanvallen op Iran volgens de plannen ongeveer vier weken zullen duren. "We dachten dat het ongeveer vier weken zou duren", zegt Trump in een interview met The Daily Mail. "Het is een groot land, het zal vier weken duren, of minder."
Hij herhaalde dat hij open staat voor meer gesprekken met de Iraanse leiders, zoals hij eerder vandaag ook schreef op Truth Social. Wanneer het daar van komt, weet hij niet. "Ze willen praten, maar ik heb gezegd: jullie hadden vorige week moeten praten, niet deze week."
Trump suggereerde volgens de krant ook dat hij binnenkort het Amerikaanse volk weer zal toespreken over de oorlog.
Eerst een dag, toen een paar dagen en daarna steeds langer.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het niet, beide oorlogen zijn belangrijk. Maar in bepaalde contreien laat men zich meeslepen door het feit dat men Trump haat en Israël ook, en daarom deze oorlog anders bekijkt.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De steun aan Oekraïne is tot nu toe rationeler te motiveren dan de huidige oorlog met Iran.
Zo zie jij dat, inderdaad. Maar de mensen die je daarvan beticht zien dat meestal heel anders. Die delen de wereld niet op in vrienden en vijanden, maar kijken naar de dingen die ze doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het niet, beide oorlogen zijn belangrijk. Maar in bepaalde contreien laat men zich meeslepen door het feit dat men Trump haat en Israël ook, en daarom deze oorlog anders bekijkt.
De meeste Nederlanders zijn helden met de mond totdat ze een dubbeltje meer moeten betalen voor andermans vrijheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En tevens stelde dat voor de oorlog in Oekraïne de prijsverhogingen en inflatie het allemaal waard waren.
quote:
Nog een week om af te ronden dan.quote:Trump: 'ongeveer vier weken' gepland voor aanvallen Iran
President Trump zegt dat de aanvallen op Iran volgens de plannen ongeveer vier weken zullen duren. "We dachten dat het ongeveer vier weken zou duren", zegt Trump in een interview met The Daily Mail. "Het is een groot land, het zal vier weken duren, of minder."
Hij herhaalde dat hij open staat voor meer gesprekken met de Iraanse leiders, zoals hij eerder vandaag ook schreef op Truth Social. Wanneer het daar van komt, weet hij niet. "Ze willen praten, maar ik heb gezegd: jullie hadden vorige week moeten praten, niet deze week."
Trump suggereerde volgens de krant ook dat hij binnenkort het Amerikaanse volk weer zal toespreken over de oorlog.
Heb jij al in beeld hoe ze tot een daadwerkelijke verandering van het regime in Iran denken te komen? Want tot nu toe lijkt er vooral veel terreur gezaaid…quote:Op zondag 22 maart 2026 00:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het niet, beide oorlogen zijn belangrijk. Maar in bepaalde contreien laat men zich meeslepen door het feit dat men Trump haat en Israël ook, en daarom deze oorlog anders bekijkt.
Ik verwacht eerder een nieuw regime in Israël dan in Iran.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb jij al in beeld hoe ze tot een daadwerkelijke verandering van het regime in Iran denken te komen? Want tot nu toe lijkt er vooral veel terreur gezaaid…
quote:Journalist: "U zou een doelwit kunnen zijn."
Araghchi: "We aarzelen niet om ons leven te geven."
Wat zijn je eigen ideeën daaromtrent?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb jij al in beeld hoe ze tot een daadwerkelijke verandering van het regime in Iran denken te komen? Want tot nu toe lijkt er vooral veel terreur gezaaid…
Eerst mijn vraag beantwoorden, eej, angsthaas!quote:Op zondag 22 maart 2026 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn je eigen ideeën daaromtrent?
Ik vrees voor “ze dronken een glas deden een plas en alles bleef zoals het was“.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zijn je eigen ideeën daaromtrent?
Welke vraag?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eerst mijn vraag beantwoorden, eej, angsthaas!
Heel ander verhaal. Deze oorlog gaat niet om de inwoners van Iran. De goeien verdedigen zich niet. De goeien (in jullie ogen) vallen aan. En echt niet om de Iraniërs. Maar om olie en gas.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een links trekje? Hier genoeg het omgekeerde tegen gekomen. En juist rechts is vaak enorm hysterisch, heel Nederland overspoelt door de islam. Allemaal enorme angsthazen, jij bent er al zelf een voorbeeld van. Slechte persoonlijke ervaring kennelijk. Blijf wel met een open blik kijken wat daar nu gebeurt in het M.O. Wat moet er gebeuren in jouw erudiete blik?
Omdat 4 weken geleden het gehele softe gedeelte van de wereld zei, "Waarom helpt Trump die mensen in hemelsnaam, die je wel dat hij een laffe aap is, wat een loser zeg"quote:Op zondag 22 maart 2026 00:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heel ander verhaal. Deze oorlog gaat niet om de inwoners van Iran. De goeien verdedigen zich niet. De goeien (in jullie ogen) vallen aan. En echt niet om de Iraniërs. Maar om olie en gas.
Oekraïne verdedigt zich tegen een agressor. Het is een land wat zich al aan het draaien was naar westerse overtuigingen. En het gaat daar niet om olie en gas.
Dus hoe kan je deze vergelijking oprecht maken en erbij beweren dat er tunnelvisie zit omwille haat jegens Trump en Netanyahu. Is eerder andersom. Stelletje fanboys die links of rechtsom idiote beslissingen die gemaakt worden puur uit eigen gewin goed praten.
Dat zei niemand gastquote:Op zondag 22 maart 2026 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat 4 weken geleden het gehele softe gedeelte van de wereld zei, "Waarom helpt Trump die mensen in hemelsnaam, die je wel dat hij een laffe aap is, wat een loser zeg"
Ik ga even zingen.. "Het is stil aan de overkant.."quote:Op zondag 22 maart 2026 00:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zei niemand gast.
Ik daag je uit 3 posts uit deze reeks te lepelen waarin verschillende users dat beweerden .
Ah de Oekraïne oorlog komt hier weer langs. De oorlog waar Trump nooit iets van wilde weten en het altijd een heel gedoe was wat steun te krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS via een achteraf mandaat helpen om dit gevaar te bestrijden, klap erop godverdomme, laat zien dat we als mensheid een menswaardig en waardig bestaan belangrijk vinden en iedereen een mooi veilig en vrij leven gunnen (voedsel, werk, wipje, vakantie, gezinnetje, dromen, autootje, tuintje), hef de VN op (geitenwollen sokkenclub), richt een sterk en machtig Volkenbond leger of een coalition of the willing op, duid de islam aan als terroristische veroveringsgezinde doodscultus (tot ze genoeg groeien en het leven gaan vieren), hef vervolgens de NAVO op (uit de tijd, oude vijand en Europa-technisch niet handig) en iedereen kan de Pierlalaa dansen in vrijheid (ook vrouwen en homo's)quote:
Kijk, dat is nou een mening. Ga ik even over nadenken hoe dat in de praktijk zou moeten.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De VS via een achteraf mandaat helpen om dit gevaar te bestrijden, klap erop godverdomme, laat zien dat we als mensheid een menswaardig en waardig bestaan belangrijk vinden en iedereen een mooi veilig en vrij leven gunnen (voedsel, werk, wipje, vakantie, gezinnetje, dromen, autootje, tuintje), hef de VN op (geitenwollen sokkenclub), richt een sterk en machtig Volkenbond leger of een coalition of the willing op, duid de islam aan als terroristische veroveringsgezinde doodscultus (tot ze genoeg groeien en het leven gaan vieren), hef vervolgens de NAVO op (uit de tijd, oude vijand en Europa-technisch niet handig) en iedereen kan de Pierlalaa dansen in vrijheid (ook vrouwen en homo's)
Kun je niet op tegen zijn toch?
Ja we zullen er toch samen uit moeten komen om de planeet een beetje leuker en eerlijker te maken.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een mening. Ga ik even over nadenken hoe dat in de praktijk zou moeten.
Best lullig om een hele goegemeente die de islam aanhangt eigenlijk tot persona non grata te vinden, soort tweederangs burgers die geelimineerd moeten worden of anders.. hun geloof moeten ontkennen. Moeten ze allemaal christen worden of gewoon ongelovig? En wat doen we met het Joodse geloof? Mag dat er nog wel bij horen? Dus een Volkenbond tussen streng grissenen moet er komen?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we zullen er toch samen uit moeten komen om de planeet een beetje leuker en eerlijker te maken.
Deels waarbij Iran zeker niet uit was om kleine reactors (SMR's) te bouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In grote reactors, ja. Niet in kleintjes.
Nee maar dat geloof hangt echt riekende ellende aan, ga maar even in de wachtkamer zitten aub, dan kunnen andere mensen die wat minder extreem zijn in hun opvattingen en liever leven dan dood zijn gewoon hun ding doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Best lullig om een hele goegemeente die de islam aanhangt eigenlijk tot persona non grata te vinden, soort tweederangs burgers die geelimineerd moeten worden of anders.. hun geloof moeten ontkennen. Moeten ze allemaal christen worden of gewoon ongelovig? En wat doen we met het Joodse geloof? Mag dat er nog wel bij horen? Dus een Volkenbond tussen streng grissenen moet er komen?
Graag geen persoonlijk gedoe, dat draagt niets bij aan de discussie. Ik begrijp dat dit onderwerp veel emoties oproept maar probeer weg te blijven van dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eerst mijn vraag beantwoorden, eej, angsthaas!
huh?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag geen persoonlijk gedoe, dat draagt niets bij aan de discussie. Ik begrijp dat dit onderwerp veel emoties oproept maar probeer weg te blijven van dit soort opmerkingen.
Enige nuancering in je tirade over de islam is wel gewenst. Begrijp mij niet verkeerd van mij mag de hele Iraanse Garde in het hellevuur knetteren, en gooi alle islamisten er bovenop. Maar vergelijk ze niet met doodnormale burgers die de islam aanhangen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De VS via een achteraf mandaat helpen om dit gevaar te bestrijden, klap erop godverdomme, laat zien dat we als mensheid een menswaardig en waardig bestaan belangrijk vinden en iedereen een mooi veilig en vrij leven gunnen (voedsel, werk, wipje, vakantie, gezinnetje, dromen, autootje, tuintje), hef de VN op (geitenwollen sokkenclub), richt een sterk en machtig Volkenbond leger of een coalition of the willing op, duid de islam aan als terroristische veroveringsgezinde doodscultus (tot ze genoeg groeien en het leven gaan vieren), hef vervolgens de NAVO op (uit de tijd, oude vijand en Europa-technisch niet handig) en iedereen kan de Pierlalaa dansen in vrijheid (ook vrouwen en homo's)
Kun je niet op tegen zijn toch?
-> Eerst mijn vraag beantwoorden, eej, angsthaas!quote:
Dat geloof? Elke religie heeft zijn extremisten. Ik vertik het om de islam helemaal weg te zetten als een riekende ellende, ik vind alle religies ruk zodra er misbruik van wordt gemaakt, daarom hoef je nog niet een hele religie weg te zetten als extreem.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat geloof hangt echt riekende ellende aan, ga maar even in de wachtkamer zitten aub, dan kunnen andere mensen die wat minder extreem zijn in hun opvattingen en liever leven dan dood zijn gewoon hun ding doen.
Ze laten zo weinig over van persoonlijke vrijheid (ook de gematigde kant), als ik in een roze strak jurkje wil dansen in Teheran moet dat kunnen en hopelijk in Amsterdam ook weer ooit.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Enige nuancering in je tirade over de islam is wel gewenst. Begrijp mij niet verkeerd van mij mag de hele Iraanse Garde in het hellevuur knetteren, en gooi alle islamisten er bovenop. Maar vergelijk ze niet over doodnormale burgers die de islam aanhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |