Ah ja. Da's waarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik bedoel ook niet dat je er in moet zitten maar meer dat je dan stil kan staan zonder bang te zijn dat je benen het niet houden
Jij kent duidelijk mijn muis nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Anders ligt er nog wel een pizza in de vriezer?
Of een salade?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn muis niet![]()
Alle pizza word per direct door haar naar binnen gewerkt samen met alle snoep, chocola, junkfood en ander enigszins menselijk consumeerbaar voedsel
En een Harley of touring model bike ook geen optie?quote:
Dan mag er niks van vettige saus ofzo op zittenquote:
Een lekkere dressing erbijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag er niks van vettige saus ofzo op zitten
Een Harley of een andere cruiser is niet helemaal mijn ding.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een Harley of touring model bike ook geen optie?
Omg Olle moest het zienquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh ja. Die had ik ook nog eens gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whaaaa gooooedddddddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Puzzel is af bolk. Nu jij @:kissingbird
Ik vrees dat ik deze keer moet skippen, of anders wat laat moet intunen. ff gedoe hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:55 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen, etc. - de bazenuitzending op Radio 49 begint om 19:00 uur
* Homijn gaat luisteren
Hahaha jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
Zij overal waar ze komt een Verry Important Pinnemutske![]()
@TheStigsDutchCousin had die graag meegenomen voor een rondje...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze mocht ik ooit de mijne noemen
[ afbeelding ]
Voor een eerste poging from scratch waren ze ook zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg Olle moest het zien
Die is gek op ribbekes
die mag je hie nie mentionenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:10 schreef Wrapster het volgende:
[..]
@:thestigsdutchcousin had die graag meegenomen voor een rondje...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:10 schreef Wrapster het volgende:
[..]
@:thestigsdutchcousin had die graag meegenomen voor een rondje...
[ afbeelding ]
whuuuutquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Alleen was hij toen zo van de muur van de boulevard in Scheveningen op het strand gevallen.
Snap ik. Mijn moeder heeft een BMW Touring motor waar ik een paar keer mee gereden heb. Was toch niet de buikschuivers waar ik op verliefd ben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een Harley of een andere cruiser is niet helemaal mijn ding.
Ik wil lekker plat door een bocht kunnen.
Ah, daar is een verhoging welke de AI niet heeft gezien. Ik overigens ook niet maar goed...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Alleen was hij toen zo van de muur van de boulevard in Scheveningen op het strand gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |