Bolk dan maarquote:
Ja, bolkquote:
Bulkquote:
Of juist wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:20 schreef mario390 het volgende:
zij had niet door dat overal cams zijn misschien
Als je als een realityshowdeelnemer niet weet dat er cameras zijn dan is er iets misquote:
eerste paar delen kon ik om lachen welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:22 schreef mario390 het volgende:
de kultfilm nu op oostenrijkse tv american pie
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:22 schreef mario390 het volgende:
de kultfilm nu op oostenrijkse tv american pie
Naja, ze nemen ook deel aan een reality show dus tja...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je als een realityshowdeelnemen niet weet dat er cameras zijn dan is er iets mis
gfehehe. ja nouja ik vond ze grappig, de eerste delen iig. daarna beetje uitgekauwd.quote:
Die blote trien was er teveel aanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat je überhaupt iets van dat gebral kunt maken... Mij lukt het niet.
Danke Mario.quote:
Gelukkig is het plaatje van dermate slechte kwaliteit dat het ook voor gemorst drinken door zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die blote trien was er teveel aan
ik weet niet wat er meer x-rated was aan die hele films, ik denk kon toen iig nog wel ook gewoon op NL tv.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zo, dvd... Da's antiek. Maar wel met gleuf
Lolquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gelukkig is het plaatje van dermate slechte kwaliteit dat het ook voor gemorst drinken door zou kunnen gaan.
Vraag een username verandering aan!quote:
Ik nat bubbeltjes waterquote:
Wijn ook.quote:
En de naam blijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, is daarna niets meer over
Dat is iets wat bij mij averechts werkte. Als ik wijn had gedronken niets ik daarna niets met bubbels drinken daar werd ik dan ziek vanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die neem ik straks
[..]
Dat is correct. 7,50 voor een verdejowtf
Gelukkig vult mijn werkgever maandelijks wat bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, is daarna niets meer over
Hier krijg je niet eens een Chateaux du Migraine voor die prijsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die neem ik straks
[..]
Dat is correct. 7,50 voor een verdejowtf
nee joh niet doen, wie je beetje kennen kennen je zoals nu n:)quote:
Hoe is het jou nu. Al iets beter?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, andere keer is het weer tinto.
Wat heb je allemaal op dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik plof uit elkaar. Nu naar huis wandelen
O dat is fijn te horen. Hou dat vast wrappiequote:
Nicht mario provozieren!!quote:
Die is er niet was tegen der Fogelquote:
quote:
Nou fijn hoor mario.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef mario390 het volgende:
het is mar egal welke lateinoland zijn mooie meiden egal op colombie, peru ,of urugeschreeuw
Volgens mij is er een BB-topic.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef mario390 het volgende:
bij de farm peru moeten ze dieren verzorgen schafe,koeien,
We kunnen hem gebruiken als Pfas-filterquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Chinees van een week geleden. Jij moet een maag van beton hebbeb
Echt hèquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We kunnen hem gebruiken als Pfas-filter
Of hij heeft straks voedselvergiftigingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Chinees van een week geleden. Jij moet een maag van beton hebbeb
Kree doet dat wel vaker. Ik moet er niet aan denken. Een dag later wil nog wel maar daarna gaat het bij mijn wel weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of hij heeft straks voedselvergiftiging
nou jullie zeggen dat altijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
Kree doet niet aan voedselvergiftiging
te snel wss meestal, tis nog best oke te eten. ook na week in koelkast.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik gooi het ook vrij snel weg.
tis risico maar denk zo vaart loopt het n iet eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan maar een keer wat 'te snel' weggegooid...
Ja groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan maar een keer wat 'te snel' weggegooid...
Pfff nou. Ik ben hondsberoerd geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
tis risico maar denk zo vaart loopt het n iet eigenlijk.
Ik nietquote:
uitzondering. ik heb er nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff nou. Ik ben hondsberoerd geweest.
n je Chinees eten bewaren?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
uitzondering. ik heb er nooit last van gehad eigenlijk.
Dus tja kan he? maart oke ik ga gewoon nog steeds bestelde voedsel van chinees eten week erna. mits in koelkast dus.
jaja dank AI. in mijn ervaring alles afhaal is minimaal week nog oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
n je Chinees eten bewaren?
Wie te veel Chinees heeft afgehaald of een andere maaltijd wil bewaren van een restaurant, kan dat restant het beste in de koelkast zetten (op 4 graden Celsius) en binnen een dag opeten. Ook dit kun je beter niet invriezen vanwege het risico op voedselinfectie.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:16 schreef maily het volgende:
Wij vriezen het restant altijd in.
Nooit last van.
Jij niet natuurlijk.quote:
nou dat ook en dan denk ik al kun je het maanden bewaren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:16 schreef maily het volgende:
Wij vriezen het restant altijd in.
Nooit last van.
Nou, eten van de afhaalchinees vries ik nooit in want ik heb dat al in geen 25 jaar gehaald.quote:
Doe dat ook nooit hoor. Wordt genoeg voor gewaarschuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |