Danke Mario.quote:
Gelukkig is het plaatje van dermate slechte kwaliteit dat het ook voor gemorst drinken door zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die blote trien was er teveel aan
ik weet niet wat er meer x-rated was aan die hele films, ik denk kon toen iig nog wel ook gewoon op NL tv.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zo, dvd... Da's antiek. Maar wel met gleuf
Lolquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gelukkig is het plaatje van dermate slechte kwaliteit dat het ook voor gemorst drinken door zou kunnen gaan.
Vraag een username verandering aan!quote:
Ik nat bubbeltjes waterquote:
Wijn ook.quote:
En de naam blijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, is daarna niets meer over
Dat is iets wat bij mij averechts werkte. Als ik wijn had gedronken niets ik daarna niets met bubbels drinken daar werd ik dan ziek vanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die neem ik straks
[..]
Dat is correct. 7,50 voor een verdejowtf
Gelukkig vult mijn werkgever maandelijks wat bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, is daarna niets meer over
Hier krijg je niet eens een Chateaux du Migraine voor die prijsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die neem ik straks
[..]
Dat is correct. 7,50 voor een verdejowtf
nee joh niet doen, wie je beetje kennen kennen je zoals nu n:)quote:
Hoe is het jou nu. Al iets beter?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, andere keer is het weer tinto.
Wat heb je allemaal op dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik plof uit elkaar. Nu naar huis wandelen
O dat is fijn te horen. Hou dat vast wrappiequote:
Nicht mario provozieren!!quote:
Die is er niet was tegen der Fogelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |