Uiteraard.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin en ik gaan posten tot 9 uur.
En @Luctor.et.Emergo mag niet meedoen ?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Thestigsdutchcousin en ik gaan posten tot 9 uur.
Ik ben geen mod.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En @:Luctor.et.Emergo mag niet meedoen ?
Als alleen mods in het F1 forum mogen posten is het lekker rustig daar.quote:
Scheelt wel een hoop gedoe.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als alleen mods in het F1 forum mogen posten is het lekker rustig daar.
Juist nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop gedoe.
Zondag is in elk geval een dag zonder bijzondere evenementen. Alleen wat amateur(istisch) voetbal uit de Eredivisie en bij het wielrennen Gent tegen Wevelgem.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In de ochtend. Wel een fijn detail om te vermelden.
yvonne in MED / FOK! komt thuis! Met bijbehorende downtime.
Na de F1 en hopelijk weer up and running voordat de Mol begint.
Je bedoeld In Flanders Fields - from Middelkerke to Wevelgemquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zondag is in elk geval een dag zonder bijzondere evenementen. Alleen wat amateur(istisch) voetbal uit de Eredivisie en bij het wielrennen Gent tegen Wevelgem.
Ik bedoelde veel posten. We breken de boel af.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als alleen mods in het F1 forum mogen posten is het lekker rustig daar.
Echte he. Red flags en zo.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik bedoelde veel posten. We breken de boel af.
Beetje dit idee:quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echte he. Red flags en zo.
Lekkere naam wel. Je had het ook In Flanders Fields Classic kunnen noemen ofzo, maar dan is deze tongbreker wel een stuk beter.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bedoeld In Flanders Fields - from Middelkerke to Wevelgem
Het is interland voetbal, dus geen Eredivisie.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zondag is in elk geval een dag zonder bijzondere evenementen. Alleen wat amateur(istisch) voetbal uit de Eredivisie en bij het wielrennen Gent tegen Wevelgem.
Nou ben ik verre van hardcore ESF, maar ik ben er ook nog he?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En @:Luctor.et.Emergo mag niet meedoen ?
Terwijl er toch genoeg voetballers over zijn die geen interland hoeven te spelen. Als je gewoon speelt krijgen die ook eens een kansquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is interland voetbal, dus geen Eredivisie.
She called us friendsquote:
Ik was positief verrastquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het niet goed?![]()
[ afbeelding ]
Ik zal proberen te onthouden dat jij ook een F1 kijkster bent.quote:Op donderdag 26 maart 2026 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ben ik verre van hardcore ESF, maar ik ben er ook nog he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |