Het is ook niet echt weer om te gaan toeren vandaag, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Denk dat ik zondag te enthousiast was met 2,5 toeren
Schouder en nek doen weer een beetje auw
Nee dat klopt. Voorlopig zit het er ook niet in dus dat scheeltquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet echt weer om te gaan toeren vandaag, dus dat scheelt.
Zullen we hem nu vast vertellen dat Wout Weghorst niet kan voetballen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo eens in de drie maanden wordt het 'm allemaal opeens even te veel. Ik verwacht de volgende uitbarsting tijdens het WK voetbal.
Aan Ronald? Dat lijkt me wel een goede tip.quote:Op woensdag 25 maart 2026 08:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we hem nu vast vertellen dat Wout Weghorst niet kan voetballen?
Bord-op-schoot selectie genotquote:Op woensdag 25 maart 2026 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan Ronald? Dat lijkt me wel een goede tip.
Dat werd afgelopen zondag wel weer vrij duidelijk ja.quote:Op woensdag 25 maart 2026 08:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we hem nu vast vertellen dat Wout Weghorst niet kan voetballen?
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest ?quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
De grote poef die ik aan het haken was is af.
[ afbeelding ]
Poef!quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest ?
[ afbeelding ]
Drie kwart jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest ?
[ afbeelding ]
FOK! is net Hans Klok. Zo is hij er en zo weer niet.quote:
Zondag 9 uur is het zover.quote:
Ok, prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zondag 9 uur is het zover.
In de ochtend. Wel een fijn detail om te vermelden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zondag 9 uur is het zover.
Wow, wat een werk! Maar je mag heel trots zijn op het resultaat, prachtige kleurrijke poefquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt! Ik was even koken, eten en douchen!
@TheStigsDutchCousin en ik gaan posten tot 9 uur.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In de ochtend. Wel een fijn detail om te vermelden.
yvonne in MED / FOK! komt thuis! Met bijbehorende downtime.
Na de F1 en hopelijk weer up and running voordat de Mol begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |