In de husavik blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, zijn we al ergens?
En zo ja, waar zijn we dan?
Arriving Somewhere but Not Here?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, zijn we al ergens?
En zo ja, waar zijn we dan?
Misschien handig om het topic zelf ook te lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.
Maar dat is omdat dat de enige manier is om jou om daar te krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:14 schreef Strani het volgende:
We zullen onze Discord vast afstoffen dan.
Eerst even alle posters van naakte vrouwen die @:redefine daar heeft opgehangen weghalen.
Ik vind het sowieso een rare gewoonte van Redefine om naakte vrouwen op te hangen en daar dan posters van te maken.
Om ze weer weg te halen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is omdat dat de enige manier is om jou om daar te krijgen
Niet echt, ‘s ochtends voelt het meestal vroeger dan het isquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan zul jij wel blij zijn dat volgende week de zomertijd weer ingaat
Toren Martini per dagquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zou ik dat ook zijn als ik in Groningen zou wonen hoor
Altijd even wennen wanneer jij stevige taal nuttigt. Maar verfrissend.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat fijn de kuthond van de buren is weer aan het blaffen.
Dat is wel even geleden. Het gaat blijkbaar veel te goed met zijn accoutant.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd even wennen wanneer jij stevige taal nuttigt. Maar verfrissend.
Ja zo eens in de drie maanden wordt het 'm allemaal opeens even te veel. Ik verwacht de volgende uitbarsting tijdens het WK voetbal.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is wel even geleden. Het gaat blijkbaar veel te goed met zijn accoutant.
Als het dan maar is omdat hij dronken van vreugde is na een overwinning.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo eens in de drie maanden wordt het 'm allemaal opeens even te veel. Ik verwacht de volgende uitbarsting tijdens het WK voetbal.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat überhaupt wel wil gaan kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo eens in de drie maanden wordt het 'm allemaal opeens even te veel. Ik verwacht de volgende uitbarsting tijdens het WK voetbal.
Vooralsnog wel. Maar de meeste moeten nog beginnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is wel even geleden. Het gaat blijkbaar veel te goed met zijn accoutant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |