Ach WIJ.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat Pogacar een UAE kwaadaardige kankergezwellen zijn die het wielrennen uitroeien. Ook goed?
Strade Bianche vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Met zo’n zware valpartij toch nog winnen. Dit heb ik nog nooit gezien.
Beetje tramadol erin en gaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Ploplap het volgende:
Je hele linkerkant is kapot, en dan even in een recordtijd omhoog. Tuurlijk joh.
Ben echt benieuwd of hij mee had gekund vandaag, daar valt best een casus voor te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Wout voor de 4e keer podium en bij elke deelname top 8 gereden volgens mij.
Zonde dat ie de laatste jaren teveel valpartijen heeft gekend, hij verdiend meer klassiekeroverwinningen.
Hopelijk dan weer zonder Pogi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich blijft dit een relatief leuke koers, dit ga ik volgend jaar ook wel weer kijken.
Matje ondanks alles ook gewoon top 10quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Wout voor de 4e keer podium en bij elke deelname top 8 gereden volgens mij.
Zonde dat ie de laatste jaren teveel valpartijen heeft gekend, hij verdiend meer klassiekeroverwinningen.
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:49 schreef Pistolero het volgende:
Het morsdode lijk van het wielrennen is vandaag nog maar eens bruut verkracht.
WOUT > Mathieu.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Matje ondanks alles ook gewoon top 10
Je ogen en de stopwatch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?
Steef heeft nog slechtere servers dan Fok!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef franklop het volgende:
PCS en Firstcycling.com zijn hier ook morsdood?
Je kan ook je eigen fansite oprichten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Kan er geen apart topic worden geopend voor beschuldigingen aan Pogacar? Dan zijn we er hier vanaf.
Ik vind die meltdowns wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Kan er geen apart topic worden geopend voor beschuldigingen aan Pogacar? Dan zijn we er hier vanaf.
Nee hoor. Maar na 392x weet ik het allemaal wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:53 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Je kan ook je eigen fansite oprichten.
Hij wordt geleid door o.a. iemand die zichzelf in coma heeft gespoten? En ook de teambaas was van Ricco en co., die nog licht geven in het donker?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?
Ging veel mooier zijn Kopecky en Van Aertquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef AllesKaputt het volgende:
Kopecky en Pogacar.
Nooit meer, nooit meer keert het getij.
Ok, leuk. Doe je ogen dicht zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar na 392x weet ik het allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |