Steef heeft nog slechtere servers dan Fok!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef franklop het volgende:
PCS en Firstcycling.com zijn hier ook morsdood?
Je kan ook je eigen fansite oprichten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Kan er geen apart topic worden geopend voor beschuldigingen aan Pogacar? Dan zijn we er hier vanaf.
Ik vind die meltdowns wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Kan er geen apart topic worden geopend voor beschuldigingen aan Pogacar? Dan zijn we er hier vanaf.
Nee hoor. Maar na 392x weet ik het allemaal wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:53 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Je kan ook je eigen fansite oprichten.
Hij wordt geleid door o.a. iemand die zichzelf in coma heeft gespoten? En ook de teambaas was van Ricco en co., die nog licht geven in het donker?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?
Ging veel mooier zijn Kopecky en Van Aertquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef AllesKaputt het volgende:
Kopecky en Pogacar.
Nooit meer, nooit meer keert het getij.
Ok, leuk. Doe je ogen dicht zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar na 392x weet ik het allemaal wel.
Geen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?
ondanks een valpartijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:55 schreef franklop het volgende:
Wonderlijk dat zowel VDP als Pogi dus weer vooraan kwamen
Wonderlijk dat eentje daar dan toch last van blijkt te hebben en degene die zwaarder valt, ja, niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:55 schreef franklop het volgende:
Wonderlijk dat zowel VDP als Pogi dus weer vooraan kwamen
Ook wel een leuk nummertje van Max.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:55 schreef Zorro het volgende:
Max Verstappen springt in een andere race klasse in de auto en verslaat direct alle coureurs die daar al jaren rijden.
Zal ook wel doping zijn dan?
Toen had je nog tijdstraffen bij dopingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:56 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat Merckx het wel allemaal op een broodje pindakaas deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |