Ach WIJ.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat Pogacar een UAE kwaadaardige kankergezwellen zijn die het wielrennen uitroeien. Ook goed?
Strade Bianche vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Met zo’n zware valpartij toch nog winnen. Dit heb ik nog nooit gezien.
Beetje tramadol erin en gaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Ploplap het volgende:
Je hele linkerkant is kapot, en dan even in een recordtijd omhoog. Tuurlijk joh.
Ben echt benieuwd of hij mee had gekund vandaag, daar valt best een casus voor te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Wout voor de 4e keer podium en bij elke deelname top 8 gereden volgens mij.
Zonde dat ie de laatste jaren teveel valpartijen heeft gekend, hij verdiend meer klassiekeroverwinningen.
Hopelijk dan weer zonder Pogi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich blijft dit een relatief leuke koers, dit ga ik volgend jaar ook wel weer kijken.
Matje ondanks alles ook gewoon top 10quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Wout voor de 4e keer podium en bij elke deelname top 8 gereden volgens mij.
Zonde dat ie de laatste jaren teveel valpartijen heeft gekend, hij verdiend meer klassiekeroverwinningen.
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:49 schreef Pistolero het volgende:
Het morsdode lijk van het wielrennen is vandaag nog maar eens bruut verkracht.
WOUT > Mathieu.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Matje ondanks alles ook gewoon top 10
Je ogen en de stopwatch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke concrete aanwijzingen zijn er nu echt dat Pogacar vals speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |