Ik heb ál die dorpjes met binnendoorweggetjes bínnen binnendoorweggetjes gehad om van voor Antwerpen naar Dordt te komen terwijl alles volstond met files en opbrekingen. Lang leve Google Mapsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
We hebben ook Pindurp. En Lepelstraat.
Ik ga het ook makkelijk doen, vriendin kan vast wel wat lekkers makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk gedaan en spareribs besteld
Whehehe!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:25 schreef maily het volgende:
[..]
Dat durft @:mario390 niet aan te klikken. Stel je voor dat Mutti net binnenkomt
Hoe weet jij dat?!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Maar ondertussen liggen die kleverige vieze boekjes wel onder z'n bed!
Worden vast serveert in dat tuinhuisje waar het vanmorgen over ging...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:22 schreef ToT het volgende:
Gurk-anaal?
Ik wil niet weten wat je met augurken doet!
gurka rumpa = komkommerkontquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je het op zn nederlands leest.
Gurkaanal = geurkanaal
Anal = anaal
Anal-lek = lekkende kontgat
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als je het op zn nederlands leest.
Gurkaanal = geurkanaal
Anal = anaal
Anal-lek = lekkende kontgat
Oh jee!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Worden vast serveert in dat tuinhuisje waar het vanmorgen over ging...
Maar geen witte sokken hoor. Nur graue und schwarzequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij het toch een aantal keren over gehad?
Groot gelijk. Ik heb makkelijk gedaan omdat ik een giga baal dag heb Mijn tv is gisteren op zwart gegaan en moest een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga het ook makkelijk doen, vriendin kan vast wel wat lekkers makenGa ik ergens vanavond nog wel een wrap maken.
Ja ik weet niet hoe lang hij die daar laat liggen fermenteren natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Maar geen witte sokken hoor. Nur graue und schwarze
Oooooooooooooo ranzig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe lang hij die daar laat liggen fermenteren natuurlijk!
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?
quote:
IK ben op zoek geweest naar dat liedje, maar kan het niet vinden en de vertaling die google geeft is geen liedjequote:
Hertstquote:
Duitsers staan behoorlijk bekend om hun ranzige hobby's op dit gebied, maar blijkbaar kunnen andere Duitssprekende landen er ook wel wat van!quote:
En dan jodelen zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?
Laat dat maar een ToT overquote:
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben op zoek geweest naar dat liedje, maar kan het niet vinden en de vertaling die google geeft is geen liedje
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!
Creatief met """kurk"""quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:32 schreef ToT het volgende:
Dus kort samengevat: mario heeft een fetish voor oompa loompa's die augurken in lekkende anussen steken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!
Nou zoiets ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:32 schreef ToT het volgende:
Dus kort samengevat: mario heeft een fetish voor oompa loompa's die augurken in lekkende anussen steken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Wat slecht dat ik dat zelf niet zag 😆🥳
Komt ook niet vaak voor dat je besteltquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk gedaan en spareribs besteld
Nee is ook een zeldzaamheid. Is op een hand te tellen dat ik bestelquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt ook niet vaak voor dat je bestelt
Of een smashburgerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niks zo lekker als sushi bestellen om 4u s' nachts
Nee nooit zal ik dat bestellen want lust het nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niks zo lekker als sushi bestellen om 4u s' nachts
ja maar ik bedoelde andersquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit zal ik dat bestellen want lust het niet
Die bestelling kwam redelijk snel aan tochquote:
Helloquote:
Beetje dood daarquote:
Ja loop niet zo de sc daar ook in RLS nietquote:
olkquote:
Heb je de pan al klaarstaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |