Oh jee!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Worden vast serveert in dat tuinhuisje waar het vanmorgen over ging...
Maar geen witte sokken hoor. Nur graue und schwarzequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij het toch een aantal keren over gehad?
Groot gelijk. Ik heb makkelijk gedaan omdat ik een giga baal dag heb Mijn tv is gisteren op zwart gegaan en moest een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga het ook makkelijk doen, vriendin kan vast wel wat lekkers makenGa ik ergens vanavond nog wel een wrap maken.
Ja ik weet niet hoe lang hij die daar laat liggen fermenteren natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Maar geen witte sokken hoor. Nur graue und schwarze
Oooooooooooooo ranzig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe lang hij die daar laat liggen fermenteren natuurlijk!
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?
quote:
IK ben op zoek geweest naar dat liedje, maar kan het niet vinden en de vertaling die google geeft is geen liedjequote:
Hertstquote:
Duitsers staan behoorlijk bekend om hun ranzige hobby's op dit gebied, maar blijkbaar kunnen andere Duitssprekende landen er ook wel wat van!quote:
En dan jodelen zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?
Laat dat maar een ToT overquote:
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben op zoek geweest naar dat liedje, maar kan het niet vinden en de vertaling die google geeft is geen liedje
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!
Creatief met """kurk"""quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:32 schreef ToT het volgende:
Dus kort samengevat: mario heeft een fetish voor oompa loompa's die augurken in lekkende anussen steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |