quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?
quote:
IK ben op zoek geweest naar dat liedje, maar kan het niet vinden en de vertaling die google geeft is geen liedjequote:
Hertstquote:
Duitsers staan behoorlijk bekend om hun ranzige hobby's op dit gebied, maar blijkbaar kunnen andere Duitssprekende landen er ook wel wat van!quote:
En dan jodelen zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gurke-komkommer in je reet En Dat vind de Lederhosen lekker. Waarom denken jullie dat ze zo`n klep van achter op die broek hebben. Nou?
Laat dat maar een ToT overquote:
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben op zoek geweest naar dat liedje, maar kan het niet vinden en de vertaling die google geeft is geen liedje
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!
Creatief met """kurk"""quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:32 schreef ToT het volgende:
Dus kort samengevat: mario heeft een fetish voor oompa loompa's die augurken in lekkende anussen steken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets voor als Wonka z'n Willy het niet meer doet, dat de Umpa Lompa's dan maar augurken pakken: Gurka Lumpa, loompati doo, I've got something for in the butt off you!
Nou zoiets ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:32 schreef ToT het volgende:
Dus kort samengevat: mario heeft een fetish voor oompa loompa's die augurken in lekkende anussen steken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Wat slecht dat ik dat zelf niet zag 😆🥳
Komt ook niet vaak voor dat je besteltquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk gedaan en spareribs besteld
Nee is ook een zeldzaamheid. Is op een hand te tellen dat ik bestelquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt ook niet vaak voor dat je bestelt
Of een smashburgerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niks zo lekker als sushi bestellen om 4u s' nachts
Nee nooit zal ik dat bestellen want lust het nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niks zo lekker als sushi bestellen om 4u s' nachts
ja maar ik bedoelde andersquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nooit zal ik dat bestellen want lust het niet
Die bestelling kwam redelijk snel aan tochquote:
Helloquote:
Beetje dood daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |