Ook niet als genoemde vriend(in) eerst jouw bar heeft helpen herbouwen ?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is wel een hele rare intrepretatie van de gang van zaken hoor. Laten barsten? Joh, als mijn beste vriend(en) ineens een bar overhoop beginnen te slaan ga ik ze ook niet helpen. Zoek het lekker uit.
Schei uit hoor, dat was al een kut argument in zijn eerste presidentsschap. Nu is het overduidelijk dat de man gierend incompetent is en het afdoen als een of andere persoonlijke haat is mega lame.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nogmaals. Allemaal orangemanbad narratief. Prima als jij daarmee alles rechtvaardigt Wantie. Maar het komt nogal als reliewappie over.
Hebben wij Iran opgebouwd? Iran is een schurkenstaat en ik zie het ook graag verdwijnen as it is, maar niet op deze manier.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet als genoemde vriend(in) eerst jouw bar heeft helpen herbouwen ?
Profetische uitspraken.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En of men de straat van hormuz kan beschermen anders gaan daar waarschijnlijk wat olietankers kapot en zullen we een flinke sprong in olieprijzen zien.
Aluhoedje op, dat zou juist goed zijn voor de olielobby van trump.
Als het een bar was waar onschuldige en tevens onderdrukte mensen afgeslacht worden, vrouwen stelselmatig verkracht, homo's worden opgehangen etc. dan hielp ik ze met alle liefde mee om de boel overhoop te slaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is wel een hele rare intrepretatie van de gang van zaken hoor. Laten barsten? Joh, als mijn beste vriend(en) ineens een bar overhoop beginnen te slaan ga ik ze ook niet helpen. Zoek het lekker uit.
Oké. Hoe kijk jij dan naar 47 jaar Iraans-geestelijk regime. Die blijkbaar de hele energetische markt in de greep houdt. En kwaadaardige gedachten heeft, en de fundraiser speelt voor allerlei terroristische groeperingen? Lekker laten gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schei uit hoor, dat was al een kut argument in zijn eerste presidentsschap. Nu is het overduidelijk dat de man gierend incompetent is en het afdoen als een of andere persoonlijke haat is mega lame.
Dit onderwerp wordt nu al besproken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een keuze is. Tegen de tijd dat dit onderwerp ter sprake komt is het niet meer vrijblijvend.
De mensen die hier zo hard en bang aan het krijsen zijn krijgen krijgen toch een s5 etiketje mee hoor
Dan moet je niet de bar maar de gehele stad in elkaar tikken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Als het een bar was waar onschuldige en tevens onderdrukte mensen afgeslacht worden, vrouwen stelselmatig verkracht, homo's worden opgehangen etc. dan hielp ik ze met alle liefde mee om de boel overhoop te slaan.
Ja dat deden we al 47 jaar en we doen al decennialang alsof onze neus bloedt bij landen als Qatar, VAE, China enzovoorts.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Hoe kijk jij dan naar 47 jaar Iraans-geestelijk regime. Die blijkbaar de hele energetische markt in de greep houdt. En kwaadaardige gedachten heeft, en de fundraiser speelt voor allerlei terroristische groeperingen? Lekker laten gaan?
Wat de neuk is dit voor gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit onderwerp wordt nu al besproken.
Maar ik begrijp uit jouw reactie dat jij liever de zaken op hun beloop laat en dan pas, als het te laat is, dan gaat lopen zeuren en krijsen.?
Keuze in Nederland: Zie de stemuitslagen. Democratie boven alles.
Waar heb jij op gestemd?
En waarom stemde je op deze partij?
Ik sluit me helemaal aan bij de ongeraffineerde manier van ingrijpen. Maar je kunt nu niet stoppen. De wortel moet eruit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hebben wij Iran opgebouwd? Iran is een schurkenstaat en ik zie het ook graag verdwijnen as it is, maar niet op deze manier.
Boeit Straatcommando niks. Zolang hij maar goedkope brandstof kan tanken voor zijn otootje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Hoe kijk jij dan naar 47 jaar Iraans-geestelijk regime. Die blijkbaar de hele energetische markt in de greep houdt. En kwaadaardige gedachten heeft, en de fundraiser speelt voor allerlei terroristische groeperingen? Lekker laten gaan?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Boeit Straatcommando niks. Zolang hij maar goedkope brandstof kan tanken voor zijn otootje.
Dat is fair, maar dan komen we weer op het stukje competentie uit.. en dat ontbreekt hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik sluit me helemaal aan bij de ongeraffineerde manier van ingrijpen. Maar je kunt nu niet stoppen. De wortel moet eruit.
Een logische en rationele gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat de neuk is dit voor gevolgtrekking.
Wat heb je vanochtend op brood gehad?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een logische en rationele gevolgtrekking.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heb je vanochtend op brood gehad?
Ja, precies.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nogmaals. Allemaal orangemanbad narratief. Prima als jij daarmee alles rechtvaardigt Wantie. Maar het komt nogal als reliewappie over.
Niks. Ik ontbijt al jarenlang met koffie en filtersigaretten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heb je vanochtend op brood gehad?
Dat is niet gezondquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks. Ik ontbijt al jarenlang met koffie en filtersigaretten.
Wat is je punt?
Niet van mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een keuze is. Tegen de tijd dat dit onderwerp ter sprake komt is het niet meer vrijblijvend.
De mensen die hier zo hard en bang aan het krijsen zijn krijgen krijgen toch een s5 etiketje mee hoor
Oké, we hebben dus common ground gevonden. Hoe gaan we volgens jou verder nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is fair, maar dan komen we weer op het stukje competentie uit.. en dat ontbreekt hier.
Ik doe er meestal suiker in maar ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks. Ik ontbijt al jarenlang met koffie en filtersigaretten.
Wat is je punt?
Dat heb ik nergens beweerd. Maar alles afschuiven op de VS slaat nog minder op. Dit zat er namelijk lange tijd aan te komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maga-gejank.
Maar niemand trapt in jouw sprookje dat de aanvallen van Iran op bijvoorbeeld Qatar volledig los staan van de aanvallen van de VS op Iran.
Dat ligt puur aan de persoon Trump. Hij heeft zijn NAVO bondgenoten lafaards genoemd in de Irak-oorlogen, hij wil Groenland goedschiks of kwaadschiks, en er is achterdocht dat hij naar de pijpen van Poetin en Nethanyahu moet dansen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alstublieft. Waarom is dit perspectief zo lastig te verkroppen?
Nu? Als Trump de doelen (die me nog niet geheel duidelijk zijn, soit) die hij nu heeft wil bewerkstelligen moeten er boots on the ground komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, we hebben dus common ground gevonden. Hoe gaan we volgens jou verder nu?
Dat Iran Qatar zou aanvallen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd. Maar alles afschuiven op de VS slaat nog minder op. Dit zat er namelijk lange tijd aan te komen.
Omdat het onzin is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je denkt dat deze oorlog met Iran nog goed kan aflopen heb je een rose bril op.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, precies. En dankzij de hulp van Amerika is Oekraïne in staat geweest en nog in staat om zich overeind te houden.
Niet dankzij de hulp van Europese landen. Maar verder bijzaak hoor.
Ook bijzaak dat we Amerika nu laten barsten als Europese landen zijnde terwijl we zelf baat hebben bij een goede afloop van deze oorlog. En ja, Rusland is de oorlog begonnen.
Iran is deze oorlog begonnen door 30.000 demonstranten af te slachten en voortdurend het westen te bedreigen. En 47 jaar repressie van de bevolking enz.
Wie zegt dat dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen zijn zo anti-Trump dat ze homorechten en vrouwenrechten ineens van ondergeschikt belang vinden, ik vind daar wat van.
Ik ook. Ik vind dat een beetje suiker de smaak van koffie verbetert.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik doe er meestal suiker in maar ieder z'n ding.
Die proberen we juist te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als je denkt dat deze oorlog met Iran nog goed kan aflopen heb je een rose bril op.
WO3 is al begonnen. Er zijn niet per se atoombommen voor nodig om tot desastreuze gevolgen met veel verlies van mensenlevens te leiden.
Goed op koers wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die proberen we juist te voorkomen.
En dit is niet gedeeltelijk waar? Waar staat de rest van de NAVO nog voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat ligt puur aan de persoon Trump. Hij heeft zijn NAVO bondgenoten lafaards genoemd in de Irak-oorlogen, hij wil Groenland goedschiks of kwaadschiks, en er is achterdocht dat hij naar de pijpen van Poetin en Nethanyahu moet dansen.
Even een paar voorbeelden. Dit had de USA heel anders aan kunnen pakken met een andere regering
Maar Rusland heeft wel een keuze. Dat ligt niet aan escalatie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat Iran Qatar zou aanvallen?
Waar baseer je dat op?
3 weken geleden was er nog bijna een deal.
En nu is het onvermijdelijk dat Iran raketten op buurlanden schiet en de straat van Hormûz afsluit...
Nee, dat is niet waar. Hij zei dat de Amerikanen voorop liepen en de rest er een beetje achteraan hobbelden. Dat is gewoon een leugen en een hele smerige ook nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dit is niet gedeeltelijk waar? Waar staat de rest van de NAVO nog voor?
Raar, ik ben juist antiTrump vanwege zijn primitieve en achterlijke opvattingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Sommige mensen zijn zo anti-Trump dat ze homorechten en vrouwenrechten ineens van ondergeschikt belang vinden, ik vind daar wat van.
Jij hoort in de andere categorie dan je zelf denkt. De EU heeft Oekraïne veel meer geholpen dan de VS. Sinds Trump daar aan de macht is betalen wij ook voor de Amerikaanse wapens die daar naar toe gaan. En we moeten nu olie en gas van de VS kopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, precies. En dankzij de hulp van Amerika is Oekraïne in staat geweest en nog in staat om zich overeind te houden.
Niet dankzij de hulp van Europese landen. Maar verder bijzaak hoor.
Ook bijzaak dat we Amerika nu laten barsten als Europese landen zijnde terwijl we zelf baat hebben bij een goede afloop van deze oorlog. En ja, Rusland is de oorlog begonnen.
Iran is deze oorlog begonnen door 30.000 demonstranten af te slachten en voortdurend het westen te bedreigen. En 47 jaar repressie van de bevolking enz.
Omdat het nergens op slaat?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Navo heeft niks te zoeken in dit conflict, maar dat snapt Trump niet. Misschien kan hij zijn Bored of Peace vragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dit is niet gedeeltelijk waar? Waar staat de rest van de NAVO nog voor?
NAVO is defensief.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar staat de rest van de NAVO nog voor?
Wie zijn deze mythische mensen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Je bedoelt, als als je zelf (als VS) die vriend(in), Iran, eerst knettergek hebt gemaakt? Wat de VS 47 jaar geleden heeft gedaan? Dus eerst doodziek maken en dan de genadeslag geven?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet als genoemde vriend(in) eerst jouw bar heeft helpen herbouwen ?
Oh? Iran heeft immers al NAVO landen aangevallen, zoals Turkije en tevens Britse militaire basissen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Navo heeft niks te zoeken in dit conflict, maar dat snapt Trump niet. Misschien kan hij zijn Bored of Peace vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |