abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220398286
Epstein files _O_
pi_220398288
quote:
85s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat verkondigde hij zelf. Hij zou de demonstrerende Iraniėrs wel even te hulp schieten. Die mensen rekenden op zijn steun, die ondanks alle grote woorden dus niet kwam. Gevolg: duizenden doden Iraniėrs.
Nee, dat is de feiten verdraaien. Iraniėrs waren al lang en breed de straat opgegaan voordat ze Trump om hulp vroegen. Toen moest Trump alles nog voorbereiden zoals de vliegdekschepen naar Iran laten varen.
pi_220398290
quote:
85s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat verkondigde hij zelf. Hij zou de demonstrerende Iraniėrs wel even te hulp schieten. Die mensen rekenden op zijn steun, die ondanks alle grote woorden dus niet kwam. Gevolg: duizenden doden Iraniėrs.
Die islamofascisten slachten al 47 jaar Iraniėrs af. Maar laten we vooral blijven praten en theedrinken.
pi_220398291
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
De wereld wel ja. Kunnen de mensen dat ook?
Zo ja, waar maken we ons dan druk over?
Ja, dat kunnen de mensen ook. Er zijn wel meer 'barre tijden' geweest.
Daar is nu al helemaal geen sprake van.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:18:08 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220398295
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat probleem ligt toch echt bij het Iraanse regime. Wellicht was het niet zo verstanding om decennialang het Midden-Oosten te ontwrichten en een paar weken terug nog tienduizenden van de eigen burgers af te slachten terwijl men aan ballistische raketten werkt en kernwapens en tussendoor nog even dissidenten probeert te liquideren, waaronder in Nederland.

Zo een regime is kwaadaardig en dient aangepakt te worden.
Klopt Iran betrekt de rest van de planeet bij deze oorlog!
Het is gewoon een andere form van terrorisme!
Al vind ik wel dat de VS en Israel dit mogen oplossen!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220398297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:16 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Nee, dat is de feiten verdraaien. Iraniėrs waren al lang en breed de straat opgegaan voordat ze Trump om hulp vroegen. Toen moest Trump alles nog voorbereiden zoals de vliegdekschepen naar Iran laten varen.
Misschien ben je het vergeten. Maar ze gingen de straat op tegen Khomeini. Khomeini is dood. "Lang leven Khomeini 2.0"
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 17:18:49 #107
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220398302
quote:

[..]
Dat ontken ik ook niet. Net als dat je ook niet kan ontkennen dat Trump wederom weer veeeeel te hoog van de toren aan het blazen was over het te hulp schieten van deze mensen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220398307
Ik ga hier geen vrienden mee maken, maar wat als we nou eens als Nederlands volk eens de koppen bij elkaar steken en de rest van de wereld laten zien wat solidariteit echt betekent?
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:20:47 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220398318
quote:

[..]
De VS beloofde steun en toen trok Iran de stekker uit het internet zodat ze er vrij op los konden moorden waardoor De protesten de kop in werden gedruk, nu ook als je de straat op gaat word je neer geknalt, en internet ligt er nog steeds uit sommigen hebben een omweg gevonden maar dit is erg duur en dat is de hele reden van de protesten niemand kan dit betalen!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 17:21:16 #110
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220398320
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Misschien ben je het vergeten. Maar ze gingen de straat op tegen Khomeini. Khomeini is dood. "Lang leven Khomeini 2.0"
Dat dergelijke massale bombardementen zoals we die de afgelopen weken hebben gezien, mensen zouden verenigen zag echt helemaal niemand aankomen nee.
pi_220398322
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat ontken ik ook niet. Net als dat je ook niet kan ontkennen dat Trump wederom weer veeeeel te hoog van de toren aan het blazen was over het te hulp schieten van deze mensen.
Dat was hij niet. Trump wilde Iran eerst nog de mogelijkheid geven om het regime te laten verdwijnen en het atoomprogramma op te geven. Men was dus nog in onderhandeling.
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 17:24:08 #112
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220398330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:21 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat was hij niet. Trump wilde Iran eerst nog de mogelijkheid geven om het regime te laten verdwijnen en het atoomprogramma op te geven. Men was dus nog in onderhandeling.
Dat atoomprogramma wat ze vorig jaar al helemaal vernietigd hadden? Of blies hij toen ook weer veel te hoog van de toren?
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:24:38 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220398332
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De gewone mensen, die graag in vrijheid leven.
Wie zijn die gewone mensen en als die nu aan de macht zijn, waarom is er dan oorlog? Oorlog voelt niet echt aan als vrijheid.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:24:45 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220398333
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Om de één of andere reden was de straat van Hormuz een paar weken nog gewoon open inderdaad. Is er misschien wat gebeurd dat de sluiting daarvan daar een reactie op is? :?
De sluiting van Hormuz is al decennia lang thema van discussie. Daarmee is ruimschoots gedreigd. Dat krijg je met volatiele regimes.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2026 @ 17:26:09 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220398340
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
De sluiting van Hormuz is al decennia lang thema van discussie. Daarmee is ruimschoots gedreigd. Dat krijg je met volatiele regimes.
En er dan geen plan voor hebben als je aanvalt. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220398341
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:17 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ja, dat kunnen de mensen ook. Er zijn wel meer 'barre tijden' geweest.
Daar is nu al helemaal geen sprake van.
Niet zolang ik leef. Ja, wel voor de vrouw uiteraard, maar dat is hier niet van belang.
Wat vind jij van al die klagers die zeuren over de hoge brandstofprijzen voor hun ootootje?
Deze 'barre' tijden zijn gunstig voor een handjevol geldwolven, jij en ik en de rest van het klootjesvolk mogen de volle mep betalen.

'En ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef precies zoals het was.'
pi_220398348
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
De hele (westerse) wereld is op dit moment off topic. :X
Dit topic gaat over de oorlog in Iran, niet over het beleid van Jetten in Nederland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 17:28:35 #118
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220398353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat gek dan dat Iran dat doet als je bommen op Iran gooit he. En dat Iran dat daarvoor nooit heeft gedaan.
pi_220398355
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit topic gaat over de oorlog in Iran, niet over het beleid van Jetten in Nederland.
Okee, Nederland staat hier dus buiten.
pi_220398356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Niet zolang ik leef. Ja, wel voor de vrouw uiteraard, maar dat is hier niet van belang.
Wat vind jij van al die klagers die zeuren over de hoge brandstofprijzen voor hun ootootje?
Deze 'barre' tijden zijn gunstig voor een handjevol geldwolven, jij en ik en de rest van het klootjesvolk mogen de volle mep betalen.

Als je anno 2026 nog steeds fossiele brandstof nodig hebt, ben je er zelf ook debet aan.
pi_220398360
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Okee, Nederland staat hier dus buiten.
Dat is ook een manier van laten zien dat je niet goed hebt gelezen.
pi_220398362
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat atoomprogramma wat ze vorig jaar al helemaal vernietigd hadden? Of blies hij toen ook weer veel te hoog van de toren?
Er was nog verrijkt uranium aanwezig in Iran.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:30:34 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220398363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik vind het wel bijzonder. De NAVO is schuldig in de zaak Rusland, waardoor die arme Putin wel moest aanvallen. Ze zouden uitbreiden en zich bemoeien met landen buiten de NAVO. Althans, dat zeggen sommige users. Ben ik nu gek of zijn het nu precies diezelfde users die nu ineens eisen dat de NAVO zich gaat bemoeien met de zaak Iran?

Het lijkt er op dat Trump zich door dezelfde fuik laat informeren als sommige users. Of Trump is de fuik.
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2026 @ 17:31:48 #124
pi_220398374
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind het wel bijzonder. De NAVO is schuldig in de zaak Rusland, waardoor die arme Putin wel moest aanvallen. Ze zouden uitbreiden en zich bemoeien met landen buiten de NAVO. Althans, dat zeggen sommige users. Ben ik nu gek of zijn het nu precies diezelfde users die nu ineens eisen dat de NAVO zich gaat bemoeien met de zaak Iran?

Het lijkt er op dat Trump zich door dezelfde fuik laat informeren als sommige users. Of Trump is de fuik.
Ik denk dat je heel dichtbij de kern komt. Trump is de fuik, maar die zit zelf ook in een fuik.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220398375
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je anno 2026 nog steeds fossiele brandstof nodig hebt, ben je er zelf ook debet aan.
Ik heb geen auto, heb ook geen rijbewijs. Ben een vrouw en dus te stom voor een rijbewijs. |:)

Nee, we moeten nu met zijn allen aan de electro. Dat snijdt hout.

Aardolie is niet alleen onmisbaar voor het (openbaar) vervoer.
pi_220398379
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heerlijk simpel in de wedstrijd zitten.

Aanvallen op naburige civiele/energetische infrastructuur want Trump.

Het is blijk van een kwaadaardige tumor in de vorm van een relifundamentische moslimdictatuur.

Maar TRUmP!11°
Jij wilt dus beweren dat de aanvallen van Iran op buurlanden ook hadden plaatsgevonden als de VS en Israėl Iran niet hadden aangevallen.

Ik vind het een bijzondere...

Of had je gedacht dat het Iraanse regime stilletjes had afgewacht totdat de VS en Israėl ermee klaar waren.

Ik vind het getuigen van buitengewone naļviteit.

En dat Maga gejank begint ook saai te worden.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:32:22 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220398380
quote:

[..]
Wat voor plan heb je voor een onvermijdelijke actie? Kwaadaardigheid maar gewoon ongestoord hun gang laten gaan?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 17:32:25 #128
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220398382
quote:

[..]
Ik vermoed dat het "plan" was dat alles zo snel zou gaan dat daar gewn rekening mee gehouden zou hoeven te worden.

En ik vermoed ook dat hordes planners en analisten in bv Washington daar zeker wel over nadachten, maar dat die zijn weggewuifd door Trump en zijn dronken maatje Hegseth want MURICA YEAH GREATEST MILITARY ON EARTH YEAH MAGA.
pi_220398383
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dan zal je moeten besparen op andere zaken ofwel je uitgavenpatroon aanpassen.
Overleven is flexibel (kunnen) zijn. Pak vaker de fiets waar mogelijk.
pi_220398390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Klopt.

Bekijk deze YouTube-video

Nederland in een notedop.
Hoe moet dit ooit een homogeen geheel worden als ik dit beweer en mijn buurman het tegenovergestelde?
Om het maar niet te hebben over de Nederlandse bureaucratie?

Simpel voorbeeld: toen ik nog werkte zat mijn werkgever (een hele sympathieke man die net zo hard meewerkte als de rest) voortdurend met zijn handen in het haar vanwege allerlei suffe regeltjes.
Waarom moet Nederland een homogeen geheel worden?
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:33:43 #131
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220398395
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat gek dan dat Iran dat doet als je bommen op Iran gooit he. En dat Iran dat daarvoor nooit heeft gedaan.
Niet gek. Maar niet onverwacht.

Maar we mogen niet verwachten dat de EU zich hier manoeuvreert. Want Trump natuurlijk.
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2026 @ 17:33:52 #132
pi_220398399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat voor plan heb je voor een onvermijdelijke actie? Kwaadaardigheid maar gewoon ongestoord hun gang laten gaan?
Dat volgt er niet uit. De VS heeft in dit geval gewoon geen enkel plan gehad voor de straat omdat ze dachten dat het niet nodig zou zijn. Da's arrogant en incompetent, exact zoals Trump en co zijn.
pi_220398405
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:34:22 #134
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220398408
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij wilt dus beweren dat de aanvallen van Iran op buurlanden ook hadden plaatsgevonden als de VS en Israėl Iran niet hadden aangevallen.

Ik vind het een bijzondere...

Of had je gedacht dat het Iraanse regime stilletjes had afgewacht totdat de VS en Israėl ermee klaar waren.

Ik vind het getuigen van buitengewone naļviteit.

En dat Maga gejank begint ook saai te worden.
Een tumor moet je niet aanpakken. Straks raak je gezond weefsel.
pi_220398415
Voor de liefhebbers van vliegtuigen etc.

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220398438
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat je heel dichtbij de kern komt. Trump is de fuik, maar die zit zelf ook in een fuik.
Kortom, de huidige problemen worden dus veroorzaakt door mannen.
Door mannen die nu pas beseffen dat ze in hun eigen vingers hebben gesneden met al hun oeverloos gelul over gelijke rechten voor vrouwen e.d.

Maar gelukkig hebben we dan een Trump, die de hele wereld gaat redden.
Door alles en iedereen linea recta terug te sturen naar de middeleeuwen.
pi_220398452
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als je geen plan hebt is dat inderdaad de uitkomst.

Helemaal als je weet dat die actie gaat plaatsvinden.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:37:19 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220398469
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het "plan" was dat alles zo snel zou gaan dat daar gewn rekening mee gehouden zou hoeven te worden.

En ik vermoed ook dat hordes planners en analisten in bv Washington daar zeker wel over nadachten, maar dat die zijn weggewuifd door Trump en zijn dronken maatje Hegseth want MURICA YEAH GREATEST MILITARY ON EARTH YEAH MAGA.
Meer oorlog is meer geld naar defensie. Niet alleen in de VS, maar alle landen moeten het ergens vandaan halen (uit de VS). En meer business voor defensie is weer meer geld in de zakken van de machthebbenden.
pi_220398534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is een heel ingewikkelde manier om te zeggen dat sommige users - 90% schat ik - maar wat blaten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220398551
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat dergelijke massale bombardementen zoals we die de afgelopen weken hebben gezien, mensen zouden verenigen zag echt helemaal niemand aankomen nee.
Het regime ver-talibaniseert buiten religieuze structuren om. En daarbij komt dat Iran geografisch grotendeels ook gewoon een soort verlengstuk van het Afghaanse landschap is. Daar kun je heel veel verstoppen.
pi_220398552
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Meer oorlog is meer geld naar defensie. Niet alleen in de VS, maar alle landen moeten het ergens vandaan halen (uit de VS). En meer business voor defensie is weer meer geld in de zakken van de machthebbenden.
Ben jij bereid om je kinderen op te offeren voor het groter doel?
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:43:40 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220398584
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ben jij bereid in een dictatuur te leven waar je kind ook het leger in wordt gejaagd?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2026 @ 17:43:44 #143
pi_220398587
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je zegt het alsof het een keuze is. Tegen de tijd dat dit onderwerp ter sprake komt is het niet meer vrijblijvend.

De mensen die hier zo hard en bang aan het krijsen zijn krijgen krijgen toch een s5 etiketje mee hoor
pi_220398595
twitter
pi_220398608
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je zegt het alsof het een keuze is. Tegen de tijd dat dit onderwerp ter sprake komt is het niet meer vrijblijvend.
We are the many, they are the few. :P
pi_220398629
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:40 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat is een heel ingewikkelde manier om te zeggen dat sommige users - 90% schat ik - maar wat blaten.
Ja, precies. En dankzij de hulp van Amerika is Oekraļne in staat geweest en nog in staat om zich overeind te houden.
Niet dankzij de hulp van Europese landen. Maar verder bijzaak hoor.

Ook bijzaak dat we Amerika nu laten barsten als Europese landen zijnde terwijl we zelf baat hebben bij een goede afloop van deze oorlog. En ja, Rusland is de oorlog begonnen.
Iran is deze oorlog begonnen door 30.000 demonstranten af te slachten en voortdurend het westen te bedreigen. En 47 jaar repressie van de bevolking enz.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:47:33 #147
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220398674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:45 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ja, precies. En dankzij de hulp van Amerika is Oekraļne in staat geweest en nog in staat om zich overeind te houden.

Ook bijzaak dat we Amerika nu laten barsten als Europese landen zijnde terwijl we zelf baat hebben bij een goede afloop van deze oorlog. En ja, Rusland is de oorlog begonnen.
Iran is deze oorlog begonnen door 30.000 demonstranten af te slachten en voortdurend het westen te bedreigen. En 47 jaar repressie van de bevolking enz.
Alstublieft. Waarom is dit perspectief zo lastig te verkroppen?
pi_220398676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ben jij bereid in een dictatuur te leven waar je kind ook het leger in wordt gejaagd?
Nee. Daarom heb ik geen kinderen. Omdat toen onze maatschappij dezelfde hardvochtige mentaliteit had.
  Forum Admin zaterdag 21 maart 2026 @ 17:47:47 #149
pi_220398681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:45 schreef Tjoent het volgende:

[..]

Dit is wel een hele rare intrepretatie van de gang van zaken hoor. Laten barsten? Joh, als mijn beste vriend(en) ineens een bar overhoop beginnen te slaan ga ik ze ook niet helpen. Zoek het lekker uit.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 17:48:27 #150
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220398689
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 17:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je geen plan hebt is dat inderdaad de uitkomst.

Helemaal als je weet dat die actie gaat plaatsvinden.
Nogmaals. Allemaal orangemanbad narratief. Prima als jij daarmee alles rechtvaardigt Wantie. Maar het komt nogal als reliewappie over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')