abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220399549
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:39 schreef Perrin het volgende:
Die kwam door de verdediging.

[ x ]
Tering dat is echt een shot zeg. :o

En dit gaan er steeds meer worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220399559
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dat hele avonturisme van Israel en de VS is het grootste argument hiervoor. :')

Natuurlijk gaan ze dat doen. Als ik Iran was dan had ik dat ook gedaan.
pi_220399560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ze vragen er zelf om. En de Patriot raketten raken op.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 19:12:09 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220399583
Lijkt mee te vallen wat betreft slachtoffers. Een 10-jarige knul is er slecht aan toe.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220399597
twitter

Ik kan er niet rouwig om zijn dat Israël steeds meer geraakt wordt. *O*
pi_220399613
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is wel wat Ironisch dat de Ayatolla's jarenlang hebben geroepen dat de VS Iran wilde vernietigen en daar nog gelijk in hebben gekregen ook.
Misschien hadden de Ayatollahs dan maar niet jarenlang moeten dreigen om Israël en de VS van de kaart te vegen.
pi_220399620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:54 schreef Perrin het volgende:
MaRV’s zijn manoeuvreerbare kernkoppen van ballistische raketten die tijdens hun terugkeer in de atmosfeer kunnen bijsturen, zelfs bij extreem hoge snelheden.

Een recente foto toont zo’n MaRV vlak voor impact op Jeruzalem, waarbij plasma zichtbaar is door luchtwrijving op de stuurvlakken.

Iran gebruikt dit type technologie (o.a. op EMAD-raketten) en blijkt na weken conflict nog steeds in staat het Israëlische raketafweersysteem deels te doorbreken, weliswaar met schijnbaar beperkte schade.

[ x ]
Wat mij opvalt en wat ook naar voren gekomen is op X is dat Iran op het begin veel luchtafweer aan het testen was. Je ziet nu steeds andere raketten, waaronder nu die MaRV, er komen ook steeds meer door. Denk dat ze sowieso al van plan waren "to weather the storm" waarna ze nu steeds meer voltreffers gaan krijgen. De tactiek van Iran is ook volhouden en het blijkt wel wat voor pauper crisis we nu gaan krijgen door dat avonturisme van Israël en de VS.
pi_220399621
Ze weten het nog niet in de Verenigde Staten, maar landen in Midden Oosten en Europa (plus mss wel een groot gedeetle van de wereld) hebben al lang afscheid genomen van ze. Als je goed tussen de regels leest van alle verklaringen uit die landen gaat de Verenigde staten een zware tijd tegemoet. Niet dit jaar, niet volgend jaar, maar daarna. Banken vertrekken. Alternatieve komen. De drones die in Europa worden gemaakt zijn al veel beter. AI van Lumo (Zwitsers van Proton) en Mistral (Frans) zijn uitstekend. VS draait op tech-bedrijven, die wss straks als een bubble gaan barsten als er niet snel geld binnenkomt. En dat allemaal door het leugenachtig beleid van Trump, geen vertrouwen meer in deze zogenaamde bondgenoot etc. Ik ben er daarom blij met Trump. Weg bij VS.. Op eigen benen staan.
pi_220399641
quote:

[..]

Laten we het hopen. Één van de manieren waarop Israël misschien stopt is wanneer ze niet meer veilig achter hun dome beveiligingen kunnen schuilen. Daarom dat progressief links in Amerika ook altijd een punt heeft gemaakt van geld voor Israël voor "defensieve wapens" omdat het de facto wordt gebruikt om zelf veilig te kunnen aanvallen.

Maar goed, ik zie het voorlopig nog niet gebeuren. Het is nog te weinig qua impact en Israël zal eerst nog verder escaleren voordat ze overgaan op dialoog. Waarschijnlijk maken ze Teheran nog liever zo plat als Gaza dan dat ze (in hun ogen) opgeven.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220399645
Nederland kan in ieder geval de vakanties, de leaseauto's en het bankhangen opgeven nu we Amerika in de steek laten en zelf hard aan het werk om onze defensie en veiligheid te regelen.
pi_220399647
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:56 schreef Perrin het volgende:
Behoorlijk wat schade.

[ x ]
wow

dichterbij filmen kan bijna niet damnnn
pi_220399654
quote:

[..]

3 gewonden. Kom op, laten we niet doen alsof Israel dit echt iets doet.
pi_220399657
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Nederland kan in ieder geval de vakanties, de leaseauto's en het bankhangen opgeven nu we Amerika in de steek laten en zelf hard aan het werk om onze defensie en veiligheid te regelen.
Wat verwacht je met dit soort reacties te bereiken?

Het was allang duidelijk dat we onze defensie zelf moesten gaan regelen.
De dreiging richting Groenland bevestigde dat nog eens.
pi_220399659
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar goed, ik zie het voorlopig nog niet gebeuren. Het is nog te weinig qua impact en Israël zal eerst nog verder escaleren voordat ze overgaan op dialoog.
Ik weet ook niet echt hoe Iran Israël gigantisch hard kan raken op een ander gebied. Bij ons is het de straat van Hormuz, maar ik weet niet of er ook zoiets voor Israël is.
pi_220399661
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]

Ik kan er niet rouwig om zijn dat Israël steeds meer geraakt wordt. *O*
10 jarige jongetje is er slecht aan te toe. Israel als geheel voelt dit niet eens. '
pi_220399663
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
3 gewonden. Kom op, laten we niet doen alsof Israel dit echt iets doet.
Er zijn wel wat "heilige" plaatsen die Iran zou kunnen raken op deze manier.
pi_220399673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Laten we het hopen. Één van de manieren waarop Israël misschien stopt is wanneer ze niet meer veilig achter hun dome beveiligingen kunnen schuilen. Daarom dat progressief links in Amerika ook altijd een punt heeft gemaakt van geld voor Israël voor "defensieve wapens" omdat het de facto wordt gebruikt om zelf veilig te kunnen aanvallen.

Maar goed, ik zie het voorlopig nog niet gebeuren. Het is nog te weinig qua impact en Israël zal eerst nog verder escaleren voordat ze overgaan op dialoog. Waarschijnlijk maken ze Teheran nog liever zo plat als Gaza dan dat ze (in hun ogen) opgeven.
Die Iron Dome is ook onderdeel van ontwikkelingen. Word steeds beter.

Kortom: ze kunnen zich er gewoon achter blijven verschuilen, maar jij bent happy met een 10 jarig jochie die er slecht aan toe is.

Lekker man.
pi_220399680
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wat verwacht je met dit soort reacties te bereiken?

Het was allang duidelijk dat we onze defensie zelf moesten gaan regelen.
De dreiging richting Groenland bevestigde dat nog eens.
Ragebait.

Wat heel Trump-Amerika is. Tijdens de midterms zal het al worden genormaliseerd.
pi_220399693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er zijn wel wat "heilige" plaatsen die Iran zou kunnen raken op deze manier.
Wat een vrijbrief is voor Israel en Amerika om helemaal krankjorum te gaan.

Nee, echt intelligent.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 19:25:08 #270
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220399699
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Ja mang, de Moffen staan hier morgen weer op de stoep, of anders de Belgen wel, die snoodaards.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220399700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik weet ook niet echt hoe Iran Israël gigantisch hard kan raken op een ander gebied. Bij ons is het de straat van Hormuz, maar ik weet niet of er ook zoiets voor Israël is.
Voor Hormuz zijn een paar drones en mijnen genoeg, voor Jeruzalem moeten ze eerst de verdediging uitschakelen met een groot aantal drones en dan grote raketten er op gooien. Ga er maar van uit, dat ze dat allebei heel goed weten.
pi_220399704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, echt intelligent.
Veel meer krankjorum kan bijna niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220399712
Iran gooit lukraak (meer kunnen ze niet) raketten op burgers en cultureel erfgoed, ja is Trump zijn schuld hoor :')
pi_220399715
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, echt intelligent.
Je bedoelt: kernbommen? Net zoals Rusland?
pi_220399726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Iran gooit lukraak (meer kunnen ze niet) raketten op burgers en cultureel erfgoed, ja is Trump zijn schuld hoor :')
Ja, Trump verdedigt zijn huis gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')